12. Part

856 48 4
                                    

,,Prečo sa s ním stále bavíš." Mračil sa Harry.

,,Nebudem ti na to odpovedať." Povedala som a z nášho stolu sa ozvalo 'uuu' , ktoré povedali ako inak Liam a Zayn.

,,Nepáči sa mi spôsob akým sa ku mne dnes chováš." Dôležito povedal Harry.

,,Ty dnes tiež nie si nejaké extra veľké zlatíčko." Hľadela som von oknom. Rozpršalo sa.

,,Nehádajte sa." Zamračil sa Liam.

,,A presne tohto som sa bál." Začal Harry.

,,Čoho?" Pozrela som naňho s nadvihnutým obočím.

,,Že nám to nebude klapať." Krúžil so slamkou vo svojom kelímku.

,,Jedna hádka a už nám to neklape?" Pozerala som naňho.

,,Cítil som sa lepšie, keď sme boli len kamaráti." Uznal Harry.

,,Takže som ti bola dobrá v len v posteli." Vstala som.

,,Sasha, tak to nie je." Snažil sa ma chytiť za ruku. Vyšmykla som sa mu.

,,To je v poriadku." Zadržala som plač a pomaly som kráčala domov.

Harry

Hľadel som na ňu ako polovica ľudí v Starbuckse.

,,Na, čo čakáš? Choď za ňou." Popohnal ma Liam. Vstal som. Zastavil som Sashu až vonku.

,,Daj mi pokoj." Povedala otrávene a snažila sa vyslobodiť z môjho zovretie. Nenapadlo ma nič iné ako si ju len pritiahnuť k sebe a pobozkať ju. Sasha mi dala facku a odsotila ma.

Chvíľu na mňa hľadela a potom proste odkráčala preč. Nečakal som na chalanov. Naštartoval som Sarine auto, ktoré mám požičiané. Naštartoval som. Šiel som rýchlejšie ako by som mal.

Šiel som po diaľnici a moje oči sa na pĺňali slzami. Prečo som ja radšej nedržal hubu.

Dupol som na plyn a obiehal som autá. Stisol som volant. Strhol som ho a vletel som priamo do kamiónu v protismere.

*flashback *

Vrazilo do mňa nejaké dievča. V ruke zvieralo mnoho papierov.

Vletel som do triedy. Moja lavica bola obsadená. Sedela tam tá nová. ,,Tu sedím ja." Zaprel som sa o lavicu.

,,Myslím, že naša nová spolužiačka si potrebuje zvyknúť." Ozval som sa spoza nej a rukami som jej šmátral pod tričkom.

Po schodoch zišla Nová v šedých šatách, v ktorých je neskutočne sexy. Nervozita na nej bola vidno ako jej perfektné krivky.

,,Naozaj si si myslela, že som až taký kokot?"

,,Ty vlastne nie si až tak zlý ako sa správaš v škole."

,,Zneužiješ ma."

,,Chápem, že si o mne myslíš zlé veci. Ale dievča by som nikdy nezneužil."

,,Nie. Nikdy si to nevedel. A ani to vedieť nebudeš. Bude lepšie ak si od seba budeme držať odstup."

,,Vieš, že ťa ľúbim. Ja viem, že to vieš." Vzal som jej dlane do tých mojich. ,,A si jediná, ktorú som kedy ľúbil celým srdcom." Pokračoval som, neprestávajúc hľadieť do jej limetkových očí. ,,Si jediná, ktorú budem miloval do konca môjho života. Vždy ti odpustím. Všetko." Sasha ma objala.

,,Šla by som na klzisko." Zasnívala sa Sasha.

,,Máme vybraté."

,,Mám strach." Povedala a hľadela si na nohy. Pobozkal som ju na pery.

Not So Bad [H.S.]Where stories live. Discover now