Next day 19:34
Je pol hodina pred plesom. Vlasy som si vyčesal dohora a nalakoval som ich aby aspoň niečo vydržali. Sasha mi to dohodla s riaditeľkou, takže tam budem niečo ako jej brat. Doobeda som si bol kúpiť oblek. V zrkadle som si všimol Sashu. Otočil som sa na ňu. Vlasy mala vyčesané do drdola a na perách jej žiaril lesk. Mihalnice mala zvýraznené tiež.
,,Keby ťa nepoznám, myslel by som si, že si princezná." Sasha sa usmiala a podišla ku mne. V opätkoch chodí celkom dobre. Podišla ku mne.
,,Stále som krpec." Zamračila sa.
,,Si dokonalá." Opravil som ju. Sasha sa postavila na stolček a začala mi viazať motýlika.
,,Zvládol by som to aj sám, Princezná." Uškrnul som sa. Keď skončila som ju pobozkal.
,,Máš suché vlasy." Zoskočila a zohla sa dole. Zo skrinky vytiahla nejaký sprej.
,,Sral som sa s tým pol hodinu. Ak mi tam niečo dáš a spadne mi to, tak z teba vyšukám dušu." Sasha sa zasmiala.
,,Neboj." Nastriekala mi na vlasy nejaký sprej. Vonia to ako cukríky. ,,Hotovo." Prehrabla mi vlasy." Vzal som ju za ruku a spolu sme vyšli z kúpeľne. Pomohol som jej zísť schody a spolu sme nasadli do auta.
,,Harry?" Oslovila ma Sasha.
,,Hm?"
,,Sľúb mi, že budeš pri mne." Povedala jemným hlasom.
,,Sľubujem." Dorazili sme pred školu. Pomohol som Sashi von z auta. Vzal som ju za ruku. Bolo tu celkom dosť študentov. Všimol som si Kiku ako sa lepí na Adriana.
,,Sash..." Potiahol som ju. Obzerala sa. Uprela pohľad na to ako sa Kika bozkávala s Adrianom.
,,Je mi to u riti. Som tu predsa s tebou." Preplietla si so mnou prsty a spolu sme vošli do školy. Hudba tu hrala dosť nahlas. Sasha ma vzala hneď tancovať.
Later
Tancujeme na pomalú pesničku. Je už niečo po desiatej večer. Sasha je na mne natisnutá a mám taký pocit, že každú chvíľu zaspí. Pozrel som za ňu. Kika sa sem približovala celkom rýchlo v mini šatách a lodičkách.
,,Sasha." Drgol som do nej. Odtiahla sa odo mňa. Otočila sa a Kika jej dala facku.
,,Mrcha!" Zvreskla po nej Kika. Sasha si držala líce. Nechápala, čo sa práve stalo, rovnako ako ja a pár študentov, čo bolo okolo nás.
,,Čo som spravila?" Spýtala sa Sasha.
,,Dala si na Twitter mňa ako som nahá!" Pustila sa do nej Kika.
,,Ja som nič nespravila." Bránila sa Sasha. Kika ju zhodila na zem.
,,Prestaňte." Snažil som sa ich oddeliť. Kika, Sashu bila a trhala jej šaty. Vzal som Kiku na ruky. Prevesil som si ju cez plece. Odniesol som ju k Lýdii.
,,Stráž si ju." Zamračil som sa.
,,A ty si kto?" Uškrnula sa.
,,Zadaný." Žmurkol som na ňu. Šiel som k Sashi. Pomohol som jej vstať. Vzal som ju za ruku. Nasadli sme do auta. Zaviezol som nás domov. Jej mama tu nie je, rovnako ako aj jej otec. Sasha vybehla do izby. V kuchyni bol odkaz.
Ahojte, išli sme do reštaurácie. Vrátime sa ráno. Jedlo máte v trúbe. Sara xx
Pousmial som sa nad tým listom. Otvoril som trúbu. Boli tam nejaké koláče. Vzal som ich pár na tanier a vybehol som do izby. Sasha smutne sedela na posteli a prezerala si potrhané šaty. Sadol som si k nej. Natiahol som k nej ruku s koláčmi. Pozrela na mňa. Videla, že sa usmievam, tak sa usmiala tiež. Vzala si koláč.
YOU ARE READING
Not So Bad [H.S.]
Fanfiction(Pokračovanie Mr.Bad) ,,Sladké rečičky si strč vieš kam." Vyšla som schody a treskla som dvermi na izbe. Do izby vletel Harry. ,,Ty mi neveríš?" Spýtal sa. ,,Daj mi s tým už pokoj, prosím ťa." Sadla som si na posteľ a zahľadela som sa do mobilu. H...