Młodszy z Blacków miał zdecydowanie najprzyjemniejsze życie szkolne. Trafił do domu niezwykle życzliwych ludzie, gdzie już na początku znalazł najlepszego przyjaciela, domyślnie Teda Tonksa.
Od razu polubił herbologię i prędko stał się mistrzem z tego przedmiotu. Zaczął nawet z czasem wiązać swoją przyszłość z karierą magomedyka lub uzdrowiciela.
W szkole Reg trzymał się przeważnie z Tedem i Andromedą, nawet Syriuszem. Później jednak kiedy Teddy i Dromeda zbliżyli się do siebie, oddał się sztuce i Syriuszowi, który wkrótce zaczął spędzać coraz więcej czasu z Remusem Lupinem.
Kiedy zaczął się szósty rok, pragnął poznać kogoś nowego.
Więc Regulus był sam; przyjaciółmi byli mu herbologia i malowanie. Wtedy poznał bliżej rok starszą Marlene McKinnon, przyjaciółkę Syriusza. Marls była niewysoką blondynką z niebieskimi oczami, przypominała mu wyglądem Narcyzę, jednak charakterem była dużo cieplejsza.
Marlene była miła, troskliwa i wesoła. Regulus uwielbiał spędzać z nią czas. Nie potrwało długo, a zielonooki puchon stracił głowę dla złotowłosej gryffonki.
Tylko że Reg był tak nieśmiały, że nie miał odwagi jej tego powiedzieć. Zmierzył się ze swoim problemem Belli, dziewczyna kolegowała się z blondynką i postanowiła odegrać rolę swatki.
Więc Regulus i Marls zostali podstępem zamknięci w schowku na miotły przez prawe cały dzień, niestety nie poskutkowało to i okazało się, że złotowłosa podkochiwuje się w Aslanie Diggorym.
Więc Regulus dał sobie spokój z poszukiwaniem wielkiej miłości, swoje księżniczki z bajki. A Bellatrix musiała zrezygnować z nieudolnego stanowiska swatki.
Regulus najbardziej nie lubił powrotów do domu, kochał rodziców, ale nie potrafił zrozumieć tego, że go odrzucili przez ten przydział w Hogwarcie. Krzyczeli na niego i próbowali nawet rzucić klątwę, jednak Syriusz wywołał głośną aferę i obronił go.
Więc Reg obiecał sobie, że kiedy ukończy Hogwart, wynajmie z oszczędności małe mieszkanie i zacznie pracować, żeby miał na własne utrzymanie i nie musiał wracać na Grimmauld Place 12.
CZYTASZ
SHAME™ | harry potter au
FanficOsobne, a jednak mocno powiązane ze sobą historie opowiadające o wczesnych latach zarówno jak i dzieciństwa, tak i dorosłości piątki młodych arystokratów. Wydarzenia mają miejsce w latach 60' oraz 70', nieszczęśliwych czasach dla młodych ludzi, wted...