Kate
Tyler praat de laatste tijd ontzettend veel met mij, ik dacht dat wij gewoon vage vrienden waren, maar blijkbaar wilt hij beste vrienden of zo zijn.
Vandaag heeft hij gebeld om af te spreken en alle oude vrienden van Bianca en deels van mij zullen er ook bij zijn.
Het is alweer 2 dagen na mijn kater, en ik voel me weer fris en alert.
Ik ben niet nerveus, ik heb ze lang niet gezien, maar het is niet zo dat ik nerveus ben zoals Bianca.
Ik ben nooit nerveus.Ik stijl mijn haar aangezien er anders vage krulletjes in blijven zitten.
Ik trek een strakke zwarte broek aan en een zwart topje, ik doe een ketting om en schud mijn haren nog wat los, perfect.
Ik knipoog naar mezelf in de spiegel.
Ik voeg wat make-up, niet teveel, en doe wat lichtroze lippenstift.
Zo, dat is dat.'Waarom dof jij je zo op?' Vraagt mijn vader aan de deuropening van mijn kamer.
'Oh gewoon, ik ga afspreken met wat vrienden.' Zeg ik nonchalant.
'Gaat Bianca met je mee?' Vraagt hij.
'Nee, ik weet niet wat ze gaat doen, maar ze gaat niet mee.'
Mijn vader knikt, vertelt dat hij in zijn werkkamer te vinden is en loopt weg.Ik ben helemaal klaar om te gaan, en aangezien het toch bijna tijd is besluit ik alvast te gaan.
Ik wil net mijn kamer uitlopen als ik bijna struikel over een witte pluizige bal.'Bella! Ik schrok me dood.' Lach ik.
Toen Bianca hier heen verhuisde moest haar katje Bella perse mee.
'Ik ga even weg je? Dag schatje.' En ik loop weg.
Ik loop Bianca's kamer in maar het is leeg, ze is ook niet thuis, ach ik bel haar later wel.'Pap ik ga!' Roep ik en zonder op antwoord te wachten loop ik het huis uit.
Tyler: heyyy we zijn er al waar ben jij? Xx
U: ik loop nu het huis uit, bijna daarIk zet mijn telefoon uit, en loop door.
Als ik het cafeetje bereik zie ik ze allemaal zitten.
Austin, Brandon, Tyler, Nadine, Nash, Maud, Nina, Michelle en natuurlijk Jason.Ik loop binnen en alle ogen zijn op mij gericht.
'Hey.' Mompel ik.
'Hey' roept iedereen terug.Nina en Michelle durven mij niet aan te kijken, natuurlijk niet, en terecht durven ze niet, die bitches.
Ze wisten van de fucking weddenschap en vertelde het niet!
Austin glimlacht maar ik geef hem een vernietigende blik. Hij was degene die met het idee kwam om mijn zusje haar "onschuldigheid" te ontnemen. Hij daagde Jason uit, en gebruikte MIJN zusje als een soort object.
Ze was zo onschuldig, zo netjes, natuurlijk is dat spannend voor jongens zoals Austin.Hij kaakt snel weg.
Jason kijkt me vlug aan. 'Hey Kate.' Groet hij.
Ik rol mijn ogen en ga naast Tyler zitten, en de rest geef ik geen eens aandacht.'Nou, Bianca wilde er niet bijzijn, maar voor de rest zijn we er allemaal mee eens om met oud en nieuw bij ons thuis te vieren met z'n alle.' Verteld Tyler.
Hij was een beetje de woordvoerder merkte ik.'Ik vind dit een geweldig idee.' Verteld Michelle met een bekakte ondertoon.
Ik bekijk haar eens goed.
Ze heeft een hele strakke paardenstaart en een lichtblauw jurkje, speciaal voor de winter.
Haar witte bontjas hangt aan haar stoel, ik bekijk de jas goed en zie dat de bont nep is.
Mooi zo.'Ja ik ook.' Zegt Nina vlug, minder bekakt dan Michelle, maar nog steeds bekakt.
Nina heeft haar haar in een strakke vlecht over haar schouder en ze doet me denken aan Elsa van Frozen.
Ze heeft een lichtbruine broek en een witte coltrui aan.
Wat een trutjes.'Bianca heeft anders geen zin om met bitches zoals jullie af te spreken.' Zeg ik en ik haal 1 wenkbrauw omhoog en kijk ze expres heel arrogant aan.
Michelle kijkt snel naar de tafel en Nina kucht ongemakkelijk.
JE LEEST
Haters
RomanceHet leven van Bianca is drastisch veranderd nadat Jason haar hart gebroken heeft. Bianca heeft zichzelf veranderd, en liefde? Dat bestaat niet. Samen met haar tweelingzusje Kate "regeren" ze de school, ze zijn dé badgirls. Maar wat als Jason ook ter...