Part 21

136 1 0
                                    


Louis Tomlinson

Niall en Lucy zijn nu al bijna meer dan een uur aan het praten, en tot nu toe horen Harry en ik nog geen geschreeuw of wat dan ook.

"Hey lads." Liam komt vrolijk de kamer in. "Hi." Mompelen Harry en ik. "Heb ik iets gemist?" Vraagt hij als hij merkt dat Niall en Lucy er niet zijn.

"Niall en Lucy hadden ruzie, dat zijn ze nu aan het uitpraten." Liam haalt zijn hoofd op en ploft naast Harry neer op de bank.

"Ik maak me toch zorgen hoor, het duurt nu al een uur en ze zijn nog steeds niet terug." Ik sta op en wil de kamer verlaten, maar Harry roept me terug. "Lou wacht! Laat ze het goed uitpraten. Je kan toch niet zomaar binnen vallen tijdens hun gesprek." Harry pakt mijn arm vast, maar ruk hem los zodra hij klaar is met praten.

"Boeit me niet. Ze zijn mijn vriendin en beste vriend, en ik maak me zorgen. Dus hoor ik ze te helpen." En met die woorden loop ik de kamer uit.

Zodra ik bij hun kamer ben leg ik eerst mijn oor tegen de duur. Hm, vreemd. Ik hoor niks.

Voorzichtig maak ik de deur open. Ik kijk om me heen, en mijn oog valt op de slapende broer en zus die op de bank liggen.

Niall ligt op zijn rug, met Lucy op zijn borst. Ik glimlach en maak een foto die ik op twitter zet.

@Louis_Tomlinson
love you guys❤👫 *foto*

Glimlachend loop ik weer weg naar Liam en Harry

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Glimlachend loop ik weer weg naar Liam en Harry.

"En?" Liam kijkt op zodra ik de kamer in loop.

"Ze slapen, maar volgens mij is het weer goed tussen die twee." Glimlach ik en plof tussen hun in.

"Da's mooi, dan kunnen zij ook weer in vrede leven." Glimlacht Liam en zet de tv aan, waarna we FIFA spelen.

---

Lucy Horan

Langzaam wordt ik wakker op iets wat beweegt. Ik kijk op en zie dat ik op Niall in slaap ben gevallen. Ik glimlach en ga voorzichtig van hem af. Niall mompelt wat, waarna hij zich omdraait en weer rustig verder slaapt.

Glimlachend loop ik de kamer uit, naar de kamer waar Louis en Harry zijn. Ik loop de kamer in en zie dat Liam er ook weer is.

"Hey guys." Zeg ik zacht. Louis kijkt meteen op en staat op. Hij loopt naar me toe en slaat zijn armen om me heen.

"Hoe ging het?" Vraagt Liam. Ik laat Louis los en ga samen met hem op de bank zitten.

"Goed, we hebben het uitgepraat. Hij heeft beloofd minder streng te zijn, en me te helpen zo nodig." Leg ik uit.

"Wanneer hebben jullie weer een optreden?" Vraag ik om de stilte te verbreken.

"Morgen beginnen we weer. Dat is twee maanden touren en dan de break van minstens een jaar." Legt Harry uit.

Ik knik en leg mijn hoofd op Louis' schouder.

"Moe babe?" Ik schud mijn hoofd. "Moet gewoon nog wakker worden." Ik hoor hem grinniken en drukt een kusje op mijn haar.

"Weet je? Ik heb eigenlijk wel zin om Niall te pranken." Zegt Harry ineens. "Ja! Het is zo lang geleden dat we een van ons hebben geprankt." Zegt Louis enthousiast.

Ik kijk naar Liam, die geïrriteerd met z'n ogen rolt. "Guys, we hadden toch afgesproken om daar mee op te houden."

"Nou en?! Het is leuk!" Roept Louis.

"Ugh, oké dan." "Yes!" Roepen Harry en Louis, en springen meteen op om hun prank voor te bereiden.

Na een aantal minuten zijn ze klaar met verzinnen van hun prank. Ze besluiten het simpel te houden en gewoon een emmer water over hem heen te gooien.

Als ze de emmer hebben gevuld, sluipen we naar de kamer waar Niall ligt te slapen. We sluipen naar de slapende Niall en tellen zachtjes af.

'3...2...1...'

'GODVERDOMME TOMLINSON!!'


my irish twin// Niall HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu