- Wow, zise Jeff, asta e mai tare chiar si decat un cutit cu ventilator!
- Nu pot sa cred ce vad aici! Uita-te!!!
Jeff se apropie de mine, totusi prea mult, privind peste umarul meu. Zambea, probabil neintersandu-l ce ii aratam.
- Unde te uiti? il intreb eu, vazand ca ma privea de foarte aproape.
- La carte, spune el si isi intoarce privirea la paginile albe, care incet-incet deveneau dungate de cuvinte.
Jeff nu statu mult langa mine, incepand sa se plimbe fluierand printre rafturile luminate de neoane. Habar nu aveam despre ce era vorba acolo, probabil doar o biblioteca secreta a lui Slender. Era impresionant cum chestiile astea se scriau si stiau exact ce facusesi si ce gandise-si acum catva timp.
- Hey, Mel-, se intrerupse Jeff cand imi vazu privirea. Adica..... Electronic Knife... Imi dai si mie cartea aia ciudata?
- Acum un minut nu o voiai, ii spun eu plictisita. Ia-o.
Jeff o apuca grabit si se uita, dand foile rapid. Apoi se opri asupra unei pagini pe care o studie cu atentie. Oare de ce era atat de interesat? Apoi mi-am amintit: Liu.
- Creeed.... Ca am uitat sa citesc ceva! incerc eu sa o iau inapoi. Stii, ai mai putea vedea o alta carte.... Uite cate sunt aici!
- Nah, spune Jeff stiind de ce o vreau inapoi. Deci asa, ai? Erai cat pe aci sa cedezi, huh? Bine ca am fost acolo.
Eu... mi-am muscat buza de jos, dupa care m-am asezat langa peretele-intrare.
- Cred ce vreau eu! Chiar daca nici macar nu stiu pe cine sa cred, dar mai degraba pe el decat pe tine!
- Si el e tot Killer, si el e tot un Woods, si el sufera de boli psihice, si el....
- Da, da, m-am prins, dar eu nu vreau sa cred pe unul ca tine, il cred pe liu pentru ca..... pentru ca....
- Pentru ca ce? intreba jeff zambind.
Sincera sa fiu, nu era chiar asa de rau cu Jeff in preajma, dar totusi, Liu era diferit de el, era mai.... Nu stiu.... mai credibil? Nici eu in mintea mea nu reusesc sa gasesc un motiv pentru care il prefer mai mult pe Liu decat pe Jeff.... Nici Jeff nu era prea rau... Dar....
Jeff se aseza langa mine, sprijinit de perete. Avea picioarele mai lungi decat ale mele. (la ce ma uit si eu)
- Deci nu ai motiv, nu? ma intreba.
Nu inteleg de ce I-am spus adevarul....
- Nu....
- Deci, asta inseamna ca nu e diferenta intre mine si el pentru tine, nu-I asa? intreba el apropiindu-se si mai mult.
- Mmm.... Nu prea.... In afara de cum aratati...... Dar Liu arata mai a om....
Jeff era chiar foarte aproape de mine, cam ca si Liu in camera mea... Dar nu m-am lasat convinsa. I-am tras un sut.
- Ce crezi ca faci? il intreb eu dezgustata.
- Mmm... Te sarut. Asa cum se intampla in filme.
- Ei, bine, asta nu e un film, ci viata reala. Si tocmai de aia trebuie sa gasim o cale de iesire din chestia asta. Eu sincera sa fiu nu mai vreau sa stau multa vreme aici.
- Eu as putea sta la infinit, spune el zambind.
Mda.... Nu m-am mai straduit sa ii mai dau inca un sut, ci doar m-aam ridicat si m-am gandit logic. Daca noi am intrat prin perete acolo, imi spun in sine si ating peretele, atunci ar trebui sa impingem aici. Peretele a functionat ca usa de la mall, ceea ce inseamna ca daca de pe partea cealalta am impins in directia asta, inseamna ca daca impingem chiar aici, peretele se va roti exact cum s-a rotit si cand am intrat, si atunci vom reusi sa iesim! Stiu ca logica mea e cam stalcita, dar macar eu am inteles ce am de facut.
- Jeff, vrei sa iesi? il intreb eu.
- Nah.
- Dar daca ies eu, vrei si tu sa iesi?
- Da.
- Atunci impinge aici, ii spun aratandu-i spre perete.
- Serios?
- Fa ce iti zic.
Jeff se ridica lenes si privi locul unde trebuia sa impinga. Dadu din cap aprobator, dupa care isi lua avant si se tranti de perete. peretele, exact cum gandisem si eu, se roti, iar Jeff iesi pe partea cealalta, cazand pe jos. Eu am iesit elegant, calcand pe el, in timp ce mergeam.
Jeff nu zise nimic, ci doar se ridica si se uita in jur. Amandoi, in acelasi timp, l-am vazut pe Slender. El avea ceaiul negru in mana si citea ziarul, pe un fotoliu pe care si l-a tarat pe hol.
- Cum Doamne ati iesit de acolo?! Si cum Doamne ati intrat?! l-am auzit vorbind din spatele ziarului urias, privindu-ne peste ochelarii probabil pusi de forma.
- Aaaaaaaaaaa......, aceasta fiind reactia mea si a lui Jeff.
- Bine, la 3 fugim, imi sopti printre dinti Jeff. 1,...
Eu deja o luasem la fuga pe coridoare spre camera mea. Dar nu am reusit nici sa urc scarile, ca I-ar m-am simtit pusa la perete. Ce au toti azi cu pusul meu la perete?!
L-am observat in fata mea pe Liu, care ma fixa cu privirea, iar eu, fara sa ma pot impotrivi, m-am uitat si eu in ochii lui.
- Uite ce e, imi spune el incet, vorbind foarte repede si grabit. Eu voi fugi de la Conac, nu am timp sa iti explic, dar tu trebuie sa vii cu mine, acum.
Stai, ce? Acum voia sa merg dupa el? De ce? Eu ii urmaream ochii verzi, cum semisca, uitandu-se la toate detaliile de pe fata mea.
- N-nu, nu pot veni, ii spun eu confuza. Aici e locul meu...
Apoi in capatul coridorului aparu Jeff. Liu se uita disperat la mine. Nu statu pe loc. ma prinse de mana si, cand eu nu eram atenta (pentru ca ma uitam la Jeff), ma saruta scurt sa reusi sa ma traga dupa el. Nu eram chiar sigura daca voiam sa plec atat de brusc intr-o aventura cu un Killer, insa eram prea nedumerita ca sa ma mai pot gandi si la asta. Am iesit pe usa din spate a Conacului, trasa de Liu.
- Fratioare, ti-am spus ca mie nu imi pasa! Eu am tot ce vreau, cand vreau si cum vreau! il aud pe Liu strigand la Jeff.
De abia cand razele soarelui mi-au intrat in ochi mi-am dat si eu seama ce tocmai facusem. Mi-am tras mana dintr-a lui Liu, cand eram deja in padure, adanc.
- Nu, spun eu ferm si ma opresc din drum. Nu te voi urma.
Ma intorc cu spatele si pornesc spre Conac.
- Nu! Ei acum vin dupa noi! Trebuia sa vii pana nu ne prind! imi striga el prinzandu-ma de brat.
Eu mi-am smucit bratul, eliberandu-ma. Jeff avea dreptate. Ii pasa numai de el.
- Nu am vrut sa se ajunga la asta.... il aud pe Liu din spatele meu.
Apoi.... o bara rece care ma loveste in cap si............ .Intuneric.
CITEȘTI
#2# Oare știi totul despre Familia Creepypasta?
Fanfic*FINALIZATA* Salut! Eu sunt Electronic Knife. Ce sunt? Un creepypasta. Tot ce imi amintesc este ca m-am trezit ca dintr-un somn adanc, cu dorinta de razbunare pe cei care m-au tradat. Am tot curajul sa ucid pe oricine imi iese in cale. La Conac mai...