Benim kocam

454 27 36
                                    

1 HAFTA SONRA...

Günlerdir oğlumla uyuyordum. Yoongi ile aramız epeydir soğuk. Hatta o kadar soğuk ki artık bana bebeğim yada sevgilim demiyor. Jungkook'u kucağıma alıp aşağıya inmeye başladım.

Öğlenleri Yoongi hep aşağıdaki gölete giderdi. Bu yüzden Jungkook'u alıp yanına gittim. Yolda giderken kook'u sevdiğimden kıkıyordu.Yoongi  seslerimizi duyunca oturduğu yerden kalkıp bize doğru yürüdü. Jungkook'u  benden alıp gözlerini bana dikti. 

''Herşey yolunda mı?'' diye sordu. 

''Evet.''diye yanıtladım. Dudaklarına odaklandım ve onu özlediğimi farkettim.

 ''Güzel.'' diye fısıldadı. Kook biraz huysuzlanmaya başladı. Yoongi'ye döndüm. 

''Sanırım acıkmış.'' dedim. Başıyla onayladı. Ama Kook'u bana vermedi. Onun kucağında kaldı ve saraya doğru yürümeye başladık.

Saraya girince hizmetçilerin hazırlık yaptığını gördük. Yoongi'ye   döndüm. 

''Ne hazırlığı bu?'' dedim. 

Crystal ve Angel içeride oturuyorlardı. Biraz üzgün görünüyorlardı. Yanlarına gidip kapıyı kapattım. Onlarla aram gayet iyiydi. Yoongi ile olan sorunlarımı onlara hep anlatırdım. Şimdi sorunları dinleme sırası bana gelmişti. Onlar gibi yatağın üzerine oturdum. ''Siz iyi misiniz?'' diye sordum. Kim konuşmaya başladı. ''Değiliz. Çünkü bu akşam bir misafir var.'' dedi.''Misafirleri sevmediğinizi bilmiyordum.''Angel cevap verdi. ''Biz misafirleri değil Shin ah'ı sevmiyoruz.'' dedi. ''Shin ah? '' dedim. Crystal anlatmaya başladı.

''Bak Lisa sana anlatmamız gereken şeyler var. Shin ah hakkında.'' başımla onaylayıp dikkatimi Crystal'e verdim. Konuşmaya devam etti. ''Shin ah'in gelmesini istemiyoruz. Çünkü o iki yüzlü bir kız. Jimin, Hoseok ve Yoongi'ye her zaman sulanır.Bizden sana bir tavsiye Yoongi'nin yanından ayrılma ve sakın o kızla yalnız bırakma.''dedi. ''Nasıl sulanıyordu ve neden bunu yapıyor?''diye sordum onlara bakarak. Crystal devam etti.

''Shin ah Kraliçenin çok yakın bir dostunun kızı. Her yıl buraya bu vakitler de gelip bir kaç hafta kalır. Sürekli jimin, Hoseok ve Yoongi'ye yakın davranır. Olması gerektiğinden yakın.'' dedi. Bu sefer Angel konuşmaya başladı. ''Itiraf etmek gerekirse Yoongi'ye daha ilgili. Sizin düğününüzdeki yüz ifadesini görmeliydin. Sahi düğüne katılmıştı. Görmedin mi? '' diye sordu Angel. Hayır anlamında başımı salladım. Crystal devam etti. ''Bu akşam bir kutlama var. Aile arasında olacak. Shin ah için. Kraliçe ona değer veriyor. Geçen yıl yine aynı kutlama da ufak bir olay olmuştu. Bu olayı duyduktan sonra Yoongi'yi kendin ondan uzak tutmak isteyeceksin.'' anlatması için ona iyice baktım. Crystal devam etti. ''Geçen yıl Yoongi sürekli seninle iletişime geçiyor ama sen red ediyordun ya ışte o sıralarda Shin ab burdaydı. Yoongi'de senden dolayı çok gergindi ve genelde geceleri hep içiyordu. O gece yine kutlama vardı. Herkes dağılmıştı. Birtek ben Jimin, Angel, Hoseok, Justin ve Shin ah oturuyorduk. Yoongi sarhoştu. Shin ah bundan yararlanıp... '' bu sırada Crystal'i durdurdum. ''Lütfen birşey yapmadılar de.'' dedim ve istediğim cevabı verdi. ''Hayır merak etme. Sadece Shin ah Yoongi'nin kucağına oturdu. Onu tahrik etmeye çalışıyordu. Ama Yoongi fazla gergindi ve direk yatak odasına gitti. O an Shin ah'in yüz ifadesini görmeni isterdim.'' dedi ve hafifçe sırıttı. Ardından Angel konuşmaya başladı. ''Yani anlayacağın Lisa Shin ab'in değiştiğini hiç sanmıyoruz.Yoongi'yi sakın yalnız bırakma. Şu aralar Kook ile uyuyorsun ya Shin ah gidene kadar Yoongi ile uyu. ''tamam anlamında başımı salladım. Shin ah eğer Yoongi'ye yaklaşırsa benim gazabıma uğrar. Kendi kendime düşünürken aşağıdan gelen seslerle aşağıya indik.

Bu gece ki kutlama aile arasında olacağı için Kraliçede gelmişti ve bir kaç akraba daha. (Kraliçe Kral Namjoon'nun ablası. )Hepsini karşıladıktan sonra Kraliçe  oturup beni yanına çağırdı. Yanına gidip oturdum. ''Lisa nasılsın tatlım?''diye sordu. Normalde hırçın biridir ama sevdiği kişilere karşı her nazik olmuştur. ''Iyiyim Kraliçem.'' dedim ve hafif tebessüm ettim. O sırada Mina Kook'u getirdi. Kook'u Kraliçe alıp sevmeye başladı. Bir yandan da söyleniyordu. ''Aptal bir kız için onca yolu teptik geldik. Kendi sarayımdan buraya kadar gelmek işkence gibi lisa. Bir de Shin ah çıktı başımıza. Aman Lisa kocana sahip çık. Bildim bileli sevemedim ben bu kızı haberin olsun. Sırf  gelinim istediği için geldim. '' bir yandan da Kook'u seviyordu.Ne Shin ah'miş diye söylendim.

AKŞAM ÜZERI- KUTLAMA

Jungkook'u yatırdıktan sonra Mina'ya oğlumun  yanında kalmasını söyledim. Bir sorun olduğun da beni çağırır diye. Yatak odasına geçip üstümü değiştirdim ve aşağıdan gelen seslerle aşağıya indim. Yoongi'nin yanına geçip durdum.

Shin ah gelmişti. Sarıya kaçan saçları ve mavi gözleri vardı. Buna rağmen çok göze batan bir güzelliği yoktu. Herkesle selamlaştıktan sonra bize doğru geldi. Yoongi ile sarıldılar ve resmen delirdim.''Tanıştırayım Shin ah eşim Lisa.''dedi. ''Memnun oldum.'' dedim ve elimi uzattım. ''Bende tatlım. '' diyerek bana küçümser bir bakış attı. Ardından yemeğe oturduk.

Yemeklerimizi yerken shin ah Kraliçe  konuşuyordu. Crystal ve Angel'a baktım. Her zaman ki neşelerinden eser yoktu. Yemek bittikten sonra ufak bir kutlama yapıldı. Herkes şarap kadehlerini kaldırdı.

Kraliçe  sıkıldığını söyleyip yukarıya çıktı. Bu kadın fazla açık söylüydü.Bu yüzden ona hayrandım. Saat biraz geç olunca herkes dağılmaya başladı. Jimin ve Angel odalarına gitmişlerdi. Hope ve Crystal merdivenlerden çıkıyorlardı. Yoongi  sarhoş olmuştu ve Shin ah ile koyu bir sohbete dalmışlardı. Lanet olsun ki çıkıp Jungkook'u emzirmeliydim.Aklıma bir fikir gelmişti. Kook'un odasına çıktım.

''Mina sen aşağıya in ve Prens Justin'le Shin ah'i sakın yalnız bırakma.'' dedim. Başıyla onaylayıp aşağıya indi. Hemen kook'u emzirmeye başladım. Tam işimi bitirmişken Mina geldi. ''Prenses Prens Yoongi ile Bayan Shin ah (Shin ah prenses değil.) yatak odasına gittiler ve Bayan Shin ab beni odadan çıkardı. ''Tamam sen Jungkook'u uyut.'' dedim ve hızlıca yatak odasına gidip kapıyı açtım.

Shin ah, Yoongi'yi yatağa yatırmış gömleğinin düğmelerini açıyordu benim Yoongimi. Yoongi ise sarhoş olduğundan yatakta yayılmıştı ve gözleri hafif aralıklıydı. ''Shin ah burda ne yapıyorsun? ''diye sordum ve arkasını döndü. ''Sen Kook ile uyumuyor muydun?'' diye sordu. ''Evet ama kocamı özledim.'' dedim ve hafifçe sırıttım. Yanına gidip bir ona bir kapıya baktım. ''Iyi geceler Shin ah.'' dedim ve hafifçe sırıttım. Iç çekip birşey söylemeden gitti. Ama içinden bana tonlarca küfür saydığına yemin edebilirim. Yoongi yatakta bana bakıp sırıtıyordu. Shin ah'in odası hemen bizim yanımızdı.Yani ne yaparsak duyar.

Yoongi'ye doğru gidip yarım kalan düğmelerini açmaya başladım. Karnının üzerine oturunca biraz inledi. Yoongi'yi tamamen soyup kendimde sadece iç çamaşırlarımla kaldım. Çarşafı belimize kadar çekip dudaklarının üzerinde dilimi gezdirdim. ''Seni özledim Yoongi.'' diye fısıldadım. Yoongi bana bakıp oturur pozisyona geçti. Ben hala üstte egemendim.''Ben de seni özledim sevgilim.'' dedi ve öpüşmeye başladık. Dudaklarımı aralayıp dilini dilime temas ettirmeye başladı. Bu çok ateşliydi. Alt iç çamaşırımı çıkartıp içime girdi. Inlemeye başladım. Yüksek sesle inliyordum ki Shin ah bizi duysun. Kucağında ona yüklenmeye başladım. Bu sırada o boynumu emiyor ve yalıyordu.

Shin Ah'nin ağzından...

Uyumak için hazırlanmıştım ki gelen sesler beni durdurdu. Lisa ve Yoongi'nin odasından geliyordu. Odamdan çıkıp onların yatak odasına doğru ilerledim.Gelen sesler ne yaptıklarını açıklıyordu.

Kapıyı hafifçe araladım. Lisaa ve Yoongi çırılçıplaklardı.Isabella Yoongi'nin kucağında resmen zıplıyordu. Yoongi'de ona birşeyler söylüyordu. ''Zorla beni bebeğim. Daha iyisini yapabilirsin.'' diyordu. Aynı zamanda bir eliyle sutyenını çıkartıyor, diğer eliyle kalçalarını elliyordu.O kadar çok inliyorlardı ki beni görmüyorlardı.

Yoongi Lisa'yı altına alıp yatak başlığına dayanarak ona daha fazla yüklenmeye başladı. Elleri Lisa'nın bacakları ve göğüsleri arasında gidip geliyordu. Çarşaf bellerine kadar örtülüydü ama kaydı kayacaktı. Yoongi Lisa'ya yüklemeyi bırakıp diliyle vajinasına doğru kaymaya başladı.

Kapıyı kapatıp odama geçtim. Sinirden ölmek üzereydim. Şu an  Lisa'nın yerinde ben olmalıydım. Şu an Yoongi Lisa'yı değil beni beceriyor olmalıydı. Burdan gitmeden önce kesinlikle Yoongi'in altına yatmalıydım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 22, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ZORAKİ EVLİLİKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin