CAPITOLUL 2.Partea a5-a-"Frica"

63 4 0
                                    

Eu-Mai intrebi daca vreau sa aflu?Normal

Andrew-Pai... faptul ca nu-ti amintesti nimic..Intr-adevar acea Lexi ti-a spus ca e legat de locul muscaturii, dar e legat de o chestie numita si privire vampireasca..cand un vampir te priveste fix in timp ce esti om, si mai ales daca ai incredere in acel vampir, el te poate controla pshihic si fizic, asta a facut Math..

Eu-Dar de ce pe mine? Eu il iubeam...Si de ce o tin minte pe Lexi?

Andrew-Tocmai pentru ca il iubeai, avea mai multa putere asupra ta..totusi, exista un motiv neexplicabil pentru care ii dadeai putere..In fine, legat de Lexi, singurul lucru care putea sa te faca sa iti amintesti de ea e..ca, cel mai probabil, era o vrajitoare..

Eu-Vrajitoare?

Andrew-Da

Eu-Da si vampirii conduc...mdeah 

Andrew-Ce sarcasm comic ai

Eu-Revenind..de ce ma putea gasi?

Andrew-Memoria ta e slaba, iti mai amintesti putin si legat de Lexi, chestiunea grava e ca..el inca te poate gasi si la o distanta mare, doar ca va dura mai mult

Coltii mei ies la iveala si o voce iesita din mine, pe care m-a surprins si pe mie a spus;

-NU MA INTORC LA EL

Andrew-Usor,e bine , o sa dureze mai mult pana sa te gaseasca..

Eu-Nu se poate, trebuie sa se poata face ceva ca sa nu ma gaseasca

Andrew-Paii

Eu-Pai ce? 

El parca mutise, nervii ma stapanesc , odata cu frica aceleasi vieti de pana acum, insist adaugand: Cee?Sunt dispusa sa fac orice ca sa scap,doar spune

Andrew-Se numeste schimb de sange intre vampiri si consta in muscaturile a 2 vampiri,unul asupra altuia. Se mai numeste si legea iubirii vampiresti, de aici se deduce faptul ca vampirii trebuie sa se iubeasca..Iar daca tu il iubesti pe el..

Eu-Nu, il urasc si dupa ce mi-ai spus il detest, il detest cum nu credeam ca o voi putea face vreodata.

Acum ochii lui lucesc mai tare si roseata urii de vampir piere iar in acei ochi negri si atragatori ramane un sclipici jucaus care umbla de sus in jos,odata cu ochii lui care ma examineaza.

Eu-Si totusi nici indragostita nu sunt

Andrew-Daca nu se va intampla, profita de zilele ramase aici

Eu raman muta si incremenita, Andrew adauga ceva dar in gandul meu tot ce aud este"ma va gasi" Lacrimile incep sa ma domine, sa plang cum n-am mai plans de cand sunt vampir..Lacrimile ma fac sa ma simt mai puternica..si totusi Math spune ca faptul ca plang ma face un vampir demn de dispret..lucru pentru care n-am mai plans de mult. 

Privirea lui Andrew se mareste si ma priveste uimit

Andrew-Plangi?

Eu-..

Andrew-Waw,esti vampir si plangi...

Eu-Pai?Parca ziceam ca vampirii au sentimente deci..e normal

Andrew-Dar vampirii care plang..

Se opreste brusc ramanand ganditor..

Eu-Ce se intampla cu vampiirii care plang?

Andrew-Nimic..

Nu mai insist , vocea lui mi-a aratat ca oricat as incerca sa insist ar fi inzadar. In plus in capul meu se invart cuvintele"TE VA GASI SI TRECUTUL NUMIT MATH VA DEVENI PREZENT"

Un tipat nevrut iese din mine.

Glasul meu speriat pronunta un tipat, pronunta cuvantul"NU" iar eu imi pun mainile in cap incercand sa-mi alin durerea , durerea care imi napustea capul ,mintea si care incerca sa ajunga si la"inima". 

Andrew se apropie de mie si ma imbratiseaza spunand cuvinte dulci, care, dupa mintea lui m-ar putea linisti..

Pierduta in intunericUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum