57. Bölüm

1.9K 137 11
                                    

Selam! Bu sefer sizi bölümün başında karşılamak istedim...sonunda çok güzel bir şey olacak. Şimdiden söyleyim dedim. Bu arada son 3 bölüm...sonu ile ilgili ne düşündüğünüzü söylerseniz sevinirim. Multide kitabımızın güzel karakterleri var😍 şu ana kadar bu seride yaptığım en uzun bölüm bu oldu 2039 kelime umarım bu sizi sıkmaz!!😬


-Bella

Ormanın önüne geldiğimizde arabayı bir kenara park ettiğimde üçümüzde aynı anda aşağıya inip bagajdaki süs malzemeleri ile dolu olan kutuları elimize aldık. Hava yağmurluydu, hafif hafif çiseliyordu.

  Sol tarafımda Kayla ile Diana, sağ tarafımda ise Elena vardı. Birlikte elimizdeki kutular ile yılbaşı için tutulan üç katlı eve doğru ilerliyorduk.

"Tanrım bu çok eğlenceli olacak!" Dedi Elena elindeki kutuyu sallayarak.

"Harriet çok kızacak! Sanırım geç kaldık."

"Trafik olduğunu söyleriz!" Dediğimde hepsi de gülmüştü.

  Evin önüne yaklaştığımızda üniversitedeki bazı kızlar ve çocuklar oradaydılar. Etrafımıza bakınmaya başladık. Kimisi kutulardaki süsleri çıkartarak duvarları ve masaların üstünü süslüyordu. Kimisi ise içerideki süslerden kalan çöpleri temizliyordu. Harriet'in kapıdan çıkmasıyla konuşması bir olmuştu.

"Tanrım! Nihayet gelebildiniz! Bir an o süsleri Washington'dan getirdiniz sandım."

"Aslında evet!" Dedim kızlara doğru bakarak. Ardından elimdeki kutuları gösterdim.

"Bu süsler gerçekten de Washington'dan geldi. Buraya taşınmadan bir yıl önce yılbaşını kutlamak için almıştık."

"Pekala!" Dedi Harriet ve elimizdeki kutulara şöyle bir göz gezdirerek eliyle, içeriye girmemizi işaret etti. Hepimizde aynı anda içeriye girmiştik.

"Vay canına!" Dedi Kayla etrafına bakınarak.

  Gerçekten içerisi dışarıdan daha güzel görünüyordu. Her yer ama her yer süslenmişti. Tavandaki devasa avize bile..

"Sanırım manava sebze ile geldik!" Dediğimde hepsi de aynı anda bana bakmışlardı.

  Kutuları bir kenara koyduktan sonra bizde süslemeye yardım etmeye başlamıştık.

"Bunuo kadar da küçük bir parti olacağını hiç sanmıyorum." Dedi Kayla elindeki süsü duvara yapıştırmaya çalışırken. Diana ile Elena'ya baktım. Onlar içkileri düzenliyorlardı.

"Küçük bir parti olacağını hiç zannetmemiştim zaten. Harriet gerçekten güzel bir iş çıkarmış." Dediğimde boğazını temizlemişti.

"Etkinlik kulübü!" Diye düzelttiğinde ikimizde gülmüştük.

"Bakıyorum gayet mutlusunuz!"

  Gelen sesle ikimizde arkamızı döndüğümüzde Kayla, Tyler'ı görür görmez ona ilerledi ve dudağına bir öpücük kondurdu.

"Burada ne işin var?" Diye sormuştum yanağına öpücük kondururken.

"Harriet aradı! Eğer yardım etmezsek partiye katılamayacağımız söyledi." Dedi gülerek.

"Pekala ne yapabilirim?" Dediğinde Kayla onu durdurmuştu.

"Sargıdan yeni kurtuldun Tyler. Kolunu hemen işleve sokman yanlış olabilir." Dediğinde kafamı sallayarak onu onaylamıştım.

"Sevgilin doğru söylüyor Tyler...onu dinlemelisin. Yoksa seni ısırır!"

  Kayla tebessüm ettikten sonra önümüzdeki kutudan birkaç süs daha aldı ve yanımızdan ayrıldı.

Kurtlar Arasında  (5. Kitap) #Wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin