Regulus jak to postanowił po miłosnym zawodzie dotyczącym Marlene, nie szukał więcej w Hogwarcie miłości. Po ukończeniu szkoły żywił bardzo mocny żal do rodziców w przeciwieństwie do Syriusza, który wydawał się zapomnieć o wszystkich nieszczęściach, będąc w objęciach Remusa. Nie miał mu tego za złe, ale nie doszły ślizgon w chwilach samotności, nie mając żadnego wsparcia, zaczął topić smutki w Ognistej Whisky. Dostrzegła to jedynie Molly Prevett, która skłoniła go w ostatnich dniach szkoły, żeby opuścił na jakiś czas Świat Magii i wyleczył się z przeszłości.
Więc jako świeżo upieczony absolwent Hogwartu spakował wszystko, co miał ze sobą w Hogwarcie i nigdy nie wrócił do domu. Opuścił świat, w którym się urodził i było mu przeznaczone zostać na zawsze. Kupił małe, dwupokojowe mieszkanie w centrum Londynu i zaczął studiować botanikę. Regulus dopiero zaczynał poznawać mugolskie uroki oraz uroki życia; chociaż miał tyle pieniędzy, że mógłby kupić sporą wilkę z basenem i całym luksusowym asortymentem, wiódł życie przeciętnego studenta. Załatwił sobie uczciwie pracę w pobliskiej kawiarni, jeździł autobusami, zamiast kupić samochód, ciężko się uczył, a w dni wolne podróżował pociągiem po całej Anglii.
Raz podczas pracy w kawiarni przyszła ona; wysoka, krótkie do ramion kasztanowe włosy i cudne błękitne oczy. Regulus znał ją z widzenia, studiowała w Uniwersytecie Ekonomicznym, znajdującym się naprzeciwko „Coffee and Rolls". Widywał ją często, jednak tego dnia czuł się inaczej. Kiedy podszedł do jej stolika zapytać, czy ma już gotowe zamówienie był zdenerwowany, wiedział już, że zawsze zamawiała espresso i rolkę kakaową. Tym razem uśmiechnęła się do niego i powiedziała coś, przez co stanęło mu serce: „Napijesz się ze mną kawy?" - a Regulusa nie było trzeba pytać dwa razy. Zrobił dwa espressa i przyniósł jej rolkę. Rozmawiali przez dobre kilkanaście minut, czemu sprzyjała rutynowa pustka w kawiarni zawsze tam panująca w tych wczesnych godzinach. I wtedy mu się przedstawiła. Ava Maxwell.
Na kawie wymienili się numerami, a potem był zmuszony wrócić do pracy, ponieważ pojawili się nowi klienci, a jej zaczynały się dodatkowe zajęcia z gry na pianinie.
W następny wolny weekend wsiedli do przypadkowych pociągów, razem szukając przygód.
Dwa tygodnie później jechali tym samym pociągiem z wytartymi niebieskimi siedzeniami i pomarańczowymi, zakurzonymi zasłonami.
A Regulus Black nigdy nie pomyślał, że cztery miesiące zlecą mu tak szybko na cudownej nauce o roślinach i spotkaniach z uroczą brunetką; na jednym ze spotkań w ogrodzie botanicznym miał miejsce ich pierwszy pocałunek, a ona smakowała za miętą.
Raz, kiedy to Syriusz zatrzymał się u brata na parę dni, żeby sprawdzić co u młodszego Blacka, Regulus zaprosił Avę do siebie, żeby poznała przyszłego Lupina.
Mógł odprzysięgać, że wyszedł na piętnaście minut do sklepu, żeby dokupić cukier, ponieważ Syriusz zużył w ciągu trzech dni do kawy całe jego zapasy. Kiedy wrócił, zastał na progu załamanego brata tłumaczącego, że nie chciał i nie wiedział. Kiedy Regulus ujrzał w jego ręce różdżkę, wiedział, że czeka go długie tłumaczenie.
Więc panna Maxwell dowiedziała się o Świecie Magii i nie zostawiła Regulusa.
Niestety zielonooki musiał jeszcze w swoim pierwszym roku studiów zakończyć naukę, zaatakowany gwałtownie przez przeszłość w formie powiadomienia o śmierci ojca. Ava uparła się, że go nie zostawi. Tak więc razem wrócili do Świata Magii i razem poszli na pogrzeb Oriona Blacka, gdzie Walburga mało co nie zeszła na zawał, kiedy zobaczyła partnerkę młodszego syna. Wyczułaby, że to mugolaczka widząc jej ubranie. Regulus nie przejął się nią, złożył jej krótkie kondolencje i to był ostatni raz, co widział swoją matkę żywą.
Regulus nie czuł się na siłach, żeby wrócić do świata mugoli, kiedy o uwagę przypomnieli się przyjaciele i rodzina. Przyjął więc posadę nauczyciela herbologii w Hogwarcie, zamieszkując z Avą w Dolinie Godryka Gryffindora, sąsiadując z Potterami.
Regulusa opuściły resztki żalu i cieniów przeszłości w chwili, w której dowiedział się, że zostanie ojcem.
CZYTASZ
SHAME™ | harry potter au
FanfictionOsobne, a jednak mocno powiązane ze sobą historie opowiadające o wczesnych latach zarówno jak i dzieciństwa, tak i dorosłości piątki młodych arystokratów. Wydarzenia mają miejsce w latach 60' oraz 70', nieszczęśliwych czasach dla młodych ludzi, wted...