OTİSTİK

323 14 17
                                    

Hatırlatma:"Hadi kucak dansını öğret kezo. Bundan zevk alıcam." dedi sırıtırken.

"Bak şimdi sen önce yerinden kalk. Sonra elini aç ve avucunu yala tamam mı tatlım? Bu yeterli."

"Sen harbi kezbansın."

"Bak şimdi kim kezban göreceğiz." diyerek ayağa kalktım ve onu yatağa ittim.

Piçimsi tavırları hiç hoşuma gitmiyor. Onu ilk gördüğümde hiç de böyle değildi. Ne biliyim sanki birden değişti. Amaan her neyse!

Belki de bu salağın aklinı başından almalıyım ha? Ama buna ne gerek var ? Yazık yaa evlilik hayalleri kurduğu sevgilisi falan da vardır bunun simdi.

Gövdesini bacaklarımın altına aldım. Hala sırıtıyor. Yüzüne eğildim ve

"Bana bak ukala kıvırcık.! O küçük beyninle ne şeytanlıklar düşünüyorsun bilmiyorum ama, hiç deneme bence tamam mı ? Zararlı çıkarsın. Hem sen benim için kolaylikla yutulabilecek bi lokmasin anlatabildim mi ?"

"O kadar emin olma bence.!" dedi ve beni altina aldi .

SENİ PİÇ.!! ne yapmaya çalışıyordu bu otistikk ?! Şimdi yüzüne balgam atasım var. Çok sürmedi ama bu. Utanmış olmalı ki büyük adimlarla kapiya yöneldi ,çarpti ve çıktı. Yataktan doğruldum. Bu s*ktiğimin yerinde daha ne kadar kalacağız? Bu çocuklarla fazlasiyla icli disli olmadik mi zaten ?! Ah Stef ! Sürekli beni yari yolda birakiyor. Ee peki ben simdi o otistiğin yüzüne nasıl bakacağım? Yüzüne bakmak mı ? Şu an çocuğun yatağının üzerindesin Rosalie.!

Lanet olsun ben asagiya inince ne yapacağım ha? O otistiğe karsi hic bir sey olmamis gibi davranamam. Gerçi çok bir şey olmadı sadece şeyi şeyime sürttü. Bunu size daha önce söylemediğim için üzgünüm.

Eninde sonunda bu odadan çıkmam gerekecek değil mi? Er ya da geç olacaksa bunu neden erteliyorum ? Yavaşça kapıya ilerledim. Tam kolu indirecektim ki Stef benden önce davrandi. hemen içeri girdi ve

"Eee naptiniz " dedi sırıtarak.

Ona tokat atmamak için kendimi zor tuttuğumu söyleyebilirim. Ona ölümcül bakislarımi attim ve

"Sadece eve dönmek istiyorum.!" dedim. Kaslarını çatti ve

"Peki. Ta-tamam. Gidelim öyleyse gel."

Aşağıya inmistik. Kıvırcık ortalarda yok. Lou beni görür görmez kahkaha patlatti. Aman Tanrim yoksa otistik onlara her seyi anlatti mii?!!

"Eee kucak dansi nasildi?" demeye calismisti Lou kahkahalarinin arasindan.

"Sandığımdan daha iyiydi."

"Hadi yaa" diyip önüne dôndü.

Aslinda otistiğin nerede olduğunu merak ediyorum. Eğer bu konu ikimizin arasinda kalmazsa Londra'dan ayrılmayı bile göze alabilirim. Çünkü bu zamana kadar hiç o hissi hissetmemiştim. Sahi neydi o? Acaip bir his. Hiç bilmediğim. Ya hamile kalırsam diye geçirdim içimden . Ne diyorum ! Ne hamileliği sonuçta ondan bana geçen gram sperm yok. Off saçmaladım.

*****

Kendimi yatağın üstüne attim ve gözlerimi tavana diktim. Düşündüm. Olanları.. Olacakları..

En iyisi hiç başlamadan bitirmek. Londra bana hiç yaramayacak. Belkide geri dönmeliyim ha? Sonuçta bu onun için olmasa da benim için çoookk utanç verici bi duygu. ABARTMIYORUM.

Odamın kapalı olan kapısının aralanmasiyla irkildim. NE B*K OLUYOR YİNEE?!!

SELAMM ŞAPŞALOSKİLERİMM UMARIM BU BÖLÜMÜ BEĞENİRSİNİZ.ELİMDEN GELDİĞNCE UZUN YAZMAYA CALISTIM MOBILDIM YAZIM YANLISLARIM VARSA GORMEZDEN GELIN LUTFEN SIZI SEVIYORUMM :)

Dark ParadiseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin