Nalomenina 2

7 0 0
                                    

TOTO JE POKRAČOVÁNÍ PŘEDMINULÉ KAPITOLI. JINAK... ANO JSEM ZPET. 🎠😁

V autě  jsem asi usla protoze kdyz jsem otevřela oči mela jsem před sebou velkou budovu. "Achjo"povzdychla jsem si potichu aby to máma neslyšela. Ale stejnak to slyšela. Jen skleske řekla "to ještě nic není oproti tomu co te ještě čeká "zarazene jsem se na ni podívala a ona jen pokrčila rameny . Už jsme to nechaly bejt a šli dovnitř. Vevnitř byl docela chaos.  Všichni běhali sem a tam doktoři v bílému plášti vozili pacienty na vozících postelích. A ruzne ženy  a někdy i muži breceli smutkem. Byl to opravdu zvláštní pocit se divat na ty deti. ....
Šli jsme se zeptat kam Máme jít. Paní z recepce nás zavedla do ordinace  s tím doktorem u kterého  jsme byly minule. On mě posadil na stul a zmáčkl nějaký čudlík na zdi. Za chvilku do ordinace vtrhli nějací doktoři. Pomohli mi vstát a zavedli mě na pokoj. Řekli že v 15:30 půjdu na tu operaci trosku jsem se vyděsila ale souhlasila  jsem. Nemůžu se vzdát koni jen kvůli nalomene noze. Pak za mnou přijel strejda. Ano přišel za mnou  má mě rad a nenechal by mě tam samotnou. Snažil se mě potěšit a udělat alespoň nějakou srandu." Ahoj ty naše zlomenino ". Řekl s úsměvem. " mam to jen nalomene 😩😋"
"To bych neřekl podrobnější prozkoumání říka ze to mas zlomene ze ty kosti drží při sobe protoze mas okolo svali, ktere nepustí tu kost rozdělit a proto můžeš chodit" řekli mi. Já na něj jen nevěřícne koukala." A co se mnou tedy bude?"" Snad jen jedna operace,  ale popravdě to nevím poradne ani ja, ale prý je dost možné ze jich bude i více  ( tech operaci) a to ještě nevis co se bude dít s Jackem"
" cože ... Co je s mim Jackem co sním je řekni mi to strejdo 😯😠😢😦😳"
"Zjistilo se ze při pádu se praštil do hlavy má otřes mozku a nějaké praskle kosti.😦😦😦😦bude se muset  utratit."
" neeeeeee to neeeeee to není možné 😢😢😢😢😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 "
Brečela jsem asi 2 hod a pak mě začala opravdu hodně bolet hlava. Usla jsem. Zdálo se mi ze s Jackem cvalame po louce a ze bez sedla skáčeme  přes spadle stromy v lese. Ale když jsem se probudila vzpomněla jsem si co se stalo podívala jsem se kolem sebe už jsem byla na sále. " Dobrou noc " řekla mi sestřička.  Pichlík mi innekci."dobrou" odpověděla jsem a už sem spala. Vzbudila jsem se na pokoji s nohou v sadre a okolo sebe jsem mela mámu,  tatu,  strejdu i tetu. Strejda a teta se se mnou rozloučili a šli domu. Mama se mě zeptala zda chci jet domu. Já začala brečet a řekla "ne😢😢😢😢😢😦😦😦"
"Dobře ještě tu zůstaneme " odpověděla mi
" ani tady nezustanem "
"???....???"
"Jedeme za Jackem,  chci se s nim rozloučit 😢😢😢😢😢😢"
MÁMA s tátou se na sebe podívali a táta mě vzal za ruku a řekl :"Jacka uspali před hodinou 😔😔😔"
" cože neeeeeee😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢"
" je mi to lito "řekla máma "

Můj život s koňmiKde žijí příběhy. Začni objevovat