Kim kezban göreceğiz.

393 12 11
                                    

Hatırlatma:

Kucak dansı?! ha?! ben?! Kucak dansı?! O da ne?! Dans mı?! Kucak dansıymış.! ANAN.!!

"Sahi bunu yapmayacağımı biliyorsun.!" dedim Lou'ya gözlerimi devirerek.

"Bunu yapmak zorundasın. Oyunun kuralı bu. İstediğimi yaptırırım.!"

"Hadi Rosalieee!" diye yalvarır gibi bakan Stef'e döndüm. Neden bu kadar rahat? LA onu neden bu kadar değiştirmişti ki? Neyse bunu yapacağım. Cesaretimi toplayarak 

"Kabul.!"

Lou'nun pis sırıtışları kötü hissettiriyordu. Herneyse bunu yapacağım. Benim Stef'den farklı yanım ne ? Onun gibi. Rahat olacağım. Lou'nun gözlerini Liam bağlamıştı. Herkes Lou'nun karşısına geçip karışmaya başladığında onların arasındaan çekilip yan tarafa giden Harry'i gördüm. O bu işe dahil olmak istemiyor. Benim gibi.. Sonunda Lou'nu parmağının gösterdiği kişiyi öğrenmiştim. STEF! Stef ve ben ? HAHAHAHHAHAHAAH.! 

"Ama bu sayılmaz ikinizde kızsınız.!" diye itiraz eden Lou'ya döndüm ve

"Yeter ama sende bir şeyde karar kıl.!" diye sitem ettim. 

"Off tamam ama bu sayılmaz. Stef olmamalı."

"Kim peki ha?"

"Harry?"

"Ben yokum."

"Öyleyse Zayn?"

"Asla.!"

"Ben?" diye sırıttı.

"Off.!"

"Son kararım Harry'i al ve üst kata çık."

"Sana o olmaz dedim.!"

"Ama bir şeyde karar kıl da dedin.!"

"Lanet olsun oynamıyorum.!"

Stef bana ölümcül bakışlar atıyordu ki bu çok can alıcı. Aynı bakışları bende Stef'e attım. Çünkü dediğim gibi asla bunu yapmazdım. Harry'e baktığımda çok rahattı. Sanki istesem yapacakmış gibi.. Belki onunla sex fena olmazdı ha ? Denesem mi ki ? Yok bee bir aptalla sex ne kadar iyi olabilirdi ki? Hem o bir zavallı. Ama.. Bunu yapmalı mıyım? Ya isteğimi geri teperse? O zaman mal gibi kalırım işte. 

"Şu an seni bekliyoruz.!" dedi Lou boğuk sesiyle. Acaba yapsam mı? HAYIR! OLMAZ! Olur! Neden olmasın ki ? Hem belkide onu mal ederim ha ? Hah işte bu eğlenceli olur.

"Tamam! Kalk Harry!"

"Ben kucak dansı bilmiyorum."

"Ben öğreticem hadi kalk!" dedim sırıtarak. Olacaklardan haberi yok. Şimdi onu yerin dibine sokma zamanı.! Hadi Rosalie bitir işini!!

Yukarı çıkmıştık. Harry beni bir odaya getirdi burası gerçekten güzel. 

"Şimdiden söyleyeyim ben bu işe dahil olmam" dedi Harry ellerini kaldırarak. Hah! Bu harbi korkak çıktı. 

"Ben korkak değilim. Sadece şeyim kezbanlara kalkmıyor." dedi gözlerini kısarken "Ayrıca sen beni aptal mı sandın?" 

"Sen bana kezban mı dedin ?!"

"Beni duydun." Ben çocuğu yerin dibine sokayım derken o beni yerin 1000 kat dibine sokuyordu resmen.

"Peki senin düşük donun ne olacak apaçi?" 

"Beni aşağılamak ha? O kadar büyüdün mü sen ?"

"Sen gerçekten ukalasın."

"Hadi kucak dansını öğret kezo. Bundan zevk alıcam." dedi sırıtırken. 

"Bak şimdi sen önce yerinden kalk. Sonra elini aç ve avucunu yala tamam mı tatlım? Bu yeterli."

"Sen harbi kezbansın." 

"Bak şimdi kim kezban göreceğiz." diyerek ayağa kalktım ve onu yatağa  ittim.

SLM SLM SLM.S.S BAKIN UZUN YAZ DEDİNİZ YAZDIM TAMAM MI ŞİMDİ BOL BOL OKUYUP VOTELEYİN AYRICA YB +18 OLABİLİR :D ASDFASDA AMA HEYECANLANMAYIN OLMAYADABİLİR. NEYSE OKUYUCU SAYIM NE KADAR DÜŞÜK OLSA DA YANİ NE KADAR EZİK OLSAMDA O YORUM YAPAN 3-5 İNİZİ ÇOK SEVİYORUM. NEYSE ÖPÜLDÜNÜZ :**

Dark ParadiseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin