2

262 13 6
                                    

    Era o dimineata ca toate celelalte, in care ma trezeste Cuppy (ca de obicei) ciupindu-ma de obraz si de urechi. Eu am fluturat mana incercand sa o gonesc. Cuppy nu se lasa. Ma ciupeste tare de ureche. Si atunci eu sar ca rasa din pat, cu mana la ureche.
   - Aaaaauuuuuuuuch! Nu era nevoie de asta!!! ii spun eu. Sunt treaza, ok?
   Treaza de-a binelea, merg grabita spre usa, cu intentia de a merge la baie.
   Inainte de a apuca sa ies pe usa, aud niste bubuituri din camera alaturata. Cineva batea in perete. Sau tragea cu pistoalele.... Cred ca cei din camera alaturata erau Jeff si Liu...
   - Hai sa vad cum o intreci pe asta! se auzi Jeff.
   Exact cum ziceam.... Bubuiturile continuau. Dar eram sigura ca asa ceva o sa aiba urmari dezastruase. Sau macar groaznice....
   Inca in pijamale, deschid usa furioasa si dau buzna in camera lor. Tocmai ce ma pregateam sa strig la ei.... Cand i-am vazut inca imbracati de somn... Amandoi fara tricouri si in pantaloni scurti. Am tras-o pe Cuppy la mine si eu mi-am acoperit ochii cu mana. Era ceva ce voi regreta probabil pentru toata viata mea.
   - Va rog, nu va mai antrenati la peretele asta! E foarte vechi si poate cadea oricand!! le zic eu fara a-mi indeparta mana.
   - Se pare ca cuiva ii place sa ne vada inca imbracati de somn! spune Liu apropiindu-se de mine.
   Puteam sa il aud pe Jeff cum scrasnea din dinti. Liu se retrase auzind probabil dintii lui Jeff.
   - Nu e adevarat! Am venit sa va avertizez! Ca de nu, va zic lui Slendy!! incerc eu sa ma apar.
   - Catelusul lui Slendy o sa ne parasca! spune Liu cu o voce lingusita. Vai ce frica imi e!!
   Acel comentariu ma infurie. Ochii mei au inceput sa straluceasca. Apasand in palma, am scos un cutit virtual si l-am taiat la mana pe Liu.
   - Auch!
   - Uite ce e, interveni Jeff. Se vede ca e un pampalau si nu trebuie sa ai de a face cu el... Ce ar fi sa il dau afara iar tu sa ramai cu mine in...
   - Am plecat! anunt eu scurt si ma grabesc sa ies din camera cat mai repede, inainte de a ma atinge Jeff.
   Am inchis usa si am fugit pana in camera mea. Ok, poate ca Jeff era cam.... Mmm.... Dar Liu era mai suportabil..... Stiti voi la ce ma refer.❤

   Cand am vrut sa imi deschid dulapul sa ma schimb, am mai auzit vreo doua bubuituri. In acest moment ma duc la Slendy!!
   Insa nu am apucat nici un pas sa fac, ca peretele cazu la pamant, cu un nor urias de praf.
   In fata mea era Liu cu un pistol in mana si putin mai in spate, Jeff. Amandoi stateau statuie, privindu-mi fata furioasa.
   - Ups?
   - Ati incurcat-o!
  

*peste 10 minute*

   - Deci stai sa inteleg, nu mai exista perete? intreba pentru a 5-a oara Slender.
   - Da!! spun eu nerabdatoare. Si asta inseamna ca este ca si o singura camera!! Eu stau in aceeasi camera cu Jeff si Liu!! Cu 2 killeri!!!
   - Si e de rau sau de bine?
   Imi dau o palma peste fata.
   - Se pare ca unele miscari nu s-au schimbat, ofta Slender.
   - ?
   - Nimic.... Mai bine hai sa vedem unde te putem muta....

*peste inca 10 minute*

   - Nu mai sunt locuri disponibile. Patul meu e prea mic, pe canapea e imposibil de dormit, Zero are o noua colega de camera si Sally nu are decat un singur patut micut, cat sa incapa ea perfect, finaliza Slendy.

   Ma lasa cu gura cascata.
   - Si cum ramane cu mine?! Nu pot imparti camera cu ei!!!
   - Trebuie sa te adaptezi situatiei! spune Slender si ma impinse pe usa afara.
   Inchise usa dupa mine.
   - Mai ales ca trebuie sa iti amintesti ce era Jeff pentru tine... spune in sinea lui Sleader.

  *peste 3 zile*

   - Slendy, nu mai suport!!! Port aceleasi haine de 4 zile!!! Vreau sa ma schimb in linisteeeee!!!! incep eu sa plang atarnata de piciorul lui.
   - Bine.... Poate ca o sa facem reparatii...
  

*peste 50 de minute*
 
   - E gata, te poti duce! spune Slendy dandu-ma afara din camera lui.
   - Sigur? intreb prevazatoare.
   - Nu.

   Asta ma enerveaza la creepypastas. Nu poti avea incredere in nimeni. Plec oricum in camera mea si ma asez pe pat. O bufnitura si..... Peretele jos. Scrasnesc din dinti.
  
   - Daca tot impartim camera, de ce nu putem sa impartim si.... incepu Jeff.
   - Nu mersi! i-o tai eu.
   - Dar serios acum, Melanya, suntem colegi de camera!! incerca sa ma calmeze Jeff.
   - Sunt Electronic Knife.
   - Tot aia.
   - Nu, nu e tot aia. Pentru tine sunt Electronic Knife. Punct.

   Eu ma intorc cu spatele la ei si incep sa o mangai pe Cuppy. Cand deodata simt o mana rece care ma prinde si ma tine strans, cealalta imi intoarse capul in lateral si apoi i-am vazut zambetul lui Jeff.
   - Lasa-ma in pace!!! incep sa strig eu. Lasa-ma in pace!!
   Jeff continua sa ma tina.
   - Chiar nu iti mai amintesti de mine? Chiar nu ma mai stii?
   - Tot ce stiu despre tine este ca esti un idiot care ma bombardeaza cu complimente!!! Lasa-ma!!!!!

   Jeff imi dadu drumul cand Liu il prinse de gat si il dadu pe spate. M-am uitat si eu la el si apoi el la mine... Cred ca ma inrosisem. Dar eu speram sa nu. E un erou!! M-a salvat de psihopatul Jeff!!! Imi venea sa il iau in brate si...
   - Mmm... Melanya? il aud pe Liu care ma trezi din visare.
   Imediat imi revin si ma fac serioasa, dupa care revin la autotitate:
  - Voi doi! Iesiti din camera mea! Altfel....
   - Ce? Ne zici la Slendy? incepu iar Liu.
  - Nu!! Va arunc in padure lui The Rake!!! ii amenint eu.
   Cred ca ii speriasem, sau doar voiau sa imi faca pe plac, dar bine ca au plecat in "camera" lor.
   Eu m-am culcat cu spatele la ei. Dar tot nu inchisesem ochii. Ascultam discutiile dintre frati:

   - Asculta aici, tu esti cel care a ucis-o, si tot tu vrei sa o seduci?! il aud pe Jeff.
   - Asculta si tu, nu ai vazut ce privire avea? Se uita la mine ca la vata de zahar, se auzi si Liu. Eu zic sa iti iei gandul de la ea. Mie nu imi pasa daca isi aminteste sau nu. Atata timp cat e cu mine, e bine.
   - Tu nu intelegi, spune Jeff, daca nu faci ceea ce tot Conacul a jurat sa faca, vei fi dat afara. Si nu ti se mai da inca o sansa! Si in plus, nu mai stii ca in viata ei anterioara pe mine ma placea?! Tu esti cel care a ucis-o!!! Nu o meriti!!!
   - Atunci de ce m-ati mai primit la Conac?! zice Liu.
   - Pentru ca Slender ti-a dat o sansa, crezand ca vei ajuta si tu pe creepypastas sa indeplineasca juramantul.

   Ce voiau sa spuna cu toate alea? Si despre cine vorbeau? Ce jurase tot Conacul? Eu de ce nu jurasem nimic?
   Cu aceste intrebari am reusit sa adorm.


   Apropo, poate nu v-ati dat seama, dar am anulat publicarea o vreme... Dar acum am revenit, cu editari majore!!!

   Bye bye!!!

#2# Oare știi totul despre Familia Creepypasta?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum