6. Part

1.1K 48 6
                                    

2:39

Sedím s Harrym na zemi. Obaja sme v pyžame. Teda... Harryho pyžamo tvorí dlhé tričko a boxerky. Moje zas tričko s ramienkami a krátke nohavice. Hráme monopoly.

Harry je trošku pripitý. Na zemi sú asi štyri krabice z píc.

,,Počkaj, ty si tie kocky ani nehodil. Podvádzaš." Sťažovala som sa. Harry podvádza stále.

,,Ale no." Zasmial sa a hodil kockami.

,,Sasha!" Okríkla ma mama. Vstala som a omylom som Harrymu rozhádzala peniaze.

,,No ja tu zarábam a ona mi to tu rozhádže." Sťažoval sa. Zasmiala som sa na ňom.

,,Ano?"

,,My už ideme spať. Oki?" Pobozkala ma na čelo.

,,Dobrú." Vrátila som sa do izby. Harryho som nevidela. Počula som však divné zvuky. Harry musí byť v kúpeľni. Zvracia. Spláchol a vošiel do izby. Pozrel na mňa.

,,Priveľa pizze." Zasmial sa. Pokrútila som nad ním hlavou.

,,Rodičia už spia." Usmiala som sa. Harry sa uškrnul.

,,To je len dobre." Kľakol si na zem. Upratal monopoly. Pomohla som mu. Položila som ho na komodu.

Harry sa na mňa nečakane vrhol. Začal ma bozkávať. Nie, že by sa mi to nepáčilo, ale... To je jedno.

Začala som spolupracovať. Harry mu zdvihol jednu nohu a dal si ju na svoj pás. Všetko sa to deje tak rýchlo.

Nestihla som si to ani uvedomiť a ležala som pod Harrym. Vyhrnul mi tričko po prsia. Tie nechal zakryté. Bozkával ma od krku až po brucho. Jazykom mi prešiel po bruchu, pri tom pozeral na mňa.

,,Páči sa ti to, princezná?" Vzrušene na mňa pozrel. Prečo by som tu asi vzdychala.

,,Uhm." Bolo jediné, čo zo mňa zatiaľ vyšlo. Harry mi posunul nohavičky nižšie, ale nie úplne. Chcel sa dostať k môjmu podbrušku.

Jeho jazyk behal všade v tej oblasti. Nohavičky mi dal naspäť tak ako boli a vrátil sa hore.

,,Teraz ty." Uškrnul sa.

,,J-ja..." Triasol sa mi hlas. O takýchto veciach viem hovno.

,,Nikdy si..." Čudoval sa.

,,Nie." Strašne sa teraz hanbím. Posadila som sa. Kolená som si prisunula k brade.

,,Sasha, to je v poriadku." Usmial sa Harry.

,,Nikdy som nemala priateľa." Povedala som. Harry si sadol ku mne a objal ma okolo pliec.

,,Chceš aby som to zmenil?" Okamžite som naňho pozrela.

,,Harry... Znamenáš pre mňa veľa. Ale vzťah... Ja nie som pripravená na vzťah." Pokrútila som hlavou.

,,Najlepší priatelia?" Usmial sa.

,,Najlepší na svete." Objala som ho.

Morning

Ani neviem ako som večer zaspala. Viem len, že som sa zobudila v Harryho objatí.

Teraz som v kúpeľni a umývam si zuby. V zrkadle si všimnem Harryho odraz. Obzriem sa. Je rozospatý a hrozne zlatý.

,,Dobré ráno." Usmiala som sa a zohla som sa aby som mohla vypľuť pastu. Harry ma pleskol po zadku.

,,Dobré je keď som doma. Keď som s tebou tak je krásne." Hlavu si položil na moje rameno.

Not So Bad [H.S.]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin