Cameron Dallas
Lucy en ik zijn al op meerdere dates geweest, en nu gaan we weer. En deze keer wil ik haar vragen of ze m'n meisje wil worden.
'Hey babe.' Zeg ik als ze naar buiten komt lopen. Ze ziet er, zo als altijd, erg goed uit.
'Hey Cam.' Glimlacht ze en geeft me een kus op m'n wang. Ik pak haar hand vast en samen lopen we naar mijn auto. We stappen in en ik start de auto. Dan rijd ik richting het park waar we heen gaan.
Ik parkeer de auto op de parkeerplaats en we stappen uit. Ik pak weer haar hand en druk een kus in haar haar voordat we het park inlopen.
We wandelen gewoon wat, totdat we bij een meertje aankomen. Ik kijk naar Lucy, die me verbaast aankijkt omdat ik ben gestopt met lopen.
'Lucy, ik hou heel veel van je. En ik wil je al een tijdje iets vragen. Zou je m'n meisje willen zijn?'
Ze kijkt me met pijn in haar ogen aan. 'Cam, het spijt me. Maar nee. Ik voel denk ik niet hetzelfde als jij voor mij voelt.' Een grote teleurstelling gaat door me heen. Ze is niet verliefd op me...
'Cam, het spijt me.' 'Nee, laat maar. Het geeft niet.' Ik draai me om een loop een eind van haar vandaan.
*Point of View Lucy*
'Dag...' Mompel ik en loop naar de voordeur. Ik bel aan en het verbaast me dat Louis open doet. 'Hey Lucy!' Zegt hij blij. 'Hey Lou!' Ik loop naar binnen samen met Louis.
Ik plof naast Niall en zucht diep, waardoor hij me raar aankijkt. 'Wat een zucht. Was het niet leuk?' 'Cameron vroeg of ik z'n vriendin wou zijn. Ik zei nee en vanaf dat moment was het zo awkward.' Niall grinnikt.
'Maar waarom wijs je hem dan af?' Vraagt Louis. 'Ik voelde amper iets voor hem. Ik wil hem eerder als beste vriend.' Louis knikt begrijpelijk.
'Hoe dan ook! Louis, Liam, Harry en ik wouden vanavond eigenlijk naar een club. Ga je mee?' Vraagt Niall. Ik knik.
Later de avond lopen we een club in. De geur van drank en zweet dringt m'n neusgaten in. Het is wennen, maar wel lekker. Louis komt naar me toe lopen. 'Wil je wat drinken?' Schreeuwt hij zodat hij boven de muziek uitkomt. Ik knik en hij sleurt me mee naar de bar.
Nadat we de drankjes hebben gekregen drink ik het in een keer leeg. Ik voel de alcohol branden in mijn keel, maar het voelt best goed om eerlijk te zijn.
Na nog een paar drankjes voel ik me al iets lichter worden. Louis is ook al aangeschoten. En waar de rest is, idk.
'Wil je dansen?' Vraagt Louis. Ik knik en we lopen de dansvloer op. Daar zie ik Harry zoenen met een meisje, Niall dansen met een meisje en Liam die staat te praten met een meisje. Omg...
Louis en ik dansen een tijdje samen, totdat er een rustig nummer komt. Louis trekt me naar zich toe en legt zijn handen op mijn heupen. Automatisch leg ik mijn handen in zijn nek. En op de een of andere manier voelt dit erg vertrouwt.
Weer later die avond zijn Louis en ik gewoon aangeschoten, maar kunnen wel helder nadenken. We lachen, dansen en praten wat.
'Zullen we naar buiten? Ik krijg het benauwd.' Vraag ik. Louis knikt en we lopen naar buiten. We leunen tegen het muurtje van de club aan en het blijft nu toch wel awkward stil.
'Lucy?' 'Hm?' 'Zeg eens eerlijk, hoe vind je zo dit? Wij samen?' 'Het is erg leuk, hoezo?' 'Voel je er iets bij?' Ik bijt op m'n lip. Ik ben denk ik toch niet over hem heen. Ik vind hem nog leuk, knap en aardig.
Ik haal m'n schouders op. 'Ik weet het niet, ik vind je nog steeds een leuke jongen, maar...' Ik zucht lichtjes. 'Wat?' 'Ik weet gewoon niet wat ik met je aan moet.' Ik zie Louis grijnzen.
Hij komt voor me staan. 'Maar dat weet ik wel. Ik vind je nog steeds leuk.' En voordat ik het weet voel ik zijn lippen op die van mij...
JE LEEST
my irish twin// Niall Horan
Фанфик"You've got a weird brother." "Yeah, he's my Irish Twin."