Part 23

131 1 0
                                    

Twee jaar later...

Lucy Horan

Twee jaar later... Twee jaar zit ik in Australië, twee jaar niet bij Niall en twee jaar mis ik Louis.

Alleen... hij mij blijkbaar niet. Nee, hij heeft een andere vriendin en heeft zelfs een kind! Ongeloofelijk dat hij mij dit aandoet.

Ik woon bij Luke, Ashton, Calum en Michael. Het is verboden voor mij om samen met hun over straat te gaan. Alle foto's waar ik toch op sta mogen niet gepubliceerd worden. Alleen maar om mij ontzichtbaar te maken.

De jongens weten hoe ik me voel, en proberen me te troosten als ik weer een foto zie van ene Danielle samen met Louis, mijn Louis. Of als ik Niall zie.

Op social media heb ik ze geblokkeerd, dat moest van het management. Zij zijn de aanstichters van dit. En ik haat ze...

'Lieverd?' Ik kijk op en zie Ashton de kamer inkomen. 'Hi Ash.' Glimlach ik. 'Ik heb een verrassing voor je.' Achter hem komt een jongen met bruin haar de kamer in.

'Hi, ik ben Nash.' Stelt hij zich voor. 'Lucy.' Ik geef hem een hand. 'Nash is een kennis van mij. Hij gaat je meesmokkelen naar Amerika, naar Niall.' Ik kijk Ashton met grote ogen aan. 'Serieus?' Hij knikt en ik vlieg hem om de hals.

'Maar dan moet je nu wel je spullen pakken.' Knipoogt Nash. 'Dankje Nash, dat je dit wilt doen.' Ook hem geef ik hem een knuffel. 'No problem.'

---

Na anderhalf uur staan Nash en ik op het vliegveld. Over een half uur mogen we het vliegtuig in.

'Zenuwachtig?' Vraagt Nash. Ik knik een lichtjes. 'Ik ben benieuwd hoe Niall zal reageren, en... Louis. Ik bedoel, hij heeft nu een vriendin en een kind van 7 maanden.'

'Ongelofelijk dat hij je zo laat zitten.' Mompelt hij. 'Hij kan er niks aan doen. Hij weet niet waar ik ben en of ik nog leef überhaupt.' 'Das waar, maar alsnog.' Ik knik begrijpelijk.

Na ongeveer 7 uur vliegen landen we in Amerika. Zodra we onze koffers hebben lopen we naar de aankomsthal.

'Als het goed is komt mijn vriend Cameron ons halen.' Zegt Nash. Zodra we Cameron hebben gevonden stellen we elkaar voor en lopen naar zijn auto. We stappen in en rijden richting Beverly Hills, de plaats waar Nialls huis is.

'Ik heb contact gehad met Liam, Niall is als het goed is gewoon thuis.' Meldt Cameron. Hij kijkt me aan via de achteruitkijkspiegel en geeft me een vriendelijke glimlach. 'Okay.' Mompel ik.

Na een half uurtje komen we aan in de straat. We stoppen voor Nialls huis en stappen uit. Ik leun tegen de auto en bekijk het huis. Een ander huis dan twee jaar geleden...

'Kom je?' Ik bijt op mijn lip. 'I-ik durf niet.' Stotter ik. 'Wat als Niall me niet wil zien, en hij me terug stuurt.'

'Dat zal hij niet doen, daarvoor zou hij je teveel gemist hebben.' Glimlacht Cameron en slaat een arm om me heen. 'Nou Lucy Horan, ga naar je eigen broertje.' Nash geeft me een klein duwtje en duwt me richting de voordeur. Ik haal een keer diep adem en bel aan. Na een tijdje gaat de deur open, en kijk ik in een paar blauwe ogen.

'Lucy?'


my irish twin// Niall HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu