{010}

477 24 3
                                    

Bianca
Ik ren een rondje rond het huis, aangezien ons huis best groot is is het nog best een stukje.
Daarna ren ik richting het bos, het is nog heel stil, bijna niemand te zien, precies zoals ik het wil.
Het is best fris, maar dat maakt het juist fijn, ik voel mijn hart sneller kloppen en luister naar de muziek die uit mijn oortjes komen.
Havana-Camila Cabello

Ik voel mijn paardenstaart heen en weer gaan, en voel dat ik na een lange tijd buiten adem begin te raken en krijg ik kramp.
Ik sta even stil om uit te hijgen, ik vind een geweldig gevoel om uit te moeten hijgen na een goeie loop, en nu gewoon een stretchten om van de kramp af te komen.
Na een tijdje krijg ik mijn adem weer op ritme en sta ik weer rechtop, ik buk en raak met beide handen mijn linkervoet aan, net als ik met mijn rechtervoet hetzelfde wil doen merk ik een jongen op.
De jongen heeft diepe blauwe ogen en blond haar, hij is wel een knappe verschijning, maar die intimiderende manier waarop hij naar me kijkt maakt me ontzettend nerveus.

'Goeiemorgen!' Roep ik vriendelijk naar hem.
Hij glimlacht zijn perfecte witte tanden bloot.
'Morgen.' Roept hij terug.

Hij blijft staren.
Shit! Nu weg rennen gaat niet echt lukken door die kramp.
Ik kijk naar hem en het boek dat hij in zijn handen heeft.
Fifty shades of Grey.

'Is het een eh...leuk boek?' Vraag ik vertwijfeld.
Hij kijkt naar het boek en dan naar mij en glimlacht dan.
'Ja hoor.' Zegt hij.
Ik knik, wat een type...om half 8 in de ochtend Fifty shades of Grey lezen.
Hij kijkt mij doordringend aan.

Ik beweeg een beetje en voel dat de kramp alweer over is.
'Nou ik ga weer verder oké?' Zeg ik.
Hij zegt niks en kijkt me alleen maar.

'Nou, dan ga ik maar? Tot kijk!' Roep ik en ik ren weer verder.
Ik draai me om en zie dat hij me na kijkt.
Wat een vreemde jongen.

De jongen

De jongen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
HatersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu