Part 20

143 2 0
                                    


Niall Horan (hehe)

"Shit, shit, shit" Mompel ik met mijn handen in mijn haar wanneer ik de kamer van Harry en mij inloop.

"Gaat ie?" Ik kijk op en zie Harry bezorgt van z'n mobiel opkijken.

"Nee. Het gaat niet! Dat zie je toch?" Snauw ik en plof naast hem op de bank. "Sorry hoor, wist niet dat het gevoelig lag." Mompelt Harry. Ik bijt op mijn lip.

"Nee, het spijt mij. Ik had niet zo mogen snauwen naar jou. Het zit me gewoon de laatste tijd niet mee en dat moet ik niet op jou afreageren." Glimlach ik zwak.

"Wil je erover praten?" Hij legt zijn telefoon weg en slaat een arm om me heen. Ik knik en bijt op m'n lip om tranen in te houden.

"Kom op, vertel wat er is." Zegt Harry en wrijft troostend op m'n rug. Ik begin met het vertellen over Lucy en mij. Over onze ruzies enzo.

"Tja, vind je het gek dat ze zo reageert." Harry haalt een hand door zijn te lange haar. Ik kijk hem raar aan.

"Je bent veel te streng voor haar. Ze is 22, geen 6. Ze is voor jou misschien je kleine zusje, maar ze is volwassen. Ze moet haar eigen leven leiden en heeft jouw hulp daarbij hard nodig. Je moet haar juist helpen, niet verbieden. Je moet haar los laten Niall, en als ze je hulp nodig heeft help je haar."

Ik barst in tranen uit. Ik leun met mijn ellebogen op mijn knieën met mijn handen in mijn handpalmen. "Ik ben een slechte broer." Snik ik.

"Dat zeg je nooit meer Niall James Horan! Je bent een geweldige broer, die gewoon moet leren om zijn zus los te laten. Ze houd zielsveel van je Niall!" Harry neemt me in zijn armen. Ik mijn maar door huilen.

Als ik uitgehuild ben pakt Harry een glaswater voor me, wat ik in één keer opdrink. "Het komt goed Niall, echt waar."

---

Ik staar wazig voor me uit. Het is de volgende dag en Harry is met Lucy aan het praten. Louis zit naast me, niet wetend wat hij moet doen. Liam is bij Cheryl, zijn vriendin.

"Het spijt me Louis." Mompel ik. Hij kijkt me aan en glimlacht zwak. Hij schuift naar me toe en slaat een arm om me heen.

"Wat als ze niet met me wil praten Lou?" Ik begin weer te huilen. "Dat wil ze vast wel, ze wil geen ruzie met haar broer." Moedigt Louis me aan. Ik bijt op m'n lip en veeg m'n tranen weg.

Harry komt de kamer in. "Je kan naar haar toe." Zegt hij zacht. Ik knik en haal mijn neus op. Ik sta op en loop naar de kamer waar Lucy is.

Ik klop op de deur. Ik hoor een zachte 'binnen' en ik open de deur. Het eerste wat ik zie is mijn zusje, die gebroken op de bank zit...

Wat mijn schuld is...


my irish twin// Niall HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu