Bianca
Onbekend: stuur me anders een vinger filmpje??🤤
Ik begin mijn geduld langzamerhand te verliezen, ik zit me net om te kleden wanneer ik wéér een bericht binnen krijg van die creep.
Ik ga hier niet eens meer op in, ik ga hem gewoon blokkeren wat ik toch al van plan was.Bianca: ik ga je blokkeren schat😘
Zo dat is dat, even op het blokkeer knopje drukken-
Onbekend: dat zou ik niet doen babe, want anders zal er hele nare informatie over jou rondgaan, nou ja, naar voor JOU! Niet voor de mannen!
Waar hééft hij het over?
Bianca: stop maar gewoon met je bullshit!
Onbekend: Video bijlage >
Oh kom op zeg!
Ik druk verveelt op het filmpje en hoor mezelf heel hard lachen, een dronken lach.
Wauw, gaat hij me hiermee belachelijk maken? Hij doet maar.
Maar het filmpje gaat verder, nu komt er wat in beeld, een soort spleetje, alsof de camera in een soort spleetje zit.
Ik bekijk het en schrik! Dat is ons vakantie huisje! Van Ibiza!Kate: ga je gedragen Bibi, trek je kleren weer aan *gelach*
Bianca: yeahhhh So So What?? I got my rockmovesss and I don't need youuuu
Zing ik drinken.
O god.
O god.
O god.
Toch niet he, nee alsjeblieft niet!Ik kom dansend in beeld met letterlijk niks aan, geen onderbroek, geen bh, geen bikini of handdoek, niks!
Ik spring op en neer met een fles in mijn handen.
Alles is te zien, álles!Kate: Bianca please doe je kleren weer aan!
Bianca: wat nou? Je hebt het toch eerder gezien?
Kate: nou en! Kleed je weer aan! En ze begint keihard te lachen, ja ook Kate was dronken op dat moment.Ik draai me om en kijk recht naar de camera, ik ga als een soort ster staan, mijn armen en benen wijd gespreid van elkaar.
Bianca: ik ben naakt boyyyyyssssss, kom hier dan!
En ik begin te poseren als een soort model.
Kate: Bianca genoeg nu! Roept Kate lachend en er wordt een lange zomerjurk gegooid.
Ik vang de jurk heel onhandig en verdwijn dan uit beeld.
Je hoort nog wat gelach, Kate die zegt hoe belachelijk ik me gedraag, en ikzelf die de hele tijd over hoe "geil" ik er wel niet uitzag.Het filmpje eindigt en mijn hart begint als een gek te bonzen.
Shit!
Shit!
Ik wil niet dat dit filmpje uitlekt, ik zit verdomme op Yale, ik kan dit niet meemaken!Bianca: wat wil je van me???
Onbekend: oooh, heb je het filmpje bekeken? Hoeveel weergaven zou dit krijgen op YouTube denk je? En hoeveel likes?
Mijn hart gaat sneller en sneller.
Nee please nee!Bianca: wat wil je nou!
Hij reageert niet meer, is hij offline?
Nee, fuck! Kom terug we zijn nog niet klaar??Ik blijf spammen, maar hij antwoord niet meer.
Shit.
JE LEEST
Haters
RomanceHet leven van Bianca is drastisch veranderd nadat Jason haar hart gebroken heeft. Bianca heeft zichzelf veranderd, en liefde? Dat bestaat niet. Samen met haar tweelingzusje Kate "regeren" ze de school, ze zijn dé badgirls. Maar wat als Jason ook ter...