İzin Veriyorum

690 37 26
                                    


Kook'un yanına gidip kapıyı kilitledim.Yoongi gelip kapıyı yumruklamaya başladı. Bu sırada Jungkook'da uyandı ve ağlamaya başladı.

Küçük gözlerini gözlerini hafif kıstı. O an şunu farkettim. Oğlum babasına çekmişti. Jungkook'u kucağıma alıp kapıyı açtım. Yoongi bana öfkeyle bakıyordu. Yatak odasına doğru ilerlemeye başladım. Bir yandan da Jungkook'u susturmaya çalışıyordum. Yatak odasına girince Yoongi'de arkamızdan gelip kapıyı kapattı.

Yatağa oturdum ve kook'u susturmaya çalıştım. ''Son söylediğin sözün farkında bile değildin.''dedi ayakta dikiliyordu. ''Hayır gayet farkındaydım.'' dedim. Jungkook susmuştu.Ancak aç olduğu için biraz debeleniyordu. Yoongi öfkeyle elini duvara vurdu. ''Dün söylediğin şeyleri hatırlamıyorsun herhalde? Bir takım itiraflar da bulundun.'' dedi. ''Ne söylediğimi hatırlamıyorum.'' dedim. ''Ama ne yaptığını hatırlıyorsun.''dedi ukalalıkla. ''Yoongi çıkar mısın? Jungkook'u emzirmeliyim.''dedim. ''Hayır çıkmıyorum. Yanımda hallet. Vücudunun tamamını gördüm zaten. Neden utanıyorsun?''dedi ve hafif sırıttı. Arkamı dönüp göğsümü çıkardım ve Jungkook'u emzirmeye başladım. Yoongi hala arkamda dikiliyordu.

Bu sırada kapı çaldı. Mina içeri girdi. ''Kral Namjoon Prensesi çağırıyor efendim.Kendi çalışma odasında. '' dedikten sonra çıktı. Kook'u emzirmeyi bitirdim. Yoongi'ye baktım. ''Olanları duymuş olmalı. Sahi Lisa sen olanları nasıl öğrendin?'' diye sordu. Jungkook'u kucağına verdim. ''Bir önemi var mı?''dedim. ''Soruma soruyla cevap verme. '' dedi. ''Ailemden gelen mektup ailemden değil Kai'dendi .'' dedim ve sırıttım. Eğer kucağında Jungkook olmasaydı bana kötü şeyler yapabilirdi. Yatak odasından çıkıp Kral Namjoon'un çalışma odasına doğru ilerledim.

Odadan çıktım. Yatak odasına girdim. Yoongi Jungkook ile oynuyordu. Neden ben hiç bir zaman intikam alamıyordum.

GECE

Yatağa doğru ilerledim.Yavaş ve narin hareket ediyordum. Çok yorgundum. Her günümüz olaylı geçiyordu. Yatağa girip çarşafı üzerime çektim.

Yoongi bana yaklaşmaya başladı. Onu bu sefer çok sert ıttim. Kolunu yatağın kenarına çarptı ve bu onu sinirlendirdi. Çarşafı üzerimden çekip ağırlığını üzerime verdi. ''Bari bu gece rahat bırak Yoongi.'' dedim inleyerek.''Asla.'' dedi. ''Lanet olsun Yoongi. Vücudum kaldırmıyor artık daha fazlasını.'' dedim. Dinlemiyordu.

Yandaki bir bardak suyu alıp üzerine boşalttım. Sinirlenmişti. Su soğuktu ve ayrıca Yoongi yarı çıplaktı. Beni omzuna alıp banyoya götürdü. Soğuk suyu üzerime tutmaya başladı. ''Yoongi yapma. Lütfen. Yapma.'' bu anı evleneceğimın sabahı annemle de yaşamıştık.

Yoongi soğuk suyu üzerime tutmayı bırakıp beni banyonun duvarına yapıştırdı. Duvar çok soğuktu. Islaklıktan üzerime yapışmış olan geceliğı çıkartıp vücudumu yalamaya başladı. Içime girmesiyle bir anda ürperdim.Onun sıcak vücudu ve buz gibi duvar arasında kalmıştım. Iniltilerimin arasında konuşmaya başladım. ''Sex konusun da Kai kadar iyi değilsin.'' dedim. Yoongi içimden çıkıp yüzüme tokadı yapıştırdı. Ardından banyo'dan çıkıp gitti. Neye uğradığımı şaşırmıştım. Ben ilk kez birinden tokat yiyordum.

Prens Yoongi'nin ağzından...

Önce bana aşık olduğunu itiraf edip sonra Kai'den bahsetmesi beni çıldırtmıştı. Ama sanırım tokat ağır oldu. Eski odamda ki duşa gidip iyi bir duş aldım. Ardından üstümü giydim.

Aşağıya ineceğim sırada Jungkook'unsesini duydum. Onunla hiç ilgilenmediğimi farkettim. Odasına girip kapıyı kapattım. Oğlumu kucağıma alıp sevmeye başladım. Ileride benim kadar yakışıklı olacağından hiç bir şüphem yoktu. Kim bilir o kimlerin canını yakacaktı.

Uzun süre Jungkook ile vakit geçirdikten sonra kapı açıldı ve aglamaktan gözleri kızarmış olan Lisa içeri girdi. Jungkook'u kucağımdan alıp dışarı çıkacağı sırada belinden tuttum. ''Isteyerek yapmadığımı biliyorsun.'' dedim. ''Tam birşeyler yoluna girdiği sırada hep ortaya birşeyler çıkıyor. Benimle zorla evlenmen, beni zorla yatağa atman, beni aldatman ve şimdi de bu. Hayatımı hergün biraz daha mahvediyorsun.'' dedi iç çekti. ''Sana söz veriyorum. Bundan sonra istemediğin hiçbir şey olmayacak bebeğim. Sana istemezsen dokunmam. Biliyorum bu sözü önceden de vermiştim ama bu sefer tutmalıyım.Geceleri Jungkook ile uyuyabilirsin.Ama şundan eminim ki birkaç gece sonra beni özleyip yanıma geleceksin.'' dedim. Ellerimi üzerinden çektim ve gitmesine izin verdim.

ZORAKİ EVLİLİKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin