Ne-am trezit tarati prin bine-cunoscuta padure de langa Conacul Creepypasta. Doar nu credeti ca am ajuns sa urmam o femeie ciudata cu un nume ridicol prin padure degeaba, nu? Doar nu suntem fraieri ca eroii din filme sa murim pentru ca avem tupeu. Nah. Si-a chemat intariri sa ne ridice cu forta de acolo. Prin intariri, ma refer la inca doi tipi ciudati ca ea, unul avand o piele de vulpe pe el, incepand cu partea de sus, care in loc de gluga, avea un cap de vulpe. Restul continua cu blana acesteia si se termina cu o coada stufoasa. Celalalt purta un costum mulat acoperit cu solzi de peste... adevarati. Mirosea ingrozitor. Ce erau astia? O asociatie impotriva protejarii animalelelor?
As fi vrut sa il intreb pe Even ce se intamplase cu restul, dar nu am avut sansa de fata cu cei trei ciudati.
- Unde mergem? a intrebat pentru a treia oara Hoodie.
- O sa vezi. Acum taci, ii raspunse rece Raccoon.
- Macar daca mi-ai zice cine sunt tipii astia... fashion de langa noi.
Nu mai puteam sa ma abtin sa nu rad. Dar totusi am facut-o.
- Ei sunt Focs si Phish.
Hoodie tacu tot restul drumului.
Intr-un final ajunseseram in fata unei cabane de existenta careia probabil ca nu aveam cum sa stiu.... Ah, ba da! Imi amintesc! Asta e cabana unde obisnuiam eu si cu tata sa venim vara! Pana cand.... am inceput sa ma duc numai eu....
- Ma descurc de aici, ii anunta cu o voce joasa Raccoon pe "tipii fashion". Intrati.
Am intrat. O incapere ingusta, din lemn, cu mobila la fel, putin mai prafuita decat mi-o aminteam eu. Ne-am asezat pe patru scaune, in fata lui Raccoon.
- De ce nu ne-ai golit de arme? Nu ti-e teama ca te vom impusca... indrazni sa intrebe Masky.
Even i-a dat un cot "subtil".
- Nu. Normal ca nu.
Pe fata ei in contraste aparu un zambet. Ugh... Urasc zambetul ala.
- Revenind. Am ceva foarte important de negociat cu voi.
- Sigur, orice, suntem deschisi la oferte, raspunse Raven sarcastica. Suntem extrem de bucurosi ca ne-ai adus pana aici cu forta. Si, de asemnea, suntem dispusi sa oferim orice in schimbul felului in care ne-ai tratat pana acum.
Raccoon marai. La propriu. Isi ridica buza de sus de parca era o felina de prada. Si lucrul cel mai ciudat era ca unii dintre dintii ei aratau ca a unei feline de prada... se ancorase cu mainile de masa, parca incercand sa se stapaneasca sa nu "atace". Oamenii astia sunt ciudati rau...
Imi retrag cuvintele. Cel mai ciudat lucru nu sunt coltii... ci faptul ca a sarit spre Raven, cu mainile intinse in fata si urland salbatic.
Even sari de pe scaun surprins, iar eu m-am uitat din spatele lui Masky. Wow. Raven cazu cu tot cu scaun pe spate. Raccoon era peste ea, privind-o direct in ochi si maraind.
- NIMENI nu vorbeste cu mine asa, ai inteles? Nu imi pasa de mofturile tale, vreau sa obtin ceea ce imi doresc. Acum, da-mi CC-ul.
- Poftim? intreba confuza Raven, evitandu-i privirea salbatica. Raccoon o tranti o data cu capul de podea.
- Las-o in pace! Da-te la o parte! ii striga Even. Ce vrei?!
Raccoon se ridica maraind in picioare. Se intoarse spre Even si, tot cu un salt, il puse si pe el la pamant. Auch. Cred ca a durut.
- Da-mi-l! DA-MI-L! ii striga nervoasa printre maraituri Raccoon.
- Ce? intreba Masky care se pitise intr-un colt alaturi de Hoodie.
CITEȘTI
#2# Oare știi totul despre Familia Creepypasta?
Fanfiction*FINALIZATA* Salut! Eu sunt Electronic Knife. Ce sunt? Un creepypasta. Tot ce imi amintesc este ca m-am trezit ca dintr-un somn adanc, cu dorinta de razbunare pe cei care m-au tradat. Am tot curajul sa ucid pe oricine imi iese in cale. La Conac mai...