7. Part

1K 45 3
                                    

Louis sa oblizoval s nejakým chalanom. To nemyslí vážne. 

,,Môj brat..." Zarazene naňho pozerala Lottie. 

,,Je gay." Dokončil za ňu Liam. 

,,Neviem ako vy, ale ja idem dnu." Vošiel som dnu a okamžite som si to nasmeroval k baru. 

Sasha

S Kikou sme toho moc nevypili. Hneď sme zvracali. Nechutí to moc dobre. Ľahli sme si do postele a zaspali sme. 

Ráno som sa zobudila celá dolámaná. Vonku je hrozný lejak. Kika už je hore celkom dlho. 

,,Chýba mi..." Hľadela som cez okno. 

,,Henry?" Spýtala sa ma Kika. 

,,Volá sa Harry." Opravila som ju. Kika si sadla ku mne. 

,,Povedala si, že ti sľúbil, že sa opäť uvidíte." Zopakovala mi to, čo som jej včera povedala. 

,,Myslíš, že to dodrží?" Otočila som sa na ňu. 

Harry

Je niečo po polnoci. Balím si veci do batohu. Keď som došiel domov, dozvedel som sa, že otec a mama sa dávajú opäť dokopy. Akoby im to nestačilo. Teraz spia. Vzal som si peniaze a moju bankomatovú kartu na, ktorej je až moc peňazí. Zavolal som nášmu súkromnému pilotovi. Presne tak. Odlietam. A mám namierené do Londýna. I keď vôbec netuším Sashinu adresu, možno na ňu niekde narazím. Druhého sa začína škola. Teda... Jej škola. 

Vzal som si batoh s vecami, mobil, peňaženku a vyskočil som oknom von. Bežal som na letisko. Nie je tu moc ľudí. Prešiel som kontrolami a nasadol som do nášho súkromného lietadla. 

,,Dobrý večer, Pán Styles. Niečo na jedenie alebo vodu?" Spýtala sa ma letuška. 

,,Prosím Vás nevykajte mi. Cítim sa potom ako môj otec. Volajte ma proste Harry." Letuška sa milo usmiala. 

,,Dáš si teda niečo? Do Londýna je to dlhá cesta." Len som prikývol. Povedal som jej, čo by som potreboval a ona mi to priniesla. Ďalej za mnou už neprišla. Do uší som si vopchal slúchadlá a zaspal som. 

Zobudil som sa až na to, že ma letuška budila, že už sme na mieste. Vyšiel som z lietadla. Začal mi zvoniť mobil. Potrebujem novú kartu. Vybral som si z mobilu tú starú. Odhodil som ju na zem. 

Šiel som do mesta. Je sedem hodín ráno aj niečo. Obchody už sú otvorené. Vošiel som do Apple Store. Kúpil som si kartu s novým číslom. 

,,Vďaka, dovi." Zaplatil som sa odišiel som. Začalo dobre pršať. Nejak mi to nevadilo. Zapol som si data a napísal som Sashi na messengeri. 

Me: Si doma?

Sasha: Áno, prečo?

Me: Adresu.

Sasha: SI V LONDÝNE?! :O 

Me: Prekvapenie :D 

Sasha: Kde si? 

Me: Pri Apple Store na námestí. :) 

Sasha: Daj mi pol hoďku, budem tam aj s Kikou. :D :D

Me: Teším sa :*

Prehrabol som si moje mokré vlasy a sadol som si na lavičku pod dáždnik. 

Ani nie o pol hodinu mi volala Sasha na messenger.

,,Kde si?" Spýtala sa. 

,,Na lavičke." Vstal som a rozhliadal som sa okolo seba. ,,Nevidím ťa." 

Not So Bad [H.S.]Where stories live. Discover now