01: Bella

3K 297 77
                                    

Bellatrix, przez siostry częściej nazywana Bellą, urodziła się jako pierwsza córka Cygnusa i Druelli Black.

Radość z pierwszego dziecka w znacznym stopniu zakryła rozczarowanie po nie osiągniętym marzeniu, urodzenia zdrowego i utalentowanego syna.

Tak więc przez prawie dwa lata, Bella była perełką rodziny Blacków. Rodzina i obcy zachwycali się jej sprężystymi, ciemnymi włosami oraz pięknymi, piwnymi oczami, otoczonymi gęstym wachlarzem rzęs.
Najstarsza córka nowego państwa Black była bez żadnych wątpliwości prawdziwą pięknością.

Samotne znaczenie imienia Bellatrix doskonale pasowało do jej charakteru; female warrior.
Druella z trudem radziła sobie z zadaniem ubrania córki w eleganckie, koronkowe sukienki oraz wytworne pantofle, dziewczynka nie chciała też nigdy pozwolić na to, żeby zaplatano jej ciemne włosy w schludne fryzury.

Bellatrix mogła walczyć ze wszystkim; dobrymi manierami, sukienkami, szczotką, a nawet kuzynem.
Nie mogła jednak walczyć z poglądami rodziców.

Już we wczesnych latach, po walkach i srogich karach, uświadomiła sobie, że z nie posłuszeństwa, nie będzie miała żadnych korzyści. Nigdy za bardzo nie zastanawiała się nad tym, jakie konsekwencje ponosi wyznawanie rodzinnych poglądów.

Toujours Pur.

Dwa słowa, słowa, które przestawiały psychikę w głowach dziesiątek osób. Może gdyby hasło brzmiało Semper Amandum, czyli zawsze kochający, rodzina byłaby inna.

Będąc w roli najstarszego dziecka, wywierano na nią ogromną presję. Najbardziej dobijały ją zdania rodziców i dalszej rodziny dotyczącej jej płci.

Gdyby była mężczyzną, na pewno osiągnęłaby dużo w życiu.

I w końcu Bella nie była pewna czy chcą od niej, żeby nadrabiała wszystkie obowiązki męskie, czy żeby w ogóle się nimi nie interesowała.

Wszyscy, widząc bardzo trudny charakter Belli, którego głównymi cechami była ambitność, waleczność i upór, byli pewni, że trafi do Slytherinu.

Jakie to było wielkie zaskoczenie, kiedy trafiła do Gryffindoru.

---

Na potrzeby opowiadania Bella urodziła się w 1960 roku, w tym, co Syriusz a Andromeda w tym, co Regulus.
Narcyza jest o rok młodsza.

SHAME™ | harry potter auOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz