O alta zi,o alta poveste..sau nu..
M-am dus silita la scoala, neavand stare pentru a face nimic.
Trece mult timp si Math nu ma gaseste, pune clar ceva la cale
.
Ziua s-a sfarsit plictisitor iar cand am ajuns acasa, un zgomot m-a tulburat.
Ma schimbam iar Lexi, a intrat grabita in casa, neciocanind la usa.
Eu-Aaa.
Lexi-Stai , eu sunt
Eu-Oh,m-ai speriat
Lexii-Sa stii ca eu nu te violez
Eu-Da, tu poti face lucruri mai rele..
Lexi-Eh, acum , taci , stire
Eu-Ascult
Lexi-Deci, am facut niste..cercetari..sau ma rog..si am aflat unde statea mama ta, am adresa
Eu-Ce?Nu e moarta?Trebuie sa mergem acolo
Lexi-Ei bine, se pare ca nu. O sa mergem.Dar maine , acum e tarziu si ,in plus, eu am un consiliu vrajitoresc la care nu pot lipsi. si singura nu te poti duce, poate fi periculos
Eu-Uff..
Lexi-Mda
Lexi a plecat iar eu am ramas, uitand-ma la hartiuta cu adresa care ma duce in copilaria mea, sau ma rog..in locul in care am copilarit ...
Imi caut de lucru dar gandurile mele se intreapta spre aceea foaie. Nu mai pot rezista tentatiai, trebuie sa nu-mi lese foaia.
Bine, gata. Imi iau geaca pe mine si iau hartia in mana, eu nu mai pot astepta pana maine, pur si simplu nu pot.
Ma uit la foaie, mhm..
Ies afara, ploua. Mda, fascinant.
Dintre miile de case, una veche si parasita, in care parca ar fi fost un razboi , era imposibil de neremarcat. Merg inainte..Mhm, nu , stai Crissa, asta e casa.
Da, casa aceea siinistra era casa in care am copilarit. Cutremurator ..
Sa intru? Intr-adevar, pare periculos, dar dupa scurte ezitari aleg sa intru, vreau sa-mi aflu trecutul si pentru asta pot intra si intr-un mormant. Mana mea apasa clanta. Zgomutul aceesteia recreeaza o secventa fazuta de mult intr-un film de groaza,pe cand Math voia sa se asigure ca voi fi ocupata ,ori speriata, in asa fel incat sa nu evadez din camera in timp ce el si prietenii lui,probabil, si-au dat intalnire. Da,acel film nu s-a terminat frumos. Am deschis usa,pasesc in casa si examinez holul. In spatele meu usa se inchide singura si eu ma panichez. Vantul? Da, cel mai probabil
Inaintez, observ o bucatarie, o sufragerie si la capat 2 camere.. Una era complet devasata. Pe usa aceasteia scrie"Paty" Doresc sa intru acolo, dar ochii mei sunt atrasi de alta camera. "Crissa" Da, aceasta este camera mea si , logic si casa mea, a copilariei uitate. Intru, casa pare neatinsa ca si cum, si-ar fi asteptat inca stapanul. Poza de pe birou ma copleseeste. Eu>bebelus, mama, tata si o fata.Dar, oare cine? o.0 Ma rog, o fi fost o simpla ruda de familie.
Alaturi, intr-o frumoasa rama rosie, al carei forma reprezenta o inima, eram eu .Eu si Math. Ce fericiti eram impreuna atunci, pot vedea asta pe fetele noastre. Pacat ca aceea fericire era reprezentata de iubire doar in sufletul meu. In al lui, aceea fericire era datorita satisfactiei de a obtine ce doreste.
Umbland prin aceea camera si vad albume de poze , carti, documente, cam tot ce are o fata intr-o camera. Din toate astea, pozele aveau darul de a ma emotiona.
Ies din camera, dorind sa cercetez si sus. Urc scarile invechite si ajung sus, Intru in prima camera.
Waw. Aici parca s-ar fi terminat o lupta..si nu a fost una cu castig in amblele parti. Pete de sange, haine rupte,sticla pe jos si un geam spart.
Brusc aud un zgomot. Raman incremenita straduindu-ma ca nici macar sa nu respiri. Aud niste pasi urcand. O fi doar senzatia mea, sau un zgomot produs de vant?
Usa din camera in care ma aflam se deschide iar eu aud respiratia cuiva.
Ma intorc usor..
Suflu usurata..si totusi..
Eu-Ce cauti aici?