Part 17

181 1 2
                                    

Twee weken later

Lucy Horan

Na een paar uur vliegen komen we aan op het vliegveld van LA. Wanneer we het vliegtuig uit zijn, halen we onze koffers op.

Louis verstrengelt onze vingers wanneer we die hebben en het vliegveld uitlopen. Ik kijk hem kort aan met een glimlach, waarna hij een kus op mijn voorhoofd drukt.

Hij wordt verstoord door het geluid van flitsen en allemaal papz die naar ons toe komen.

"Doorlopen." Sist hij. Snel lopen we naar de auto die voor ons klaar staat, met papz achter ons aan. Er worden allemaal vragen gesteld. Of ik zwanger ben, het tussen mij en Louis uit is, of ik vreemd ga met Niall.

Nee, ik ben niet zwanger. Tussen mij en Louis is het hartstikke aan, en hoezo zou ik vreemd gaan met mijn eigen broer.

We leggen onze koffers in de achterbak en stappen in, waarna de chauffeur weg rijdt.

Als we aankomen in onze hotelkamer aankomen, vliegt Niall me om de hals. "Sista!!" Roept hij hyper. "Nialla!!" Roep ik lachend. Hij laat me los en omhelst Louis ook.

Na van Liam en Harry ook een omhelzing te hebben gekregen, gaan we met z'n allen op de bank zitten.

"Hoe was het?" "Leuk, maar we hebben ons best wel verveelt. Aangezien je niet weet wat er in de buurt te doen is." Lach ik. Niall grinnikt en neemt me in zijn armen.

---

De volgende dag lopen Louis en ik door LA, opweg naar een makelaar. Louis had gister avond een afspraak gemaakt, en we konden dus vandaag al komen.

Hand in hand lopen we de zaak binnen, en meteen komt er een man op ons aflopen. "Hallo, kan ik jullie helpen?" Vraagt hij vriendelijk. "Ik had gister gebeld voor een afspraak." "Ah, meneer Tomlinson. Ik ben Mr. Dhale." Hij geeft ons een hand en we lopen hem achter na naar zijn kantoortje.

We nemen plaats en hij schenkt wat te drinken voor ons in. Daarna pakt hij ook nog wat drinken voor zichzelf en neemt plaats tegenover ons.

"Zo, u was opzoek naar een huis hier in LA?" Louis en ik knikken. "En had u nog speciale wensen?" Louis schudt zijn hoofd.

"Nee hoor, verras ons maar." Louis' glimlach is nu enorm. Mr. Dhale knikt en typt wat op zijn computer in.

"Had u nog een maximaal bedrag?" "Nou, zo rond de miljoen." Ik kijk Louis met grote ogen aan, en hij begint te lachen. "Dat is niks voor mij honey."

Ik merk dat ik rood word, ik ben deze rijkdom totaal niet gewend. Louis drukt een snelle kus in mijn haar en legt zijn hand op mijn bovenbeen, waarna hij zich weer concentreert op Mr. Dhale.

Net een trotse glimlach lopen Louis en ik het gebouw uit. Volgens mij hebben we ons huisje gevonden. We hebben voor morgen een afspraak gemaakt om erheen te gaan. Maar op de foto's ziet het er al prachtig uit.

 Maar op de foto's ziet het er al prachtig uit

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Ik heb er nu al zin in." Zegt hij blij. Ik knik glimlachend en hij geeft me een kus op mijn wang. "Zullen we wat eten?" Stel ik voor. "Is goed baby." Louis is nu helemaal blij. Het is zijn droom om hier te wonen. En ik geef hem groot gelijk, het is geweldig is.

"Zullen we hier eten?" Louis wijst naar het tentje aan de overkant van de straat. "Is goed." Glimlach ik en we lopen naar binnen.

Na het eten besluiten we om terug te gaan naar het hotel. We nemen een taxi die ons terug rijdt naar het hotel. Als we aankomen nemen we de lift naar de juiste verdieping en lopen onze kamer binnen.

"We gaan samenwonen!" Roept Louis blij, tilt me op en draait een rondje. Ik begin te lachen en geef Louis een kus. "I love you." Louis straalt helemaal wanneer hij dat zegt en geeft me een kort kusje wanneer hij me neer zet.

"Wat?" Verschrik draaien we ons om en kijken in een paar boze ogen

"N-niall..." Komt er zacht uit mijn mond. "Wat zei je net?" Komt er rustig uit zijn mond.

"N-niks." Mompel ik. "Ik hoorde je wat zeggen. Wat zei je?" Hij verheft zijn stem lichtjes. "Dat Lou en ik gaan samenwonen." Fluister ik nu ondertussen. "Nu al? Je kent elkaar nu al twee maanden."

"Het is nog niet zeker of het door gaat Niall." Komt Louis voor me op. "Dat maakt me niks uit. Jullie willen nu al, na twee maanden een relatie hebben, samenwonen? Zijn jullie gek?!" "Nee! Wij zijn niet gek. Ik heb hier voor gekozen, en ik sta 100% achter mijn keuze."

"Ongelofelijk!! Ik verbiedt het je gewoon om met hem samen te wonen. Jullie zijn net twee maanden bij elkaar!!" "Je kunt het me niet verbieden, je bent niet mijn vader!" Tranen springen in mijn ogen.

"Lieverd, rustig." Louis legt zijn hand op mijn schouder, maar ik sla hem weg. "Nee, niks rustig!! Hij doet alsof hij mijn vader is. Maar dat is hij niet!"

"Nee, dat ben ik niet, maar wel je broer. En ik ben er om je te beschermen. En alsnog, pap zou het je ook verbieden." "Niet waar!! Ik heb zelfs toestemming van hem gekregen."

Nialls ogen worden groot. "Wat?" "Hij heeft ons toestemming gegeven om te gaan samenwonen, of je het leuk vindt of niet!" De tranen stromen ondertussen over mijn wangen.

Niall mompelt nog wat, waarna hij woest de kamer uitloopt en ik huilend in Louis' armen val.

my irish twin// Niall HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu