Morning
Zobudila som sa na to, že Oliver telefonuje.
,,Dobre, pošlem ju." Povedal a zložil. Pohladil ma po stehne.
,,Som hore..." Zamrmlala som.
,,Máš ísť domov, máte vraj návštevu." Povedal Oliver.
,,Akú návš-. Volal si s mojou mamou?" Zarazila som sa.
,,Áno. Neznela naštvane." Mykol pleciami.
,,Tak to musí byť kurevsky špeciálna návšteva." Poznamenala som.
,,Idem sa prelíčiť." Samozrejme, že mám u Olivera nejakú svoju kozmetiku. Šla som do kúpeľne a odlíčila som sa.Spravila som si svoje klasické čierne tiene, linky, špirálu a tmavý rúž. Tentokrát to bol bordový. Ale, že naozaj tmavý. Upravila som si vlasy a vyšla som z kúpeľne.
,,Tak, ja sa možno ešte vrátim. Pa." Dala som mu pusu a ukradla som mu cigaretu. Uštípol ma za to do zadku. Zasmiala som sa.
Rozľúčila som sa s ním a pomaly som šla domov. Pred domom som akurát dofajčila cigaretu. Vošla som na náš pozemok a potom som vošla do domu.
Prekvapilo ma koho som uvidela. Bola tu moja mama, Laura, Anne a Harry. Premeral si ma od spodu hore.
,,Sasha, poď na slovíčko." Zavolala ma mama. Opatrne som zavrela dvere. Prešla som za mamou do kuchyne. Mama mi podala mobil.
,,Nechcem aby si utekala. Mám o teba potom strach." Povedala smutne.
,,Okay." Objali sme sa. ,,Čo tu vlastne robia?" Šepla som.
,,Len tak na návštevu." Žmurkla na mňa. Takže to spravila schválne.
,,Počula som, že idú na pár dní do Londýna tak som ich sem pozvala." Usmiala sa a spolu sme prešli k stolu, kde bolo jedlo. Ani som si nechcela sadnúť, pretože hneď oproti mne sedel ten hnusný ksicht.
,,Sara... Sasha fajčí?" Spýtala sa Anne.
,,Áno."
,,A tebe to nevadí?" Vyzvedala.
,,Vadí, ale ju nezmením." Rozprávali sa akoby tu nie som. Harry na mňa stále pozeral.
,,Musíš ma stále očumovať?" Spýtala som sa podráždene. Harry sa pozrel späť do taniera.
YOU ARE READING
Not So Bad [H.S.]
Fanfiction(Pokračovanie Mr.Bad) ,,Sladké rečičky si strč vieš kam." Vyšla som schody a treskla som dvermi na izbe. Do izby vletel Harry. ,,Ty mi neveríš?" Spýtal sa. ,,Daj mi s tým už pokoj, prosím ťa." Sadla som si na posteľ a zahľadela som sa do mobilu. H...