Onu boş bir inşaat binasına gətirdim.Əlil arabasında oturub yazıqcasına mənə baxırdı.Dörd yaşından bəri ayaqları iflic vəziyətində idi və yeriyə bilmirdi.Onu qırıq pəncərənin yanına gətirib gözəl mənzərədə öldürmək istədim.Dəmir kəsən mişarla topuğundan kəsməyə başladım lakin iflic olduğundan hiss etmirdi.Buna baxmayaraq ağlayırdı.Mişar onun sümüyünə dirənəndə güclü bir ağrı hiss etdi mən daha da qüvvətləndirdikcə o daha da çox qışqırırdı.Özünü arabadan yerə atdı və sürünərək məndən uzaqlaşmağa çalışırdı.Mən ona yaxınlaşdıqca o sürünürdü.Belimdəki bıçağı çıxarıb onun kürəyinə sancaraq dayandırdım.Başına endirdiyim təpik zərbəsi ilə huşunu itirdi.Bıçağı kürəyindən çıxarıb şah damarını kəsmək üçün köynəyinin düymələrini açdım.Bıçağı boğazına soxub damarın altına gətirdim və yuxarı doğru sıyıraraq damarı kəsdim.Qan fantan kimi fışqırırdı.Nəhayət öldü.Sonra ayaq dırnaqlarını kəlpətən ilə söküb çıxardım yerini isə ağ bind ilə sarıdım.Son olaraq isə otağa benzin töküb kənara çəkildim.Yandıranı əlimdə yanar vəziyətdə tutub özümə bu sualı verdim.."Mən qəddaram?".Daha sonra fikirləşdim ki,yaşayan hər kəs mənim çox yaxşı biri olduğumu deyir ancaq ölülər də eyni fikirdədirlərmi deyə bilmərəm.Yandıranı yerə ataraq otağı alovlandırdım və onu yanan cəsədi ilə baş-başa buraxdım.