14: Lupin

1.4K 237 43
                                    

Syriusz Black odkrył swoją dwustronność na szóstym roku, nie potrafił tego nazwać biseksualnością. Odkrył to po niewinnym wyzwaniu od Regulusa, żeby pocałował Lupina.

I tak się zaczęło, od tamtej chwili Remus zawsze był nerwowy w jego towarzystwie, nerwowo się pocił i był nieumyślnie wredny. A Syriusz nie rozumiejąc jego zachowania, był dociekliwy i wesoły czym wprawiał Lunatyka w obłęd złości, podsycający powyższe objawy.

W końcu Bellatrix z talentem do wyczuwania różnego rodzaju chemii, szczególnie zachodzącej pomiędzy dwójką osób dostrzegła, co się wyprawia i uświadomiła sobie, że jeśli się nie pomoże dwójce huncwotów, to całą sprawę szlag trafi. Zwierzyła się ze swoimi spostrzeżeniami z Regulusem, który podsumował gadanie kuzynki wnioskiem, że znowu aktywuje posadę swatki. Z własnego doświadczenia wiedząc, że to się źle kończy, sceptycznie się nastawił do jej pomysłu, jednak był za tym, że trzeba coś zrobić. 

Powiedzieli więc o tym za jego namową Jamesowi, który zgodził się z nimi jednogłośnie i postanowił pomóc. Opracowali dokładny plan, jednak Regulus z zirytowaniem dostrzegł, że James bardziej angażuje się w prawdopodobnie własny plan podbicia serca Belli zamiast zeswatania dwójki przyjaciół. Więc młodszy z Blacków przestał się dzielić dalszymi pomysłami czy postępami z dwójką, która nie zauważyła, że ich spotkania przestały się odbywać.

I Regulus wziął sprawę we własne ręce; jak planowali, zadbał o to, żeby żadna dziewczyna na walentynki nie była wolna, mobilizując do pracy wszystkich kolegów. Więc kiedy nadszedł czternasty luty, każda dziewczyna odmówiła Syriuszowi wspólnej randki, co go bardzo zaskoczyło, ponieważ miał raczej powodzenie. Nie miał dziesiątek dziewczyn, skąd. Za całe swoje siedemdziesięcioośmioletnie życie miał je dwie; Dorcas Meadowes i Mary McDonald. Z tego to Dorcas zerwała z nim dla Marls, a później dwudziestego pierwszego stycznia 1981 roku McKinnon ogłosiła na imprezie urodzinowej, że się zaręczyły. Z Mary zerwał niedługo po wyzwaniowym pocałunku z Remusem.

Więc dwójka gryffonów spędziła bez innych możliwości wyboru walentynki w swoim towarzystwie i musieli przyznać, że wcale nie było tak źle. Dziwna atmosfera między nimi znikła i znowu rozmawiali normalnie, a napięcie rosnące od dziwnego, nic nieznaczącego pocałunku znikło rozładowane na nowym.

Kiedy ukończyli szkołę, wyruszyli w podróż dookoła świata trwającą prawie półtora roku.            

Kiedy ukończyli podróż, stanęli przed ołtarzem, olewając krzywiącego się urzędnika, a Syriusz z radością wyzbył się znienawidzonego nazwiska, przyjmując to należące go mężczyzny, którego kochał bardziej od swojego Harleya.

Po ciężkiej stracie kochanej kuzynki, kiedy to Syriusz się załamał,  Remus postanowił wprowadzić do ich życia nową iskrę. W 1983 roku wrócił z do domu, trzymając małe zawiniątko wielkości lalki, była to świeżo adoptowana dziewczynka urodzona w tym samym roku co Harry i Nimfa.

Syriusz od razu zachwycił się pięknością ze złotymi jak zboża włosami i wielkimi orzechowymi oczami podobnymi do tych Remusa, nazwali ją Serafiną. Kiedy ich pociecha trafiła dziewięć lat później do Ravenclawu, Syriusz pękał z dumy, a Remus miał łzy szczęścia w oczach. Nie mógł jednak nie parsknąć, kiedy podczas świąt, kiedy to Serafina wróciła do domu i omawiali kwestie jej domu, skwitowała: „Dobrze, że odziedziczyłam inteligencje po tobie" - zwracała się wtedy do Remusa. Remus już dawno nie widział wyrazu twarzy Syrusza, który świadczył o tym, że nie ma słów.

Ale mimo tego,  że Serafina miała wspaniałą trójkę przyjaciół — Harry'ego, Nimfadorę i kuzyna, Ariusa nie mówiąc o wspaniałych kolegach jak Draco, Ginny, Ron, Hermiona i Neville, przeżyła wiele nieprzyjemnych sytuacji. Ślizgoni śmiali się z Syriusza i często ją za to poniżali. Duża część osób z kolei nie mogła dać jej spokoju z docinkami mówiącymi o tym, że jest adoptowana, że jej rodzicami jest para gejów z tego jeden wilkołak a drugi zdrajca krwi.

A Serafina nie mówiła nic nikomu, wiedząc, że przyjaciele byliby w stanie dokonać masowego mordu dla pomszczenia przyjaciółki. Niestety lub stety, raz jej się to wymknęło przy Remusowi a on później wyciągnął od niej całą resztę i powiedział Syriuszowi.

Jakie to było zdziwienie, kiedy pewnego dnia ich siódmego roku dyrektor, Albus Dumbledore wstał i ogłosił, że zarządca biura zaklęć eksperymentalnych chce coś powiedzieć. I wtedy na scenę wyszedł Syriusz Lupin. Zagroził wtedy, że jeśli ktoś raz jeszcze zaśmieje się z Serafiny, osobiście zostanie nieświadomie poczęstowany przez niego zaklęciem zmieniającym orientację. Potem na scenę wstąpił nowy nauczyciel Obrony przed Czarną Magią, Remus Lupin i pocałował swojego męża na wielkie rozbawienie Serafiny.

SHAME™ | harry potter auOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz