Lucy Tomlinson
'Mama!' Freddie komt de kamer inrennen. Ik kijk op van m'n tijdschrift. 'Wat is er Freddie?' 'Amy huilt.' Zegt hij.
'Ik ga wel even kijken.' Zegt Louis en drukt een kus op m'n wang, waarna hij samen met Freddie naar Amy loopt.
Louis en ik zijn drie jaar geleden getrouwd. Vijf maanden geleden ben ik bevallen van ons eerste kindje Amy. Freddie die noemt mij nu ook mama, omdat hij zijn echte moeder bijna niet meer ziet. Dus eigenlijk hebben we nu twee kinderen.
Na een tijdje komen de twee de kamer weer in en Louis heeft Amy in z'n armen.
'Ze was wakker geworden.' Glimlacht hij en neemt naast me plaats op de bank. Freddie klimt op mijn schoot en drukt voorzichtig een kusje op zijn zusje's hoofd. Hij is zo lief voor haar!
Louis kijkt met een glimlach naar zijn zoon. 'Ik leg Amy wel in de box.' Zegt Louis en staat op. Freddie sprint op en loopt met Louis mee. 'Ikke op haar letten!' Zegt hij trots. 'Dat mag, maar wel voorzichtig.' Zegt Louis en gaat met z'n hand door Freddie's haar. 'Papa!' Roept Freddie boos en slaat z'n armpjes over elkaar heen.
Louis grinnikt en neemt naast me plaats. Hij slaat z'n arm om me heen en samen kijken we hoe Freddie z'n zusje goed in de gaten houd terwijl hij met z'n Cars autootjes speelt.
'Wat hou ik toch van hem.' Mompelt Louis en ik kijk hem aan. Hij kijk mij ook aan en drukt een kusje op m'n lippen.
Na het avond eten gaat de bel. Ik loop naar de voordeur en maak hem open. Daar staan Niall, samen met z'n vriendin Amber en hun dochtertje Demi van 1.
'Hey broer!' 'Hey sis!' Ik geef Niall een knuffel, waarna ik Amber ook een knuffel geef. We lopen naar binnen en nemen plaats op de bank. Louis pakt drinken waarna hij snel Amy naar bed brengt. Freddie klimt meteen hij Niall op schoot, hij is dol op Niall.
'Hey little!' Zegt Niall. 'Ik ben niet klein. Ik ben heel groot!' Zegt Freddie 'boos'. 'Oh ja, sorry.' Zegt Niall grinnikend.
Na ongeveer een uurtje gaan Niall, Amber en Demi naar huis. Ik breng Freddie naar bed en Louis ruimt beneden alles op. Als ik beneden kom zie ik dat Louis twee wijnglazen en een fles wijn op de tafel heeft gezet. Ook heeft hij de kaarsen aangestoken.
Ik glimlach en neem plaats op de bank. Louis komt de keuken uit met wat hapjes in z'n armen. 'Hey babe.' Glimlacht hij en zet de hapjes op tafel. Hij neemt me plaats en slaat een arm om me heen.
'I love you.' Mompel ik. 'I love you to.' Zegt hij en drukt z'n lippen op die van mij.
Dit was het mensen het einde van 'My irish twin' ik hoop dat jullie het een leuk boek vinden.
xx Sarina
JE LEEST
my irish twin// Niall Horan
Fanfiction"You've got a weird brother." "Yeah, he's my Irish Twin."