Bar

450 4 0
                                    

Gece mavisi ultra mini dar kalın askılı elbisemi ve kırmızı topuklularımı giydim.Saçlarımda hala kızıllıklar vardı. Bende sadece kızıl yerlere maşa yaptım. Eyeliner ve kırmızı rujumu sürdüm ve bizimkilerin yanına indim.

Önce Cenkin uzun ıslığı duyuldu. Sonra hepsinin kafası çevrildi. Odada bir yutkunma sesi duyuldu. Bora Güneyin kafasına vurunca sesin Güneyden geldiğini anladım.

"Ada çıkar şu elbiseyi!"

"Tamam kuzen. "deyip fermuarımı indirmeye başladım. Ortasına geldiğimde;

"DURRR! Tamam be böyle gel." dedi Bora. Cenkin yanına gittim.

" Seni seçtim Cenk !Cenkcim bugün senin kısmetini kapatacağım."

" Olmaz. Yektayla Ardayla ... Sahi Arda nerede ?"

"Acil işi çıkmış. "

"İyi lan. Tek başıma takılıp kıçı başı dağıtacağım. "deyip babamın arabalarından birine atladım.

Güneyin getirdiği bar farklı bir bardı. Duvarlarında halatlar , kelepçeler, kırbaçlar vardı.

"Buranın bar olduğuna emin misin? Daha çok erotik shopa benziyor. "

" Beni zor durumda bırakmasaydın düzgün bir yere gelirdik. "

" İyi ki adamı bir baştan çıkarmışız ." deyip kıvıra kıvıra yürüdüm. Köşedeki boş masaya geçip oturdum. Bizimkilerde yanıma .

"Ada içki içmek yasak!" dedi Bora. Biraz sonra gelen yakışıklı garsondan alkollü kokteyl istedim. Çocuk bana göz kırpınca gözlerimi devirdim. Bizimkiler içkilerini yudumlarken ben anaokulu bebesi gibi kokteyl içtim. Biraz zaman geçince bizim hıyarlar dans etmek için piste çıktı. Üzerime düşen gölgenin sahibine uyuz bakışlarımı çevirdim. 3 tane yakışıklı çocuk vardı.

"Kime baktınız abisi?"

"Yerimize oturmuşsunuz." dedi ortadaki en daşları. Tam önüne geçip durdum. Beni baştan aşağı yavaş bir şekilde süzdü.

"Bu bar rezervasyonla çalışmıyor. O zaman buranın sahibisin. "

" Aslında masamıza bugün oturmasak da olur. Bize bu kız yeter." dedi ve kolumu tutmak için elini uzatınca elini tutup kolunu çevirdim ve masaya dayadım.

"Ben normal bir kız değilim. Bana bulaşmak istemezsiniz. "

"Farklı bir kızdır. " dedi Arda keyifli bir şekilde. Onun burada ne işi var?!

"Demek Arda ILGIT'ın yeni gözdesi bu kız. "

"Ardaya mı özeniyorsun? Arda sadece okuldaki düşmanım. Ayrıca benim bir adım var. Ada KORKUT ..."

"Şu Korkutların kızı. Annene çok benziyorsun." dediğinde dakikalardır sıktığım yumruğumu suratına geçirdim.

"Annemi nereden tanıyorsun?"

"Annen babamın gençlik aşkıydı. Annen babam yerine senin babanı seçmiş. Biz senin kaltak annen yüzünden mutlu bi aile olamadık. Annen öldükten 1 hafta sonra babam intihar etti.Tek kurşunla. Babanı ve senin hayatınızı mahvedeceğim. " Tekmeyi karnına geçirdim.

"Sen kimsin lan?! Arda şu itin adı ne?"

"Çağrı. "

"Bak Çağrı. Babama naparsan yap. Kendi baban gibi tek kurşunla öldürebilirsin .Ama benden uzak dur.Annene de selamlarımı ilet. Beni rahat bırakmazsan onunla çok görüşürüz. " deyip kimseyi beklemeden dışarı çıktım. Arabayı sahildeki çocuk parkına sürdüm ve deniz kenarına park ettim. Radyoyu açtım. Me and my broken heart çalıyordu. Ayaklarımla direksiyonda ritim tuttum. Sonra Sezen Aksu- yok olmaz erken daha çıktı. Annemin en sevdiği şarkılardan biri. Ağlamamaya çalışmayacağım. Şarkının sonlarına doğru boğazımdan keskin bir hıçkırık sesi duyuldu.Daha 2. gözyaşında telefonuma mesaj geldi.

OYUNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin