One month later
Sasha
Harry je v škole. Ja som nešla. Bolo mi zle. Najviac sa bojím, že sa mu niečo stane. Že Sam zas bude mudrovať. Oh a Harry už nemá nohu v sádre. Zahojilo sa mu to pomerne rýchlo.
,,Mami?" Zišla som schody. Mama sa ma mňa otočila.
,,Nie zlatko. Nebudem Harrymu zas volať, či je v poriadku. Však ho nechaj." Usmiala sa a ďalej pokračovala v umývaní riadu. Ešte hodinu a Harry príde domov.
,,Nudím sa." Povzdychla som si.
,,Áno? A čo takto konečne upratať vašu izbu, povysávať, dať tvoje a Harryho veci do prania, poumývať okná, poutierať prach, vyniesť kôš, doniesť špinavý riad, ustlať?" Nadvihla obočie moja mama.
,,Ale no." Zasmiala som sa.
,,Šup. Nech Harry príde do čistého." Poslala ma mamka. Povzdychla som si a šla s hore do izby. Otvorila som okná a odostrela biele závesy z jemnej látky. Zapla som si do sluchatiek pesničky a šla som na vec.
Najskôr som sa pustila na posteľ. Vyvliekla som sivé povlečenie. Pod Harryho vankúšom som našla papierik z čokolády. Bože to je pažravec. Vymenila som sivé povliečky za biele. Dala som ich do prania. Zrovnala som všetko.
Pustila som sa do zbierania špinavých vecí. Vzala som Harryho boxerky a dala som ich na stôl. K boxerkám pribudli dve podprsenky, Harryhp tričká a moje nohavičky. A samozrejme niekoľko ponožiek. Všetko som vzala a dala do práčky, do ktorej som ešte pridala pár vecí z koša na prádlo a dala som to prať.
Vrhla som sa na papieriky a iný neporiadok. Všetko som dala do vreca na smeti. Vysipala som tam aj kôš a šla som to vyhodiť do smetiaka.
Vyšla som do izby a odniesla som do kuchyne všetky riady. Pustila som sa na utieranie prachu. Začala mi hrať pesnička od Cary Delevingne - I Feel Everything. Začala som si spievať.
,,Your stare makes me freeze but I can't stay still
Those eyes keep me up longer than any other pill
And I know, being together
We feel like forever
And now, more than ever I feel everything..." Prerušili ma niečie ruky na mojich bokoch. Od zľaknutia som poskočila. Dala som si dole slúchatká. Bol to Harry. Moje líca automaticky nabrali červenú farbu a moje srdce sa rozbúšilo.,,Nemáš sa za čo hanbiť. Spievaš nádherne a na to, ako vrtíš zadkom by som sa pozeral celý deň." Usmial sa a venoval mi jemný bozk na pery.
,,Nemal si ma počuť. Prečo si ma neprerušil?" Pokračovala som v utieraní prachu.
,,Pretože som ťa prerušiť nechcel." Povedal takmer okamžite. Strekla som naňho sprej na nábytok. Odstúpil odo mňa s miernym zakašľaním. Zachichotala som sa.
Smiech ma však prešiel, keď ma Harry vzal na ruky ako nevestu. Hľadela som mu do očí. Vedela som, že ma chce hodiť na posteľ.
,,Opováž sa ma hodiť na posteľ. Ustieľala som ju pätnásť minút." Varovala som ho. Harry sa zasmial a položil ma na zem.
,,Prečo vlastne upratuješ?" Spýtal sa ma.
,,Lebo sa nudím." Doutierala som prach. Zrovnala som veci na poličkách a na stolíkoch.
,,Teraz som tu ja. Už sa nudiť nemusíš." Povedal Harry. Iba som sa na ňom zasmiala a vzala som si prostriedol na okná.
,,Keď niečo začnem, tak to aj dokončím." Usmiala som sa naňho a postavila som sa na parapetu aby som mohla umyť okná. Harry okamžite pribehol ku mne a chytil ma za boky. ,,Harry ja si dám pozor. Neboj sa." Usmiala som sa.
ESTÁS LEYENDO
Not So Bad [H.S.]
Fanfic(Pokračovanie Mr.Bad) ,,Sladké rečičky si strč vieš kam." Vyšla som schody a treskla som dvermi na izbe. Do izby vletel Harry. ,,Ty mi neveríš?" Spýtal sa. ,,Daj mi s tým už pokoj, prosím ťa." Sadla som si na posteľ a zahľadela som sa do mobilu. H...