Uyandığımda bembeyaz bir odadaydım. Hayır hastane odası değil bu koku bana tanıdık. Arkamı dönünce uyuyan Ardayı gördüm. Kolları belime sarılı. Kollarını kaldırdım uzerimden balkona çıktım. Balkonun deniz manzarası var. Ama burası... Ayvalık. Arda beni Ayvalığa mı getirmiş? Açım ben gülüm. Saate baktım. Ben kaç saattir baygınım? Koşarak balkona çıktım. Ayvalıkta gün batımı daha güzeldir ama ben doğuşunu izlemeyi de severim. Balkon trabzanlarına oturdum. Elbisem nerede benim? Arda benim rahat uyuyabilmem için çıkarmış olmalı. Odaya girip Ardanın yerdeki t-shirtünü giydim. Geri trabzanlara oturup telefonumdan kısık sesle müzik dinlemeye başladım. Canberk...Biranda ısınmıştım hergeleye. Ağlamaya başladım. Hıçkıra hıçkıra titreyerek. Arkamdan biri sarıldı kuvvetlice.
"Bunu yapmayı sakın birdaha aklından bile geçirme."
"Ağlamayı mı?"
"Ne ağlaması tabiki intihardan bahsediyorum. " kıkırdadım.
"Ne intiharı ya. Ben gün doğumunu izleyecektim. "
"Beraber izleyelim o zaman." Bana hâlâ sıkı sıkı sarılıydı. Bu kadar uzun boylu değil Arda Bey. Seni süründüreceğim. Suratına delici bakışlarla baktım. Ne demek istediğimi anlamış olmalı ki kollarını çekti. İçten gülümsedim. Güneş doğunca aklıma bazı şeyler geldi.
"Arda sen yas mı tutuyorsun bu siyahlarla?"
"Hayır. Kızlar badboylardan hoşlanıyor."
"Töbeee. Peki niye yapmacık gülüyorsun?"
"Ada ben birinin ölümüne sebep oldum..." sözünü kestim.
"Bende özbabamın ölümüne sebep oldum. Sen babamın intihar mektubunu okudun mu? Okusaydın böyle konuşmazdın.
Ada'm biliyorum sana asla iyi bir baba olamadım. Beş para etmez bir kadın yüzünden sana birçok kere bağırdım. Annen konusunda ne desen haklısın. Vicdan azabından hergün kahroluyorum. Ben ,Kaya Korkut asla iyi bir adam, iyi bir dost ve iyi bir eş olamadım. Sana arkamda tüm mal varlığımı bırakıyorum. Eminim sen benden daha iyi bir iş adamı olursun. Şimdi bir arkadaşımın yaptığı gibi 'TEK KURŞUNLA 'intihar ediyorum .Böylece dünyadan bir pislik eksilir.
Hepsini ezberledim Arda. Bana ben senin kadar güçlü değilim deme. Annenin baban yüzünden ölmesinden daha az koyuyor. Arda mutlu olmaya çabala bari. Benim için. " Duygu sömürümü yaptıktan sonra kafamı hafif eğip gözlerinin içine baktım. Bakıyordu sadece. Yaklaşmaya başladı. Geri çekilip kaşlarımı çattım.
"Ne ?Ben sadece o zaman mutlu olabiliyorum."
"Yalan söyleme. Dün ben ve Canberki izlerkende mutluydun."
"Çünkü seni benim çocuklarımın annesi olarak görüyordum."
"Arda eski sen olmadan aramızda hiçbir şey yasanamaz. " deyip önüme döndüm. Derin nefes aldığını duydum.
"Eski ben nasıldı hatırlayamıyorum ki. "
"Ben biliyorum Arda. Sen güldüğünde seni saatlerce izlemek isterdim. Hatta bir saniye. " deyip telefonumdan Arda ve benim eski çocukluk resmimizi çıkardım.
"Gördün mü?Sen gülüyorsun. Ben yine seni izliyorum. Hayranlıkla."
"Bende de var senin resimlerinden." deyip telefonunu karıştırmaya başladı. Önüme telefonunu koyunca resme baktım Arda küçük beni öpüyordu.
"Dudaklarımı 1 hafta yıkamamıştım. Hatta ilk gün su bile içmedim."
"Bende yüzümü yıkamamıştım." deyip kıkırdadım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OYUN
RomanceHer aşkın bir adı vardı ; Leyla ile Mecnun, Kerem ile Aslı, Romeo ve Juliet... Peki bizim aşıklarımız kimler ?