Part 7

321 6 0
                                    


Lucy Horan

Langzaam trek ik terug. "Er was niks?" Vraag ik en haal één wenkbrauw op. Hij grijnst en duwt zijn lippen iets harder op de mijne. Hij brengt zijn handen naar mijn onderrug, en ik de mijne in zijn haar. Hij bijt op m'n lip. Ik trek aan zijn haar en hij kreunt. Ik grijns en open mijn mond. Zijn tong glijd naar binnen op zoek naar die van mij.

"Komen jul- oh, sorry." Ik trek terug en zie Niall daar met een grote grijns staan. "Ik kwam vragen of jullie kwamen. De taxi is er." Zegt hij en loopt weg. Ik kijk naar Louis, die een tomaten hoofd heeft. Ik grinnik en rits mijn koffer dicht. Ik til hem van bed en rol hem de woonkamer in, met Louis achter me aan. Niall kijkt ons nog steeds grijnzend aan. Louis loopt naar zijn kamer en komt terug met zijn koffer. We nemen de lift naar de lobby en checken uit. We lopen naar buiten waar de taxi op ons staat te wachten. We tillen onze koffers in de kofferbak en stappen in. De taxichauffeur rijdt naar het hotel en als we daar aankomen helpt hij ons bij het tillen van onze koffers. We lopen het gebouw in richting de balie waar we onze tickets laten zien. Onze koffers worden ingenomen en we lopen richting de douane. Daar worden we gecontroleerd en als alles goed is mogen we doorlopen.

We zitten nu in het vliegtuig en het is nog een half uurtje vliegen. Louis is op mijn schouder in slaap gevallen en snurkt heel zachtjes. Ik kijk glimlachend toe en streel zacht door zijn haar. Hij beweegt zachtjes en opent daarna langzaam zijn ogen. "Hey." Zeg ik zacht. "Hey." Zegt hij schor. Hij gaat langzaam rechtop zitten en wrijft in zijn ogen. "Lekker geslapen?" Hij knikt en slaat een arm om me heen. Hij drukt een kus op mijn slaap en fluistert in mijn oor: "I love you." Ik glimlach naar hem en leg mijn hoofd op mijn schouder. "Nou, hou jij ook van mij?" Ik kijk hem aan. Hij kijkt me serieus aan. "Ja, I love you." Mompel ik en druk een kort kusje op zijn lippen. Hij grijnst en left zijn hoofd op mijn hoofd. "But I love you more." Hoor ik hem mompelen. Ik grinnik en sluit mijn ogen, waardoor ik nog meer van dit moment geniet.

---

"Paris, Paris, Paris!" Zingt Louis als we het vliegveld uit lopen. We beginnen te lachten en lopen naar de taxi die op ons staat te wachten. We stappen in en rijden naar het hotel. Als we daar aankomen zie ik allemaal paparazzi. Ik slik en kijk Niall aan, die me een geruststellende glimlach geeft. Hij opent het portier en stapt uit de auto. Hij helpt me met uitstappen. Zodra ik naar buiten kom wordt ik overvallen door flitsende camera's. hij slaat een arm om me heen en we lopen naar de ingang van het hotel. Onderweg hoor ik allemaal vragen. "Wie ben je?" "Ben je de nieuwe vriendin van Niall?" "Hoe heet je?" Niall sleurt me mee naar binnen en we wachten op de rest, die buiten nog wat foto's maken en handtekeningen zetten bij fans. Als we helemaal compleet zijn checken we in en nemen de lift naar de juiste verdieping. "Niall? Is het erg als ik een kamer met Louis deel?" Niall schud zijn hoofd en loopt een kamer in. Louis heeft de deur ernaast al geopend. "Kom je?" Vraagt hij en ik knik. We lopen de kamer in en louis sluit de deur. Ik zet mijn koffer in het halletje en loop de woonkamer in. Het is modern in gericht. Er staan twee grijze banken, een zwarte kast met een tv erop en een zwarte salontafel. Verder zijn de wanden in een lichtgrijze kleur geschilderd. En er hangen een een paar schilderijen die met Parijs te maken hebben.

"Nice!" Zegt Louis. Ik draai me om en Louis staat met z'n handen op zijn heupen de kamer te bekijken. Ik knik en loop naar hem toe. Ik sla mijn armen om zijn middel en leg mijn hoofd op zijn borst. Hij slaat zijn armen weer om mij heen end rukt een kus in mijn haar. We laten elkaar weer los en ik glimlach naar hem. Hij drukt zijn lippen op die van mij en legt zijn handen op mijn heupen. Ik lef de mijne in zijn nek en trek zacht aan zijn haar. Hij kreunt geïrriteerd en ik grijns. Hij bijt op mijn onderlip, maar ik open niet mijn mond. Hij knijpt kort in mijn heupen, maar ik open nog steeds niet mijn mond. Hij trekt terug en kijkt me geïrriteerd aan, terwijl er bij mij een grijns verschijnt. "Fuck you." Mompelt hij. "Nee dankje." Grijns ik en druk een kort kusje op zijn lippen, waarna ik wegloop om mijn koffer uit te pakken. Ik hoor dat hij naar me toe loopt. Ik kijk naar hem en zie dat hij ook z'n koffer pakt en hem op bed tilt. Hij opent zijn koffer en samen pakken we onze koffer uit.

my irish twin// Niall HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu