Sarhoş

522 33 11
                                    


40 GÜN SONRA

Doğumun üzerinden 40 gün geçmişti. Sağlığım için Yoongi'nin bana 40 gün boyunca dokunması yasaktı. Ama Yoongi'nin bugün intikamını alacağını biliyordum. Tabii ondan önce benim intikam almam lazım. Hem beni aldattı hem de hamileyken beni sex yapmaya zorladı. Jungkook'un odasında öylece onu izliyordum. Gözleri uykuya dalmak üzereydi. Bir kaç dakika sonra uyuduğundan emin olunca kapısını örtüp yatak odasına doğru ilerlemeye başladım.

Yoongi yatakta yarı çıplak oturmuştu. Ne zaman giyinik görmüştüm ki onu. Kapıyı örtüp kapıya yaslandım. Yoongi aç bir kurt gibi bana bakıyor ve beni süzüyordu. Üzerimde ki mini geceliğe birkez daha lanet ettim. Yanına gidip yatağa girdim.

Üzerimi iyice örtüp ona sırtımı döndüm. Rahat durur mu? Elleriyle saçlarımla oynamaya başladı. Elleri saçlarımdan sırtıma ve ordanda kalçalarıma doğru gitti. Kalçalarımı biraz sıkınca inledim ve ona döndüm.

 ''Uyumak istiyorum.''diye mırıldandım. 

''Sen uyu ben işimi görürüm.'' dedi ve dudaklarıma yöneldi.

Öpmeye başladı. Karşılık vermek istiyordum ama o beni aldatmıştı.Geri çekilip göğsünden ıttim. ''Gidip işini ben hamileyken gördüğün kadınlardan gör.'' sırıtmaya başladı. Bana biraz daha yaklaştı.

 ''Bebeğim çok sexsisin.''diyerek bacaklarımı kavradı. Kendine iyice bastırıp öpmeye devam etti.

Üzerimizdekilerden kurtulup hafifçe içime girdi. Uzun süre hareket ettirdi. Doğum yaptığım için biraz nazik olmaya çalışıyordu. Ama itiraf etmeliyim ki işe yaramıyordu. Çünkü vajinam için onun ki fazla büyüktü ve her seferinde beni zorluyordu. Çırılçıplaktık.

Kulağıma doğru fısıldadı. ''Lisa arkanı dön.''dedi. Ben daha cevap vermeden kollarımdan tutup beni karın üstü yatırıp sırtımı yalamaya başladı. Boynuma doğru giderken kulağıma fısıldadı tekrar.

 ''Biraz canın yanacak bebeğim ama geçecek. Söz veriyorum.

''Yoongi arkadan dayanmaya başladı. ''Lanet olsun Yoongi. ''diye inledim. Yatak ve Yoongi arasında ezilmiş kalmıştım. Bu her zamankinden daha kötüydü. Başımı yastığa bastırıp bir an önce bitmesi için dua etmeye başladım. Ne zaman Yoongi'yi istesem hep herşeyi mahvediyordu.

ERTESI GÜN AKŞAM ÜZERI - YEMEKTEN SONRA.

Prens Yoongi'nin ağzından...

Lisa'yı arıyordum. Jungkook'un odasında Jungkook'u emzirıyordu. Hafifçe sırıtıp yatak odasına gittim. Bir bardak şarap doldurdum. Lisa odaya girdi. Ona bunu içirmeliydim. Ama nasıl? O alkole karşıydı. Bana tuhaf tuhaf bakıp kıyafet odasına girdi. Bir kaç dakika sonra geldi ve koltuğa oturup saçlarını açtı. Aksesuarlarını da çıkardı.

Yatağa doğru yöneldi. ''Bebeğim şarap ister misin?'' dedim. Olumsuz anlamda başını salladı. Israr etmeye başladım.

 ''Bir kadeh şarap iyi gelir ınan bana.'' dedim ve ona doğru uzattım. Elimden aldı. Biraz tereddütten sonra içmeye başladı. Yüz ifadesi değişti ve kadehi boşalınca yenisini doldurdum.

Bir kaç kadehten sonra oturur pozisyonda yatağın başlığına yaslandı. Hafifçe sırıtmaya başlayınca sarhoş olduğunu anlamıştım. Sıra ona birşeyleri itiraf ettirmeye gelmişti.

ZORAKİ EVLİLİKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin