Davetsiz Misafir

446 34 4
                                    

*RÜYA*

Adrien bana doğru geliyordu. Bana seni seviyorum  dedi. Gerçekten pişman diye onu affettim. Ama artık gitme zamanın geldi dedi ve beni kalbimden bıçakladı.*

Nefes nefese uyandım. 

Aşağıdan sesler geliyordu. Annem biriyle konuşuyordu. Hemen üstümü değiştirdim

*MERİNETTE VE ADRİEN'İN GİYDİKLERİ*

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

*MERİNETTE VE ADRİEN'İN GİYDİKLERİ*

Yukarı doğru çıkan ayak sesleri duydum. Kapı tıklatıldı ve içeri biri girdi.

Lanet olası Adrien 

M: Sen ne hakla buraya geliyorsun.

Ad: bak merine-

M: GİT BURDAN AL BU YÜZÜĞÜDE GİT ANLADIN MI BENİ GİİT!!!!!!!

Yüzüğü eline tıkıştırdım ve ağlamaya başladım. 

Hem onu hemde yüzüğü gördükçe kalbım sızlıyordu.

O evlilik yüzüğümdü bir nevi nişan yüzüğüm. 

Ona evet dediğim güne lanet okuyordum bunuda kaç kere yüzüne vurmuştum.

Ad: Merinette sen benim nişanlımsın ve bu yüzüğü takmak zorundasın.

ona döndüm yüzüme sinirli bir bakış yerleştirdim ve elimin tersiyle gözyaşlarımı sildim.

M: Öyle mi? Adrien Agreste nişanlı olabiliriz ama evli değiliz ve bu gidişlede evlenemicez. Daha senin soyadını bile almadım(benim bildiğim evlendikten sonra alınır yeni soyad) Yani beni unut bu yüzükte parmağımda olmadığına göre artık kendine başka bir kız bulursun.

Siyah sırt çantamı yerden alıp evi terk ettim. Ağlıyordum. Telefonla Alya'yı aradım ve onlara geleceğimi söyledim. 


Alya beni soru yağmuruna boğdu hiç bir şey söylemedim. Sadece duvara bakıyordum ve sessizce ağlıyordum. 

Ona(Alya'ya) bakarak

M: Alya ben hiç iyi değilim.

Bana sarıldı bende ona. Hala ağlıyordum.

Bu akşam Alya ile kaldım. Alya artık tek yaşıyordu ve kimse  evini bilmiyordu. Ona yarına kadar burada olduğumu kimseye söylememesini tembihledim.

Sabah erkenden kalktım ve çantamda bulunan yedek kıyafetleri giydim. En son bu çantayla yatıya bir arkadaşıma gitmiştim o yüzden içinde yedek kıyafet vardı. 

*Çanta yok farz edin*

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

*Çanta yok farz edin*

Alya'ya çıktığımı belli eden bir not yazdım. Bizim eve birkaç sokak uzakta ve kesinlikle Adrien'a uzak bir yerden tam istediğim gibi mobilya döşemeli bir satılık ev tuttum. Bir kaç parça mutfak eşyası,giysi,ayakkabı aldım. 

Evi gezdim. Her yeri iyice öğrendim. Çatı katı çalışma odasıydı. Aydınlık ve ferah bir odaydı. 

Artık bir moda tasarımcısıydım. Moda evim vardı ve bu aralar çok ihmal etmiştim.

Bizim evin arkasında bulunan garajdan kırmızı ve siyah desenli üstü açılır kapanır arabamı alıp nerede olduğumu anlamasınlar diye yeni evimin birkaç sokak aşağısına park ettim.

Evde birkaç çizim yapıp moda evine gittim.  Birkaç hafta önce burayı taşımıştık ve bundan kimsenin haberi yok Alya dışında oda pek uğramıyor ve kimseye söylemez söz verdi.

Yeni çizimleri dikilmesi üzere terziye yolladım. Odama çıktım odam en üst kattaydı. 

...

Moda evine bir müşteri girdi. bundan patronun haberi yoktu.(yazarın gözünden)

Genç kız bundan habersiz odasında uğraşıyordu. Çalışanlardan biri:

ÇB: Buyurun ne istersiniz?

İşini temize almak isteyen genç.

Ad: Acaba patronunuzu çağırabilir misiniz?

ÇB: Tabi ki adınız nedir?

Ad: Adrien Agreste

Çalışan patronunun yanına gitti ve gelen gencin adını söyleyerek kendisini çağırdığını belli etti.

Bunu duyan genç kız onun burada olmadığı söylemesini ve asla kendisinin adını söylememesini tembihledi.

Çalışan patronunun söylediklerini harfi harfine yerine getirdi. 

Genç adam birkaç parça şey alıp paketleterek ücreti ödedi ve gitti.

Genç kız çalışanını çağırarak ne yaptığını sordu. Cevabının alınca o müşteri bir daha gelirse kendisinin gelemeyeceğini ve nedenini belli etmek istemediğini söylemesini istedi. Çalışan bu müşteriden kimseye bahsetmeyecek ve yalnızca kendisinin ilgileneceğini,neler yaptığını patronuna belitmesi gerektiğini gayet iyi anlamıştı.










Selam Miraculerler ilk defa bilgisayardan yazıyorum biraz değişikmiş doğrusu telefondan daha kolay.

Değer bölümle ilgili spoiler yarın belki elinize ulaşır. Bugün akşam ve daha öncede gelebilir. 

Bana fikir vermeyi unutmayın eğer vaktim olursa yarın yeni bölüm gelir yaz tatilinde her sene olduğu gibi kursa gidiyorum. BENİ ANLAYIN.

Hiç çalışmadım kurstan dolayı biraz seneye gideceğim sınıfın anladığım yerlerinin testlerini çözdüm çok garip yerler var. Kitap okumaya çalışıyorum ama maalesef olmuyor.

Bana özelden veya konuşma kısmından ulaşabilirsiniz eğer dönebilirsem size dönerim ve cevap yazarım.

Anket kitabı yapmayı düşünüyorum. Ne dersiniz.


GÖRÜŞÜRÜZ ALLAH'A EMANET OLUN CANLARIM SİZİ SEVİYORUM.

Eskiden Yeniye Yeniden Eskiye Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin