29. Part

748 43 13
                                    

Asi som mala Harrymu povedať, že sa zmenil plán a miesto luxusnej reštaurácie sme šli do klubu. Ak mu zavolám, kde som tak začne vyšilovať. Radšej mu teraz volať nebudem. Nechcem ísť domov hneď po hodine.

,,Sashaaaa pohni!!!!!" Kričala na mňa už trochu opitá May. Som zvedavá ako pôjde domov.

,,Už idem." Šla som za nimi, no niekto ma zadržal. Strhla som sa a prudko som sa otočila. Bola to Kendall.

,,Kylie mi všetko povedala." Mračila sa a prezrela si ma.

,,Kto?" Tvárila som sa blbou. Ja viem. Ale na toto teraz nemám náladu a zaujímalo by ma, čo tu ona robí a ako ma našla. Sledovala ma?

,,Kylie, moja sestra. Dnes si u nej bola si kúpiť tieto šaty aj s mojou láskou." Prepáčte, ale musela som sa zasmiať.

,,Tvojou láskou, hej?" Nadvihla som obočie.

,,Nebodaj nie tvojou. Jeho matka ho vyhnala, tak som nemala šancu s ním byť." Pohodila vlasmi. Pukalo mi srdce i keď som vedela, že to nie je pravda, čo tu tára.

,,Pozri... Chápem, že ťa serie, že ťa nechal, ale ja tu mám kamarátkinu oslavu. Bola by som rada, keby si ma pus-" Nedopovedala som, pretože mi dala silnú facku. Chytila som si líce. ,,Prečo?" Pozrela som na ňu.

,,Harry ma nenechal ty štetka!" Hodila ma o zem a zahmlelo sa mi pred očami. Pišťalo mi v ušiach a nič som nepočula. Okolo Kendallinho obvodu sa objavili biele bodky. Ucítila som tlak na krku. Necítila som bolesť. Cítila som sa byť tak ľahká. Akoby moje vnútornosti boli zo vzduchu. Na tvári som ucítila niečo chladné.

Dážď.

Rozpršalo sa a ja som si ten príjemný pocit. Moje viečka sa zatvárali. Až sa napokon zavreli. V hlave sa mi ozýval tlkot môjho srdca. Bol tak slabý. Ale stále tak silný.

Tlak z môjho krku pominul. Objavil sa tlak na ramenách. Prinútilo ma to otvoriť oči. Stále to hnusné pišťanie a čudné dunenie. Harry sa nado mnou skláňal. Otváral ústa. Jeho pery sa pohybovali a niekedy prestali. Hľadel mi do očí. Z tých jeho šiel strach a panika. Otočil sa a niekomu niečo rozprával. Nikoho som nevidela. Nebola som schopná pohybu. Od dažďa sa Harrymu lepilo tričko na jeho telo a zvýrazňovalo jeho svaly. Chcem sa ich dotknúť. Harry sa otočil ku mne a prstom mi jemne odhrnul vlasy z tváre. Niečo mi povedal a potom sa znovu otočil. Mlčal. Akoby na niečo čakal. Prehrabol si svoje, už mokré, vlasy. Opäť sa otočil ku mne a vzal si ma na ruky v štýle nevesty. Cítila som sa akoby som lietala. Mojej hlave sa zažiadalo nepočúvať ma a zaklonila sa dozadu. Harry si ma popravil a ja som tak mala hlavu opretú o Harryho hruď. Pristála na mne deka. Zaspala som.

Harry

Sedel som na gauči a znudene som prepínal kanály. Keď sa môj mobil rozzvonil ako šialený. Chodilo mi veľa správ. Boli od May.

May: Harry!!

May: Sasha!!!

May: Ženska!!!!

May: Aaaa!!!

May: Božeee!!!!

May: Sasha je na zemi!!!

May: Mláti ju nejaká ženská!!!!

May: Škrtí ju!!!!

May: Sme kúsok od domu!!!

May: Na druhej strane!!!!

May: Prší!!!!!!

May: Rýchlo!!!!!!

Not So Bad [H.S.]Where stories live. Discover now