Kavga

1.5K 7 0
                                    

Gözlerimi açtığımda kendimi bir hastane odasında buldum. Başımda kimse yoktu ama beni pencereden izleyen üvey annem ,babam ve o vardı. Onun gözlerini gördüm ve neden böyle üzüldüğünü hatırlamaya çalıştım.

Lise sondum ve genel olarak herkes ders çalışıyordu. Ama kimse benim kadar inek olamazdı. Ailevi durumumuzun iyi olmasından dolayı iyi bir özel lisede okuyordum. Babam bir müteahhitti ve de korkut holdingin sahibiydi. Üvey annemse ünlü bir psikologdu.

Okulumuzdan bahsedecek olursak normal bir özel lise gibiydi. Lisemiz sınıflara ayrılıyor; inekler, sürtükler ve popülerler olmak üzere. Ben ve biri bu dengeyi bozuyordu. Kendimden bahsedecek olursak ben hem sınıf birincisi hem de okulun pop isiydim. Basketbolcu, yüzücü hem de aşçıydım. Fiziksel olarak 1.73 boyunda, yeşil gözlü ve kumralım. Ve benim gibi olan biri daha vardı...

Adı Arda .O hem çalışkan hemde havalı ve kendini beğenmiştir. Bazen ayakları o yüksek egosunu taşıyamayacak diye korkuyorum.Okulumuza bu yıl geldi ve gelir gelmez de her yeri yıkıp geçti. Boy boy sevgilisi var. Aslında 10.000.000 Türk erkeğinden biri gibi gözüküyor. Kumral saçları , kahve gözleri , 1,90 boyuyla diğer tüm Türk erkeklerine benziyor.

Derslerde en ezeli rakibimdi. Ben hata yaparsam o her zamanki p.ç gülümsemelerinden birini seçer,eğer o hata yaparsa bende zevkten 8 köşe halde ona gülerim. Boyumuz uzun olmasına rağmen ikimizde en önde oturuyoruz.

Bir pazartesi günü en sevmediğim ders olan drama dersinde hoca Romeo ve julieti oynayacağımızı söyledi.kimle olacağımı merak ediyordum. Birden hoca,

-         Ada sende … Hocanın aklından neler geçtiğini bilmek isterdim ama akıl okuyucu değilim.geriye kalan erkeklere bakmaya başladım. Sadece geriye Selçuk ve … o yani Arda kalmıştı, sonra hoca muzip bir tavırla,

-         Ardayla olacaksın dedi. Hocanın öyle demesiyle tüm kızların bakışları altında ezilmem bir oldu. Hocaya,

-         Hocam başka biri mi kalmadı? İlla ki son çarem o mu?

-         Eşini beğenmediysen başka kimse kalmadığına göre tek kalırsın ve 0 alırsın.

-         Selçuk varrr!

-         Oğlum Selçuk sen denizle ol. Hani Ada kim kaldı 0 almaya razıysan oynama oyunu. Bendeki not düşkünlüğünü biliyor o yüzden böyle yapıyor ibne.

-         Oynuyom lan. Lanet olasıca adam. benim Ardadan ne kadar ne kadar nefret ettiğimi bile bile ben onunla eşleştirdi. İçimden hocaya edilecek en iyi küfrü düşünmeye başladım. Sonra kendini beğenmiş bir sesin "Bebeğim iyi bir tiyatro çıkarırsan belki seni bir kerelige mahsus öpebilirim." Hemen sinirle kafamı sesin geldigi yöne doğru çevirdim ve " Senin o başka kızlardan ayırmadığın kokuşmuş dudaklarını istemiyorum maxi boy ukala." Okulun en başlarından beri hep olay kız olmuştum. Okulun sert kızı Ada. Dış görünüşüm ile büyük bir tezatlık oluşturuyor kişiliğim.Dediklerimden dolayı sınıfta bir uğultu oluşmuştu. " Sonra çok pişman olursun beni öpmediğine." dedi. "Evet bu dersten sonra üzülebilirim ölmeden önceki tek isteği beni bir kez öpmekti diye." dediğimde herkes kahkahalarla gülmeye başladı . Onun tek bir bakışı herkesi susturmaya yetti. Sert kız olmak iyi bir şey. Onun gibi ego düşkünlerine kafa tutabilen tek kişi olmak iyi bir şey. Hiçbir sıkıntım yok bu okulda Arda ve onun gibilerden başka . Son lafımdan sonra sustu .Yüzüme zafer gülümsemelerimden birini yerleştirip hocaya baktım.Bu adamdan nefret ediyordum. Sürekli beni zora sokuyordu. Bunun nedeni... aslında boşverin . Gereksiz adam ya.Tenefüste arkamdan birinin "hocaya kaç lira verdin lan da seni Arda ile eşledi?" Bu Selindi. Okulun sürtüğü.Anlaşılan Ardada gözü vardı. "Kızım al Ardanı bir yerlerine sok. Beni kendinle karıştırma hocalara para veren sensin." dedim ve arkamı dönüp yürümeye başladım.Arkamadan "Tırstı " dediğini duydum hemen dönüp o lanet yakalı mini elbisesinin yakalrından tuttum ve "Bana mı dedin ?"dedim. Biraz sinmişti. "Sana dedim" deyince hassas. sinir hücrelerim zıplamaya başladı .Elimden bir kaza çıkmaması için onunla sonra konuşmam gerkiyordu. "O zaman saat 6da seni... Ağzımı bozmamalıyım. Seni orda güzelce seveceğim. Ada KORKUT gösteri merkezinde ol" Orayı herkes bilirdi. Orası benim kavga mekanımdı. Aslında bazen basketbol takımı üyelerine de açıktı. Orası benim kendime ait basketbol saham ve biliyordum ki herkes orada olacaktı. Böyle bir gösteri kaçmazdı. Son ders herkesten önce çıktım kırmızı ferrarimin yanına gidip oradan eşofmanlarımı alıp kendime ait soyunma odama gittim. Hemen eşofmanlarımı giyip arabama atlayıp sahaya gittim .Geldiğim belli olsun diye sahanın otoparkında biraz arabanın gazını kökledim ve içeri girip tribüne oturdum herkes bana bakıyordu. Hemen telefonumu açıp whatsappa girdim Yektadan mesaj vardı ve daha birçok kişiden daha mesaj vardı vardı. Ardadanda mesaj vardı önce Yektanın mesajını açtım.

Sevgilim yine mı kavga var.

Tam karşındayım.

Kafamı kaldırıp baktığımda bana gülümseyip el salladı . Bunu normalde bir kızın yapması gerekirdi. Normalde onun saçlarını karıştırıp gülümsemesi gerekirdi. Sonra Ardanın mesajına baktım .

  Benim için kavga etmene gerek yok.

   Onu gözlerimle aradığımda Yektanın üst katındaydı. Ona baktığımda saçlarını karıştırp bana çapkın çapkın gülümsedi. "Senin için değil biraz rahatlamam gerekiyorda " dedim.O hala keyifle gülümsüyordu. İnstagrama girdim gerçekten en iğrenç resmimi bile binlerce insan beğeniyordu. Yorumlarıma baktım herkes yeni sevgilimi beğenmişti.Ama ben onunla belki birkaç gün sonra ayrılmayı düşünüyordum .En iyisini bulana kadar gerekiyorsa tüm erkeklerle çıkacaktım.Tabikide öyle sürtükler gibi değil sadece onları inceleyecektim.Yektayla bi haftadır çıkıyordum ama daha hiç öpüşmedik bile.Evet saatlerdir Selini bekledim ama gelmedi.Yememiştir.Mikrofonu elime alıp "Anlaşılan Selin gelmeyecek.E çok bekledim ama gelmedi . Bu arada Arda benimle uğraşmayı kes."dedim .İstifini bozmadan "Kızınca daha seksi oluyorsun." dedi gülerek. "Seni fazla gelişmiş ego yığını .Senin o yüksek egonun altında ezileceğin günü sabırsızlıkla bekliyorum." diyerek aceleyle ordan çıkıp kırmızı ferrarime  doğru yürümeye başladım.Sonra güçlü bir elin kolumu çektiğini hissettim.Arkamı donerken burnum Ardanın burnuna çarptı .Hemen bağırmaya başladım."Arda napıyorsun sen ya? Böyle yaparak egonu mu besliyorsun?"dedim daha tam son kelimemi söylemeden "Beni tanisaydin böyle konuşmazdin.Hatta ben sana kendimi tanıtabilirim.Yarın bizim eve gel ki şu saçma drama ödevini yapalım .Bugün çarşamba ve sunum ise cuma günü okulda çalışamayacağımıza göre bizde çalışırız ." biraz düşündükten sonra" Tamam bay ukala ." deyip arabamın üstünden içeri atladım ona döndüğümde bana"Akşam mesajlasırız." dedi ve topuğunda dönerek kendi arabasının yanına gitti. Bende güneş gözlüklerimi takıp eve doğru arabamı sürmeye başladım.Arabam çok kirlenmişti ,onu yıkamaciya bırakıp eve doğru yürümeye başladım. Kartımı okutup eve girdim.Sessizce odama çıkmıştım ki birinin "Ada KORKUT !" diye bağırdığını duydum bu üvey annemdi.Hışımla yanına gittim ve gittim ve"Ne var be!"dedim."Öz olmasada ben senin annenim." dedi."Allah Allah anneliğini ne zaman gosterdin bana ki."dedim."Ada annenle uğraşmayı kes!" dedi babam "Senin annemle uğraşmayı bıraktığın gibi mi?"deyip odamı kilitledim. Hergün olan şeylerdi. Annem ben henüz 5 yaşındayken ölmüş. Ölüm nedeni siroz. Annemle babam ilişkilerini kurtarmak için beni yapmışlar.Hata üstüne hata .Babam annemi aldattığı için annem içki ve sigaraya vurmuş kendini hemde bana hamileyken bile içmiş . Annem ölünce babam beni amerikadaki malikaneye gönderdi.3 ay sonra onlar evlenmiş.Ben 8 yaşımda eve döndüğümden beri onlarla kavga ediyorum.Ama artık zevk almaya başladım bu kavgalardan. Piyanomun başına geçip "Bella's Lullababy" yi çaldım telefonuma bir mesaj geldi.

Bebeğim uyudun mu?

Hayır uyuyamadim Yekta .

O herif yuzunden nerdeyese kavga ediyordunuz ya.

Birşey olmaz Yekta boşver ben biraz ders çalışıcağim.iyi geceler<3.

Mutlu rolü yapmaktan çok sıkıldım.Yektadan ayrilmayı düşünüyorum.Bir mesaj sesiyle irkildim.Ardadan içimden 'yine ne diyecek ki ' diye düşünürken mesajı açtım.

Hangi tür müzik dinlersin ?

Napican?

Sen söyle.

Yabancı ve klasik .

Tamam iyi geceler bebek

Yılışık .

Kafamı yastığa koydum ve uyumaya çalıştım.

(Herkese iyi geceler )

OYUNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin