7

86 12 13
                                    

    Sally ma fixa furioasa cu privirea, dar mi-as fi dorit sa faca numai asta..... Dar ea s-a intors spre usa si a deschis-o puternic, intrand nervoasa.

   - JEEEEEEEEFF!!!!! striga ea. Melanya va spiona!

    Acum ma asteptam la ce era mai rau. Jeff sari de pe canapea si se apropie de locul in care eu stateam nemiscata, incercand sa gasesc o scuza.

   - Asta e de-a dreptul...... incepu el, dar a fost intrerupt de Slendy.

   - Daca tot ne-ai auzit conversatia, ce am spus?

   Eu stateam nemiscata, de teama sa nu fac ceva gresit. Apoi, m-am gandit ce mamaliga eram. Sunt un creepypasta, Doamne fereste-ma! De ce reactionez asa!? Dar tot stateam statuie, nereusind sa deschid gura sa spun ceva.

   - P-pai..... L-am auzit pe Jeff (in acel moment Jeff scrasni din dinti) cum iti spunea tie ca e vorba despre mine si.......... ca a fost un incident in padure.......

    Acum stateam cu privirea in pamant, incercand sa scap de vinovatie. Prima oara cand faceam asta.... si am dat gres. Era de asteptat.

   - Gresit, raspunse Slender.

   Raspunsul lui na uimise si pe mine si pe Jeff. Mi-am ridicat privirea din pamant si l-am privit confuza pe Slender.

   - Dar a sp-

   - Taci, Jeff, i-o taie Slender.

  - Dar nu are de ce sa taca!!! intervin si eu confuza. Eu sm spus exact ce am auzit!!!

   - Si eu stiu ce am auzit de la Jeff!!! vorbi Slender superior si se intoarse elegant pe calcaie, asezandu-se pe canapea.

   Eu am ramas in continuare confuza, neintelegand ce vorbisera in plus fata de ce am auzit eu... Adica.... cuvintele selegau intre ele, nu mai erau alte parti de adaugat! M-a lasat cu ochii-n soare.

   Jeff se uita amenintator la mine. Eu ma uitam putin speriata la el, astfel incat nici nu am observat cand m-a apucat de mana si m-a tras dupa el. Prima data ma agitam, incercand sa scap de stransoare. Apoi, am ripostat.

    - Lasa-ma in pace! Nu sunt bebelus! Stiu sa merg! ii strig eu si scot cutitul, gata sa i-l infig in mana.

    Jeff insa ma prinse si de mana cealalta, tragandu-ma spre el, dupa care mablipi de un perete.

   - Jeff, lasa-ma in pace, incerc eu sa il fac sa ma elibereze.

   - Nu, pana nu imi spui toate minciunile pe care le-a scos pe gura idiotul de frate-miu. Trebuie sa intelegi ca el nu e ca noi, ceilalti creepypastas. El te vrea numai pe tine si atat. Chiar daca asta inseamna ca nu vei mai fi niciodata cine ai fost inainte! Trebuie sa intelegi ca el nu da doi bani pe tine! Ii pasa numai de el!

   Am observat cum ochii lui se agitau, incercand sa urmareasca ochii mei, deoarece eu ma tot miscam, incercand sa nu fac vreo conexiune vizuala cu el. Insa, desigur, era imposibil. Odata ce m-am uitat in ochii lui albi ca gheata, m-am linistit....
    Eram sigura ca asta era o lupta intre cei doi frati, iar eu eram premiul.... Amandoi incercau sa ma convinga prin cuvinte ca celalalt e mai prost, sau mai rau. Dar, eu cu siguranta il alegeam pe Liu.

   - Niciodata! ii spun eu si ii dat cu genunchiul in burta.

   Jeff se pare ca era rezistent la astfel de chestii. Ma apuca inainte sa reusesc sa fug, si ma tranti din nou de perete.... numai ca acesta nu ma mai sustinea. Am simtit cum cad pe spate, si Jeff, cum se lasa pe mine, tinandu-ma sa nu scap, a cazut peste mine. Inainte sa ma trantesc cu capul de podea, am observat cum peretele pe care cu o secunda inainte il simteam sub mine, se rasucea, facand un fel de intrare spre locul unde cazusem.... Iar apoi s-a inchis. Eu eram pe jos, inca ametita de la lovitura, dar Jeff, pentru ca el cazuse pe moale, se ridica repede si incepu sa dea cu pumnii in perete, sperand ca se va deschide. Degeaba.

    - Asta e o farsa, nu? zic eu ridicandu-ma de pe jos, pipaindu-ma ca nu cumva sa si facut un cucui la cap.  

   - Nup, raspunse Jeff asezandu-se langa perere, si privindu-ma, eu care eram tot asezata.

   Deci.... asta insemna ca eram blocata acolo cu cel mai nesuferir creepypasfa pe care l-am intalnit vreodata. Apoi, am observat cum Jeff casca ochii deodata. M-am uitat in spate, si am vazut motivul. In spatele meu, lipipite de peretii micii incaperi in care intrasem, am observat rafturi cu zeci de mii de carti electronice. M-am ridicat instant si m-am indreptat spre cel mai apropiat raft, si am scos o carte: "O pustoaica", autor: Bianca Balan, editura Wattpad. Ce?....
    Am scos o alta carte: "Infected", autor: BlodyCat2005, editura Wattpad.
   Apoi alta: "Iubire periculoasa", autor: Mirella Flori, editura Wattpad.
    Parea ca toate au aceeasi editura. L-am observat pe Jeff care facea acelasi lucru ca si mine. M-am indreptat spre el. Tinea in mana o carte numita "#2# Oare stii totul despre Familia Creepypasta?". Asta mi-a atras atentia.

   - Ce e ciudat e ca scrie ca e facuta de tine, imi spune Jeff.

   - Poftim??!!!! Eu nu am scris nicio carte in viata mea!!!!

   - Si in ea scrie tot ce ai facut tu de cand esti la Conac. Uita-te si singura.

   Jeff imi dadu cartea, iar eu am deschis la primul capitol: "Salut! Eu sunt Electronic Knife. Ce sunt? Un creepypasta.....". Poftim??!! Asta nu putea fi mai ciudat de atat! Am dat la ultimul capitol, capitolul 6. Spunea tot ce facusemmin acea zi!! Cu Even si The Rake! Si cu Jeff. Dar nu si despre discutie si cum am spionat eu. Dar si mai ciudat era ca povestea la persoana I, si exprima exact sentimentele simtite de mine la momentul de fata!!!!

    Apoi o pagina goala. Mi-am ridicat privirea inspaimantata, uitandu-ma la Jeff. Apoi am auzit un mic: "Tic!" Si pe pagina goala a aparut capitolul urmator. Atunci mi-am zis ca asta le-a intrecut pe toate. Scria cum eu am deschis o carte in care citeam despre mine, de la editura Wattpad. Am reusit sa citesc pana la sfarsit, unde scrisul se scria in continuare, spunand exact la ce ma gandeam eu chiar in acest moment, citind..........

         VA URMA

#2# Oare știi totul despre Familia Creepypasta?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum