İkisi de karanlık..

216 17 19
                                    

Hatırlatma: Odamın kapalı olan kapısının aralanmasiyla irkildim. NE B*K OLUYOR YİNEE?!!

Yine ne bok oluyor ha? kapının arkasından kim çıkacak ? orada kim var ? Hadi ama neden hala içeri girmiyor. Kimsin ? Göstersene kendini aptal! Bir anda camın açık olduğunu farkettim. Evet Rosalie evde kimse yok . Kalkıp aşağı indim. Belki film izlemek iyi olurdu ha? Yanında da efes? Efes? Millet jack daniel's ben efes adaletini s.keyim dünya. En iyisi antidepresan. Çantamdan çıkarıp içmeye başladım. İşim bitmişti.

Şu an tek istediğim beynimdeki aptal sorulardan kurtulmaktı. Neden bu kadar takıyorum? Stef de böyle yapmaz mıydı zaten ? Sürekli bir erkekle yatıp kalkmaz mıydı ?; Belki de bu yüzden bu kadar cooldu. Harry 'de benim için bu tarz bir şey sanırım. Yatmış sayılmayız ama aramızda bir şey geçti sonuçta.

Peki ben neden cool değilim ? Erkekse erkek ilişkiyse ilişki. Yok yok Stef'den bu konu hakkında tavsiye almam gerek. Bunları düşünen tek ben miyim? Acaba Harry'de düşünüyor mu? Yarın okulda yüzüme bakabilecek mi ? Acaba beni gördüğünde aklına dün gelecek mi ? Ya hiç takmazsa ? OWW süpeerr! Hiç bir şey olmamış gibi rahat kafayla devam ederim oleeeeyy. 

------------------------- 

Başımdaki ağrıyla irkilerek uyandım. Lanet olsun kulaklığımı çıkarmayı unutmuşum. Başımmm. Offf! Kafamı saate çevirdiğimde ders saatime 23 dakika vardı.

Yataktan lavaboya fırladım ve yüzümü musluğun altına dayadım. AHH soğuk suuu! İyi ki var. Banyodan çıkıp kıyafet dolabıma ilerledim. Siyah taytımı üzerimede uzun beyaz gömleğimi giydim. Saçlarıma gelince dün duş almam gerektğini fakat bu işlemi gerçekleştirmeyi unuttuğumu hatırladım. Elime kuru şampuanı geçirdim ve saçıma dayadım . Evet çok iyi oldu. Saçıma dalgalı bir şekil verdikten sonra siyah supergalarımı ayağıma geçirdim.

Evden çıktım. Arabaya atladığımda 15 dakika vardı. Zamanlamam çok iyi. YEAH! Yalnız antidepresanın etkisi hala üzerimde. Arabayı çalıştırıp ilerideki marketten birkaç adet abur cubur alıp arabaya atladım. Bir elimle direksiyona olan hakimiyetimi sürdürürken diğer elimle aldıklarımı vakumluyordum. Lanet olsun dişlerimi fırçalamam gerekecek.

Sonunda okulun kapısına geldim 9 dakika var arabamı boş bir yere parkettikten sonra içeri girdim. kendimi lavabonun aynasının önüne attım. Diş fırçamı ve macunumu alır almaz işime koyuldum. Bu işlem bittikten sonra fondatenimi yüzüme yedirdim. Eyelinerımı çektim ruj sürmeyi düşünmüyorum ama dudak koruyucu belki işe yarar? İşlerimi bitirdikten sonra dersimin olduğu sınıfa ilerledim

Çantamdan telefonumu çıkarıp Stef'i aramaya koyuldum. Neden açmıyor? Neden ha? Neden?! Sınıfta neden benden başka kimse yok ? Birkaç dakika sonra Lou takıldı gözüme . Beni fakedince

" AAA Rosalie ??" dedi.

"AAA Louu" dedim aynı tonla. Acaba Otistik geldi mi ? Bunu Lou'ya sorsam mı? Evet birkaç yalan işe yarar. 

Yanına gittim ve "Louuu" dedim sırıtarak.

"Saadete gel" dedi ve sırıttı. 

"Bugün kaç kişi geldiniz ?"

"Nasıl yani ?"

"Yani Zayn geldi mi ?"

"evet."

"Niall?"

"Liam?"

"O da geldi."

"Peki Otistik ?"

"Otistik ? O da kim ?"

"Kıvırcık olan?"

"Gelir birazdan dersi bu sınıfta olmalı. Neden sordun ?"

"Belki aranızdan biri hastalanmıştır? Belki gelememiştir. Arkadaşlık ruhu bilirsin ya." dedim geçiştirerek.

Dark ParadiseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin