Birden önüme siyah bir araba çıktı. Son anda frene basıp arabayı durdurdum. Arabamdan jopumu alıp dışarı çıktım. Önümdeki araç da spor bir arabaydı. Elimdeki jopumu sallayarak adamın yanına gittim. Arabadan tam anlamıyla bir daş indi.Beni iyice süzdü tek kaşını kaldırarak sonra jopumu görünce diğer kaşı da kalktı.
"Ehliyeti kasaptan mı aldın?"
"Türk müsün?"
"Evet."
"Merhaba. Ben Kaan Özen."
"Sen ciddi misin? Az önce kaza yapmak üzereydik. Seninle tanışmak istemiyorum züppe. " deyip arabama doğru yürüdüm.
"Bende tanıştığıma memnun oldum Ada Korkut. " hemen arkamı dönüp yanına gittim.
"Adımı nereden biliyorsun?"
"Baban babamın arkadaşiydı ve bugün barda bende vardım. "
"Lanet! Ben seyircileri unutup şu elbiseyle kavga mı ettim?"
"Ettin. Ayrıca biran Cameron gözümün önünde canlandı. " dedi buğulu gözlerle.
"Ona aşık mıydın?"
"Evet. Ama o Arda denen herife aşık oldu."
"Biliyorum. Bu yüzden şu anda bir bara gidiyorum."
"Beraber gidelim mi?" gözleri bir çocuğun gözleri gibi parlıyordu.
"Normalde kabul etmezdim. Ama şu anda yalnızım. " deyip arabama bindim.
Kaanı takip ederek geldiğim bar iğrenç görüntülerin olmadığı güzel bir yerdi. İçeri girdiğimde birkaç baş bana çevrildi.
"Önünüze dönün!" deyip gördüğüm ilk masaya oturdum. Garsondan bir şişe içki alıp dikledim. Yarısına gelince telefonum çaldı. Güney...
"Nerdesin Ada?"
"Barda. "
" İçiyor musun?"
"Pek sayılmaz. Martini içki sayılıyor mu?"
"Ada nerdesin?"
" Barda. Aynı soruyu sorup durmasana!"
"Kiminle?"
" Adını hatırlamadığım ama Türk olduğunu bildiğim bir çocuk. Güney beni bugün bekleme. Bulduğum ilk kişinin üzerine çullanacak haldeyim. Hatta şu köşedeki piercingli çocuğun 3. göz kırpışı."
" Buldum nerede olduğunu. " dedi Haroldın sesi.
"Haber verdiğin iyi oldu. Ben başka bir mekana gideyim. " deyip telefonu kapattım. Kaan bugünkü ganimetine- kıza - bakıyordu.
"Kaan ben gidiyorum. " deyip dışarı çıktım. Arabama binip sahile sürdüm. Sahilde arabamın sığacağı biryer bulup oraya park ettim.Müziği son ses açıp elimde olduğunu yeni fark ettigim içkimi yudumladım. Arkamdan güzel bir ses şarkıma eşlik etti.Max!
" İnsan bazen yalnız kalmak ister. Şehirden insanlardan uzaklaşmak...Sende o anlardan birini yaşıyorsun."
" Max sen kendinden bile fazla güvendiğin birinden kazık yedin mi?"
"Yedim. Annemden. Acıyor her zaman ama o acının varlığına alışıyorsun zamanla. Sonra acın eksiliyor. Ama bitmiyor. Kimden yedin kazığı?"
" İlk ve son aşkımdan." dedim. Sonra annemin şarkısını söylemeye başladı.
"Bu dünyaya bir daha gelirsem,
İlk ve son aşkım sen olacaksın. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OYUN
RomanceHer aşkın bir adı vardı ; Leyla ile Mecnun, Kerem ile Aslı, Romeo ve Juliet... Peki bizim aşıklarımız kimler ?