Ajung la scoala.Intru plictisita in curtea scolii. Iar toti ma privesc ca pe un mort...ce? Doar nu arat asa ciudat.
Ma asez in banca si astept faimosul -trr-trr- al clopotelului.
Silueta persoanei in care mi-am pus increderea se indreapta spre mine. Il privesc dezamagita dupa care intorc capul pentru a nu-i mai putea vedea ochii.
Simt cum se aseaza in banca, isi pune mana pe umarul meu si spune
Andrew-Putem vorbi?
Eu-Absolut nu.
Andrew-Uite, chiar daca ma vei asculta sau nu eu trebuie sa-ti explic
Profesoara intra in clasa. Eu il ignor total in timp ce el ma tot roaga sa-l ascult. Roscata cu care alcatuia un grup ne privea fulgerator. Incep sa cred ca m-am inselat si ca, prin privirea ei vrea doar sa-mi arate ca nu sunt binevenita. TRAGIC.
Gandurile mele impiedicau sunetele scoase de Andrew, chemarea lui de a asculta. Eu auzeam doar"Lexi.""Azi poate vei scapa de Math" si..atat..
Acum gandul acesta imi este risipit de o voce scartiitoare
-Crissa, Andrew , fiti atenti.Aveti timp si de dragoste
Eu-Poftim? De la discutie pana la dragoste este drum lung si in niciun caz nu e drumul pe care eu il voi urma. Asa ca,vedeti-va de slujba voastra si nu comentati chestii care nu va privesc.
Clasa ramana uimita,pana si eu am ramas.Dar, in definitiv, e cea mai rea profesoara din scoala, dar n-are cum sa-mi comenteze ceva. Stiind ca am dreptate s-a intors mandra si bagandu-si micutul cap in tabla a continuat sa predeie.
Orele au trecut ca un vant cumplit de iarna, al carui prezenta il simti, dar pentru ca esti in casa, nu te afecteaza.
Ma retrag spre casa, pe micuta straduta care ma duce spre casa.
Intru in casa si, nemaiputand astepta , ies afara si o astept pe Lexi
In cele din urma in spatele meu vad umbra si simt o respiratie, cineva vrea sa vorbeasca dar nu-si poate gasi cuvintele.Ma intorc si privesc . Il vad iar , iar ochiii mei devin iar dezamagiti
Andrew-Ma vei mai privi mult asa?
Eu-Dar cum?Cu prietenie, cu iubire?MI-AI ASCUNS SECRETE.Ce-ai vrea? Sa sar la tine in brate. Nu stiu totul despre viata,nu stiu totul despre tine, nici despre mine.Dar nu sunt proasta .
Andrew-Stiu, dar..
Eu-Urasc dar'urile, deci, n-am nevoie de explicatii.
Andrew-Te rog, macar, lasa-ma sa-ti explic, dupa poti sa nu-mi mai vorbesti toata viata. Si asta ar fi o perioada lunga..
Eu-Bine,ascult.
Atunci, glasul lui Lexi se auzi din spatele meu
LEXI-Hei, Crissa
Eu-Hei Lexi
Lexi-Aw, buna si tie Andrew
Andrew-Buna..
Eu-Va cunoasteti?
Lexi-Mai mult sau mai putin
Eu-Nu-mi vine sa cred..
Lexi-Ce importanta ar avea ca ne cunoastem sau nu?
Eu imi indrept privirea spre Andrew
Eu-Deci sii asta mi-ai ascuns nu? Ce voiai, sa ma tii cum m-a tinut Math ?;-< Ce-mi mai ascunzi? Maine aflu ca imi esti tata . DDa, tipic.
Si intru in casa iar Lexi ma urmeaza
Lexi-El e Andrew, care ti-a fost prieten si dupa..
Eu-Da..
Lexi-Uite, in cazul asta, legat de cat de bine ne cunoastem, si de ce ti-a ascuns, trebuie sa stii ca Andrew
Eu-Nu vreau sa aud absolut nimic,nimic
Lexi-Bine, vocea ta confirma. Deci, insistarea mea ar fi inutila. Vorbim altadata despre asta, pana atunci, sa revenim la ale noastre
Si scoate din rucsac o carte pplina cu vraji ,legate de vampiri. Scormonim mai bine de jumatate de noapte. Am fi putut trece direct la acel capitol,dar faptul ca vreau sa stiu mai multe despre mine, ma face sa citesc si anumite parti din carte. Cand am ajuns acolo , am vazut, mi s-a confirmat..
Lexi-Se pare ca tot ce se poate face e schimbul de muscaturi intre vampiri.. sau..juramantul iubirii..
Eu-Alta solutie nu exista?
Lexi-Din pacate, nu.
Eu-Banuiam ca asta o sa spui
Lexi-Deci,despre juramantul iubirii..consta in
Eu-Stiu in ce consta...pff..deci..pana ma voi indragosti memoria si legatura mea de Math nu va disparea?
Lexi-Din pacate nu..
Eu si Lexi am mai zabovit citind carti in miezul noptii, cand Lexi a trebuit sa plece, sau sa se evapore as putea spune.