Marcus otevřel dveře do velkého bílého domu a vedl mě dovnitř.
Možná tu uklízel,ale ten prach na skříních se nezapřel.
,,Bydlíš sám?" Zeptala jsem se nesměle.Jenom tiše přikývl a hned potom dodal : ,,Jak si to poznala?" ,,Podle toho prachu víš." Usmála jsem se a doufala jsem,že si to nevyloží špatně.,,J-jasně p-promiň,já... Nečekal jsem,že bych si sem někdy vedl návštěvu tak jsem to neřešil a taky úplně nevím jak se to dělá a tak." (Aha,vůbec to není bez dvojsmyslů xD) Poškrábal se na zátylku. ,,To je v pohodě.Klidně ti můžu ukázat jak na to,nebo ti sem můžu chodit uklízet,protože bych asi neměla co dělat jinak,než chodit do práce." Usmála jsem se.
,,To by si vážně udělala?" Zeptal se tak nějak nadšeně a zděšeně zároveň.
,,Ráda." Přikývla jsem s úsměvem. ,,Děkuju." Běžel ke mě a objal mě. ,,Není zač." Zašeptala jsem.,,Pojď půjčím ti nějaké oblečení a udělám ti jinčí horkou čokoládu." Najednou z něho vyzařovala ohromná energie a štěstí.Dobře přiznejme si,nemám ráda úklid,ale kdo jo?
A Marcus tu potřebuje občas uklidit a přece jenom budou Vánoce.,,Děkuji." Zašeptala jsem,když mi Marcus donesl hrnek plný horké čokolády.Usmál se a někam odešel.
Přišel a v ruce držel huňatou,vánoční deku.Zakuklil mě do ní jako motýla a pevně mě objal.Musela jsem se nad tím zasmát.Marcus se taky uchechtl a pak řekl: ,,Pustíme si nějaký vánoční film ne?" Zeptal se po chvíli. Jenom jsem kývla hlavou a čekala až něco vybere.
Nakonec vybral Grinche.
Sedl si vedl mě a pustil film,někdy v půlce se mi začalo mlžit před očima,tak jsem je zavřela a položila jsem si hlavu na Marcusovo rameno.Před tím než jsem usla jsem ještě cítila jak se usmál,pak už jsem se ponořila do říše snů.
.....
Probudila jsem se sama v místnosti kde až na pár slunečních paprsků co prosvítaly přes rolety,byla úplná tma.Rozhodla jsem se,že se podívám dolů.Když jsem došla do kuchyně byl tam talíř s míchanými vajíčky a u toho papírek kde stálo:
Přece jenom jsem šel na ten nákup abych měl co jíst. :D
-MarcusUchechtla jsem se nad tím a zasedla za stůl.Možná,že Marcus není nejlepší uklízečka,ale kuchař je výborný.Teda podle jednich vajíček nemůžu soudit,ale takhle dobré nedělá ani moje mamka. Mamka.
Když jsem si na ni vzpomněla začalo se mi stýskat,že s nimi nebudu tenhle rok na Vánoce a,že se vše naprosto pokazilo.Jedna neposlušná slza se dostala na povrch.,,Děje se něco?" Zeptal se Marcus. Lekla jsem se ho tak,až jsem malém nadskočila. ,,J-já jenom.... Že budu tenhle rok sama na Vánoc víš." Pokrčila jsem rameny a snažila se nerozbrečet.Marcus mě pevně objal kolem ramen a řekl : ,,Můžeš tu být se mnou.Pořádně se opijeme,nebudeme si nic pamatovat a pak budeme dělat,že to byly nejlepší Vánoce našeho života." Zasmál se. ,,To zní dobře." Přikývla jsem.
,,Za chvíli budu muset do práce,tak ti tu nachystám věci na úklid a klíče a ty se můžeš zatím jít domů převléct." Usmál se Marcus.Tiše jsem přikývla a následovala ho do předsíně,kde mi dal klíče a já se vydala zpět domů.
Doma jsem byla přibližně hodinu.Musela jsem si zajít do sprchy a pobrat pár věcí s sebou.Měla jsem v plánu nám potom uvařit i večeři.
.....
Jako první jsem začala spodkem.Všude jsem povysávala a poutírala prach.Vzhledem k tomu,že to byly obří prostory jsem měla co dělat a jenom toto jsem měla hotové tak za dvě a půl hodiny.Potom jsem odešla do kuchyně dát vařit maso na polévku a mezitím jsem začala vytírat.Nakonec jsem uvařila polévku a šla do 1. patra.Začala jsem dveřmi hned z kraje,což jak jsem zjistila byla asi pracovna.Tu jsem nakonec vynechala,protože jsem tu nechtěla Marcusovi něco přehazovat nebo tak.
Tak jsem šla do dveří hned vedle.
To byl Marcusův pokoj.
Vzala jsem hadr s účelem,že poutírám všechen prach.Utřela jsem stůl a pak šla k pokličkám.Na poličce ležel rámeček.Zvedla jsem ho a sklo bylo popraskané.
Na fotce byl Marcus,nějáká malá hnědovlasá holčička a.... Marcus č. 2?Zakroutila jsem nad tím hlavou a šla jsem uklízet do další místnosti.
Ovšem,když jsem otevřela dveře naskytl se mi pohled na dětský pokojíček s růžovou barvou a princeznami.,,Zapomněl jsem ti říct kde uklízet nemáš." Vydechl Marcus za mnou.
,,Marcusi čí je to pokoj?" Zeptala jsem se zmateně.
,,Emmy." Zašeptal,usmál se a pár slz se mu dostalo na povrch.Wohoooo další kapitola je tu. xD No co myslíte jak to bude dál? 😱😏
(Kdo tipl... Ano jsem svině 😊☹)
Sakra lidí já chci tak moc bydlet v Norsku.A ne jenom kvůli MM ✌ Norsko je prostě perfektní a ta řeč omggggg😍😼
Koukám na Skam a mám hroznou chuť mluvit norsky ale neumím ani slovo... Achjo. xDBudu ráda za každé 🌟 a 💬.
❤
-The lava Is floor-
ČTEŠ
,,One coffee,please." [FF Marcus&Martinus]
FanfictionPsaly se Vánoce roku 2020 a jedna na kost zmrzlá slečna se světle hnědými, matnými vlasy jako káva s mlékem a zeleno-hnědými oči šla do kavárny,kde se jí od toho momentu,od těch dvou hodin ráno,začal psát nový život,což ještě sama netušila. Možná,že...