Kucak dansı

577 17 8
                                    

Hatırlatma : Merdivenlerden gelen ayak sesleriyle arkamı dönmüştüm ki bedenimi birinin bedeninde hissetmem çığlık atmama sebep olmuştu.

Elini ağzıma kapatarak "Ne bok yiyorsun sen burada ?!" 

"Ş-şeyy ben ben lavaboyu arıyordum."

"Peki burası lavaboya mı benziyor?"

"Sadece unuttum."

"Şimdi sesini kes ve aşağıya in.!"

"Yüzünü görebilecek miyim ?"

Ellerinden kurtulduktan sonra arkamı dönmemle Harry'nin piçimsi sırıtışını görmem bir oldu. Hayvan herif ! İçimden ona birçok küüfür sayarken dışımdanda yüzüne balgam atıp koşarak aşağıya inmiştim. Stef'e baktığımda çok rahattı. Kendimi Stef'İn yanındaki koltuğa attığımda kapı açıldı. İçeri girenlere baktığımda 3 meteorla karşılaştım. Bu çocuklar neden taş ? Stef bunları nereden tanıyor? Ben neredeyim? Babam böyle pasta yapmayı nereden öğrendi ? Offf. 

"Selam!" diye cırladı sarışın olan. Sesi kulaklarımı cırlatmıştı -cırlatmıştı ne yaa assdadsasd- resmen. Stef'in 

"Civciviimmm!"  diyerek çocuğa sarılmasıyla Harry aşağı inmişti. Yüzüne  bakınca gülesim geliyor. Hahah. Zavallı. Ölümcül bakışlarıyla karşı karşıya gelmek istemiyordum ve her fırsatta ondan kaçıyorum. O... O bence çok aptal. Yani beni yenemeyecek kadar. Bu bir savaş. Eğer hedefim bu savaşı kazanmaksa bunu en iyi şekilde yapmalıyım. 

---------

"Hadi ama Rosalie! hep doğruluk diyorsun!"

"Ama istediğimi söyleyebilme hakkım var."

"Ben oynamıyorum!" diyerek ayağa kalktı Louis.

"Tamam cesaretlilik diyorum. Söyleyin ne yapayım?"

"Gözümü kapattığımda işaret parmağım kimi gösterirse onunla 5 dakika boyunca kucak dansı yap" dedi sırıtarak.

Kucak dansı?! ha?! ben?! Kucak dansı?! O da ne?! Dans mı?! Kucak dansıymış.! ANAN.!!

EVET BİLİYORUM BU BÖLÜM KISA OLDU AMA HEYECANLANIN BİRAZ ÇATLAYIN TMM MI.S.S -_- NEYSE AKLINIZA KUCAK DANSI DİYİNCE HEMEN HARRY GELECEK AMA ÖYLE BİR ŞEY YOK. AKLINIZDAN BUNU ÇIKARIN. HER YERDEN HARRY ÇIKMAK ZORUNDA DEĞİL. :D NEYSE ZORDA OLSA SINIRI GEÇTİNİZ DİCEKTİM AMA HALA SINIRDAYIZ TAM GEÇMİŞ OLMUYORUZ YANİ. NEYSE ÖPÜLDÜNÜÜÜZZ :) 

Dark ParadiseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin