Nilles synsvinkel
Lige nu er sidder jeg i en bil sammen med min mor, på vej til optagelserne af musikvideoen. Jeg har virkelig ikke lyst efter i mandags. Jeg har selvfølgelig ikke fortalt mor, at jeg har kysset Marcus. Hvis hun finder ud af det, er jeg død.
Jeg har derfor så vidt som muligt prøvet at undgå Marcus de sidste par dage. Men nu kan jeg ikke undgå ham længere. Det bliver bare SÅ akavet.
"Så skat, vi er her nu", siger mor glad.
Jeg smiler stramt til hende. Vi går ud af bilen, og mod studiet. En dame kommer farende hen mod os."Godt at I kom. Kom Nille, du skal i tøjet og have makeup på", siger damen stresset.
Hun trækker af sted med mig mod omklædningen. Jeg får øjenkontakt med Martinus på vejen. Jeg mimer "Hjælp". Martinus griner og giver mig en et undskyldende grin.Jeg får en sort dragt på, et lyserød tylskørt og mine egne balletsko. Jeg bliver ført over til makeuppen. Jeg får en simpel makeup look, mit hår bliver sat op og jeg får mine smykker på.
Jeg bliver enlig færdig i følge damen. Hun jager mig ud på sættet. Hun er virkelig stressende at hører på. Jeg ser Martinus og Noelia. Jeg går over til dem.
"Hvad så der smukke", griner Martinus.
"Hey, det er vidst ikke mig du skal kalde smukke", griner jeg, og hentyder til Noelia.
Martinus og Noelia var blevet blevet kærester i mandags overraskende nok.
"Du er da stadig smuk. Dig og Noelia ligner hinanden", griner Martinus.
"Så meget ligner vi heller ikke hinanden!", siger mig og Noelia bestemt i kor.Martinus dukker hurtig nakken.
"Okay okay, I ligner slet ikke hinanden", griner Martinus. Vi begynder alle at grine, da en tager en hånd på min skulder. Jeg vender mig forskrækket om, og ser Marcus smiler et skævt smil."Nille kan vi to lige snakke?", spørger han.
"Klart", siger jeg og prøver at være afslappet.
Jeg følger efter Marcus ind i et lille rum.
Jeg læner mig op af væggen.
"Hvad så Marcus?", siger jeg nervøs.
"Du har undgået mig Nille. Hvor har du det?", spørger Marcus.
Pis jeg havde alligevel håbet, at han ikke havde bemærket det. Selvom chancen var meget lille.Jeg sukker dybt.
"Marcus du ved hvordan min mor har det med mig og drenge. Hun vil slå mig ihjel hvis hun vidste jeg havde kysset dig", svarer jeg og kigger med.
"Nille jeg er hel vild med dig, selvom at din mor har den åndssvage regel", siger Marcus."Marcus...", jeg sukker, og begynder at gå mod døren. Jeg når lige at tage fat i håndtaget, inden Marcus presser mig op mod døren.
"Marcus lad mig gå", siger jeg lidt bange.
"Først skal du fortælle mig at der ikke var noget i det kys og du ikke er vild med mig", siger Marcus bestemt."Det det kan jeg ikke", hvisker jeg grædefærdig.
"Hvorfor?", hvisker Marcus.
"Fordi jeg er vild med dig", siger jeg og sukker dybt.
Før ved af lægger Marcus' læber mod mine.
Vi trækker os kort tid efter hinanden.
"Lad os holde det hemmeligt for din mor", forslår Marcus.
"Aftale", nikker jeg.
Marcus giver mig er kys og en krammer.Det banker på døren, og mig og Marcus har hurtig givet slip på hinanden, og stilede os væk fra hinanden. Hende den stressende dame kommer frem.
"Kom så I to. Vi skal igang med at optage", jager hun med os.
"Tag det rolig Nintta, vi kommer nu", siger Marcus afslappet som om ingen ting var sket.
Jeg lignede sikkert en rød tomat.Vi går med Nitta og begynder at optage. Jeg må sige det var skide sjovt, og vi havde det mega sjovt.
Og Marcus sender mig nogle flirtende smil.
.............................................................................
Omg Nille er forelsket i Marcus. Og vil holde det hemmeligt for hendes mor. Hvordan skal det gå. Hvem ved.God torsdag.
Love Kiner💗
YOU ARE READING
Like it Like it
FanfictionNille er en 15 år gammel pige. Hun er en meget talentfuld ballet danser. Hun har gået til ballet hele hendes liv. Men Nille har et problem. Hun har aldrig været forelsket, og ved slet ikke hvordan hun opfører sig over for andre drenge, end dem fra b...