Marcus
,,Martinusi!" Řekl jsem pološeptem.
Na tohle už ani slova potřeba nejsou okamžitě jsem šel a objal jsem ho. Pak i Emmu a nakonec i Holly,která mi je vrátila zpět.Nekonec jsme teda všichni usedli ke stolu a jedli vánoční večeři.
Oni mi vyprávěli o tom co dělali beze mě a proč se nemohli vrátit a já jim zase proč jsem ztrácel naděje.
A konečně jsem se cítil jako že mi v životě nic nechybí.Martinus a Emma už šli spát a já jsem měl v plánu dát Holly můj dárek.
,,Holly?" Tiše jsem se jí zeptal.
,,Ano?" Přišla ke mě.
,,Veselé vánoce a všechno nejlepší k narozeninám." Podal jsem jí dárek s úsměvem na tváři. Ona se na mě jenom podívala nejistým výrazem,ale nakonec si ode mě krabičku přece jenom vzala a rozbalila ji.Dokonce bych se vsadil,že zapomněla dýchat.
,,Marcusi to je úžasné!" Skočila mi okolo krku a dala mi pusu na líčko.
Hnedka vyndala prstýnek s diamantem z krabičky a dala si ho na prst.V jejich očích šla vidět obrovská radost a proto jsem se rozhodl jí to hned teď říct.
,,Holly já.." odmlčel jsem se.
Tázavě se na mě podívala.
,,Miluju tě." Řekl jsme tak potichu,že to pomalu ani nemohla slyšet.,,Já tebe taky." Usmála se a dala mu dlouhou pusu.
Helou everybody.❤
Tak zde máme konec tohoto příběhu a upřímně musím říct že asi neexistuje příběh kde bych byla spokojená s koncem.❤
Ale...
Moc vám všem děkuji že jste si přečetli tuhle knížku,hlasovali nebo psali komentář.
Moc to pro mě znamená.❤Co se týče nového příběhu tak ten asi vyjde až 17.listopadu a jmenovat se bude Moments (nojo proč asi.) 😂
Do té doby asi nenapíšu nic takže tak.
Je to hlavně z toho důvodu že bych to vůbec nestihala s tréninky a se školou takže si musím kapitoly předepsat a tak.
Dál taky že by příběhy stály za nic protože mám poslední dobou depresi a ani nevím z čeho tak doufám že už to bude lepší. Takže budu kapitoly předepisovat jenom když budu mít dobrou náladu.Jednoduše chci napsat příběh s koncem který se mi bude líbit protože ten příběh a celkové album pro mě budou hodně znamenat.
Ano budu rok MMer vážení ❤❤❤A teď by mě vážně zajímalo koho ty moje kecy jako zajímají.😂
Děkuju ❤
DNESKA VYJDE MAKE YOU BELIVE IN LOVE!!!!❤
ČTEŠ
,,One coffee,please." [FF Marcus&Martinus]
FanficPsaly se Vánoce roku 2020 a jedna na kost zmrzlá slečna se světle hnědými, matnými vlasy jako káva s mlékem a zeleno-hnědými oči šla do kavárny,kde se jí od toho momentu,od těch dvou hodin ráno,začal psát nový život,což ještě sama netušila. Možná,že...