Lucy Horan
Zodra we mijn appartement inlopen laten de jongens hun bagage vallen en sprinten naar de grote bank die in de woonkamer staan. ''Claim!'' Roepen ze tegelijkertijd en springen er allemaal op. Ik kijk lachend naar het stelletje kleuters wat vecht om een plaats op de bank.
''Iets te drinken?'' Vraag ik als ze klaar zijn met vechten. Ze knikken allemaal en ik loop naar de keuken om het klaar te zetten. Als ik alle glazen heb ingeschonken gaat mijn mobiel. Ik pak hem en zie dat ik een berichte heb van Sean, m'n vriendje.
Sean☺(moeten met harten oogjes)♥: its over x
Met grote ogen kijk ik naar het berichtje, maar al snel vullen die zich met tranen. Ik leun tegen het aanrecht en begin te snikken.
''Lucey?'' Ik kijk met waterige ogen op en zie Louis in de opening van de keuken staan. Hij loopt naar me toe en pakt me bij mijn schouders vast. ''What's the problem?'' Vraagt hij bezorgt. Ik schuift mijn hoofd en leun met m'n hoofd tegen hem aan. Hij slaat zijn armen om me heen en ik begin te huilen.
Na een tijdje laat hij me los. ''Het is Sean. Hij maakt het net uit via whatsapp.'' Snik ik en veeg m'n tranen weg. ''Wat een loser.'' Mompelt hij. Ik grinnik en knik. ''Kom, we gaan lol maken.'' Zegt hi jen pakt drie glazen. Ik pak de andere twee en we lopen naar de woonkamer.
Als Niall m'n ogen ziet staat hij meteen op. ''Wat is er?'' vraagt hij. ''Sean maakte het net uit met haar.'' Zegt Louis. ''Via whatsapp.'' Mompel ik erachter en zet de glazen op de salontafel. ''Pff, wie maakt het nou uit via whatsapp?'' fronst Liam.
''Ehm, Zayn.'' Grinnikt Harry. ''dat is het domste wat hij ooit heeft gedaan.'' Zegt Louis. ''ja.'' Zegt Niall en neemt een slok. Louis neemt plaats en klopt op z'n schoot. Ik knik en ga erop zitten, waarna ik met m'n hoofd tegen z'n schouder leun.
JE LEEST
my irish twin// Niall Horan
Fanfiction"You've got a weird brother." "Yeah, he's my Irish Twin."