Bianca
De dagen zijn somber voorbij gegaan, Kate heeft ondanks dat ze zwanger is heel veel gedronken, en een heel pakje sigaretten opgemaakt in 2 dagen.
'Ik ga het toch weghalen.' Heeft ze gezegd toen ik haar ongelovig aankeek.Soms was het midden in de nacht en hoorde ik haar zachtjes huilen, en soms zag ze heel recht op de bank met haar handen op haar buik, het was eng om te zien, ze was kalm té kalm.
Soms was ik bang dat als ik even boodschappen zou gaan doen en weer terug zou komen Kate in bad zou liggen, terwijl ze probeerde het kindje zelf te vermoorden, dat heeft ze gezegd toen ze dronken was.
Tot nu toe is er nog niks gebeurt.Ze wilde het kind zo snel mogelijk weg, en dus hebben we besloten om eerder naar Amerika te gaan, eigenlijk hadden we nog twee weken te gaan, maar Kate wilde weg.
Ik heb ondertussen nog geprobeerd om haar over te halen om het kind te houden, maar elke keer reageerde ze kwaad.
Het moest en zal weggaan, waren haar woorden.'We hebben niks in huis, wat wil je hebben?' Vraag ik.
Het vandaag vrijdag, morgen om half 8 's avonds zouden we weer teruggaan naar Amerika.
Kate heeft de laatste tijd geen trek meer gehad en ook ik heb geen trek meer, maar nu is het toch echt tijd om te eten.'Koop pizza of zo.' Zegt Kate vanonder de dekens, de laatste tijd is ze nogal depressief.
'Nee, ik ga iets behoorlijks maken, geen pizza!'
'Nou waarom vraag je het dan aan mij!' Roept Kate prikkelbaar.
'Grumpy!' Roep ik terug, en ja, daarmee bedoel ik die dwerg van sneeuwwitje.Ik pak wat geld geef Kate snel een zoen op haar voorhoofd en loop de deur uit.
Ik doe mijn oortjes in en zet Despacito op. 😁
We zijn in Ibiza, daar horen dus ook Spaanse liedjes bij.Ik zing lekker hard mee, en mensen kijken mij lachend na.
Ik spreek dan wel geen Spaans, maar de liedjes kan ik wel!
Wanneer het afgelopen is en ik een nieuw liedje op wil zetten voel ik een arm om mijn middel heen.
Ik kijk snel op en zie Jason naast me lopen.'Donder alsjeblief een heel eind op!' Roep ik kwaad en ik duw zijn arm agressief weg.
Jason legt hand gewoon weer terug en ik zucht. Dit heeft toch geen zin.'En waar gaan die mooie beentjes van jouw naartoe?' Vraagt Jason grijnzend.
'De supermarkt.' Mompel ik chagrijnig.
'Goh ik ook, samen?' Vraagt hij, maar het is wel duidelijk dat hij niet op een antwoord wacht.
'Trouwens, hoe zit het met die test?' Vraagt hij.
'Hou je mond.' Roep ik.
'Ben je zwanger?' Vraagt hij.
'Nope.'
'Is Kate zwanger?' Vraagt hij verder.
'Nee.' Zeg ik zenuwachtig en ik bijt op m'n onderlip.
'Je liegt.' Zegt hij kalm.
'Oja?' Vraag ik uitdagend aan hem.
'Jazeker, ik ken je langer dan vandaag, je bijt altijd op je onderlip als je liegt en het ziet trouwens heel sexy uit.'
'Hou je bek man.' Roep ik kwaad.
JE LEEST
Haters
RomanceHet leven van Bianca is drastisch veranderd nadat Jason haar hart gebroken heeft. Bianca heeft zichzelf veranderd, en liefde? Dat bestaat niet. Samen met haar tweelingzusje Kate "regeren" ze de school, ze zijn dé badgirls. Maar wat als Jason ook ter...