Profesoara intra in clasa. Priveste in toate directiile apoi privirea ei ramane fixa. Ma privea pe mine. Ma privea cu atat de multa concentrare in cat simteam ca vrea sa-mi afle toata viata. Ii raspund cu o privire la fel de fixa, apoi aceasta incepe sa faca prezenta
Nimic interesant.
-Crissa .....Walter..
-Prezenta
Dubios sau nu , cand a rostit numele Walter la rostit cu teama. Da , Waler, daca pe mama o chema asa,pe mine de ce nu m-ar chema la fel?Mi se pare logic.
La auzul acestui nume toti cei 30 de asa-zisi colegi ai mei se holbeaza la mine.. Eu raman stana de piatra. La inceput totul era normal,acum de ce sunt privita asa?
Poate e doar o privire aruncata pentru a examina o eleva noua..sau poate nu...in viata asta nu poti fi sigura de nimic.
Bine deci, dupa 5 minute in care toti ma privesc ca si cum as fi un nou specimen sosit pe pamant privirile lor incep sa se indeparteze de fata mea incet, una cate una sfarsindu-se cu privirea acelei fete.
Profesoara priveste nemultumita, apoi adauga..
P-In fiecare an vin multi elevi noi, mi se pare inutil sa stati cate unul intr-o banca, cand ati putea avea aceasi banca. Pe langa faptul ca eliberati loc, eu,cat si ceilalti profesori va putem privi mai bine..si asa noii colegi se si acomodeaza cu scoala,ajutandu-i poate,prezenta voastra
Stop. Face o aluzie ...Am simtit eu cat si tipul cu privire fixa, ai carei fete mi se parea cunoscuta. El isi ia lenes lucrurile si se indreapta plictisit catre banca mea. Ma priveste biruitor si de pe buzele lui se dresprind doar doua cuvinte
-Hei colega
Si se aseaza pe scaun
Ma uit la el, buzele imi tremurau odata cu toata fiinta mea.
Si nu, nu e el de vina, e foame.. ultima data Math nu m-a hranit prea mult si mi-a mai dat niste sange, foarte putin..dar care-mi facea rau. Stiu ce e, era sangele unui animal mort de 2 ore, nu ucis atunci de el, care, pe vampirii ca mine ne afecteaza..Nu voia sa fie bun, inca ma pedepsea.
In cele din urma am reusit sa bolboresesc doar un"Hei" si mi-am lasat distrusa capul pe banca...
Ciudat mi se parea faptul ca eu nu-i puteam vedea fata. Se uita la mine fix si totusi ochii mei erau incetotati..Nu stiu cum arata colegul meu de banca. Nu ma pot considera normala,oricat as vrea..
In cele din urma ora se termina iar pauza mea e petrecuta stand cu capul pe banca si privind distrugator peretele de langa mine.
Si asa se termina. in final..si ziua .