04: Łapa

1.9K 287 38
                                    

Jeżeli trzy siostry Black były zawodem dla rodziców i rodziny, nie da się dokładnie opisać, czym w takim przypadku był Syriusz.

Syriusz Black, a raczej Syriusz Potter, a może nawet Syriusz Lupin?

Kto wie, jak w końcu się nazywał, kiedy urodził się w 1960 roku podobnie jak Bellatrix, dwie pary Black rozpoczęły pewnego rodzaju idiotyczną konkurencję; komu urodzi się następny syn. Jak wiadomo, wygrało małżeństwo kuzynowskie. Po tym zdarzeniu kilka lat Cygnus nękał Oriona; chciał, żeby Narcyza wyszła za mąż, za Regulusa, kiedy zobaczył jakie wyniki mają rodzinne małżeństwa.

Syriusz był bardzo podobny do Belli, buntował się, nie chciał się ubierać w aksamitne kamizelki i czarne, skórzane buty, nie słuchał się rodziców.
Dlatego w późniejszych czasach zakochał się w czerwonych conversach, które dopiero zdobywały wśród mugoli popularność.

Między nim a Bellatrix była jednak zasadnicza różnica;
młoda Black rzadko wyrażała na głos to, co sądziła, bojąc się kary, a kiedy trafiła do Gryffindoru, bardzo długo przeżywała żałobę własnego losu.
Syriusz nawet pod groźbą wyrzucenia z domu w wieku sześciu lat mówił głośno na spotkaniach rodzinnych, jak bardzo nie zgadzał się z hasłem rodzinnym.

Syriusz też wbrew rodzicom wymykał się z domu i bawił się z mugolami na placu zabaw, dlatego, kiedy przyszedł do domu; jego zamszowe buty były zdarte i brudne a w ręce lizak podarowany przez mugolskiego kolegę, wiedział, że zostanie uderzony. Nic go jednak nie zdołało powstrzymać od buntowania się.

Rodzice nie raz próbowali go nawrócić, zabierali go do innych rodzin czystej krwi, którzy mieli dzieci w jego wieku i kazali mu spędzać z nimi czas.

Kończyło się na tym, że dzieci innych rodzin były oburzone przemowami Blacka lub przeciwnie ich rodzice, których dzieci z chęcią go słuchały.

Nawet jeśli Syriusz został przydzielony do Gryffindoru i znalazł przyjaciół, uważał za swoje największe osiągnięcie i dumę, że nie pozwolił się zatracić w poglądach rodziny swojemu jedynemu bratu.

SHAME™ | harry potter auOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz